Komentáře - Prosinec 2013

|<  << 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56  >|

Canon vs Fanon Snape

Autor: Brevisse      Jazyk: fanart

Benny:

“Jsem realista a to je dobře.Přibalte mi toho škaredě pěknějšího.Díky.”

World Enough and Time

Autor: salty-sarah      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Asi budu za exota, ale momentálně bych přísahala, že jsem nic horšího nečetla. Což je samozřejmě pitomost, ale mluví ze mě přetrvávající otřes. To jako opravdu? Romantický Krum, Plachý-velkozelenooký-uvzdychaný Potter? Autorka zřejmě nenávidí Brumbála. :D Poslední kapitolou jsem se vyloženě prochechtala. Nakonec jsem se rozhodla dát jeden bod a to za scénu těsně před vstupem do bludiště. Ta byla skutečně vtipná, obzvlášť, když si člověk uvědomí, že v kánonu diváci skutečně několik hodin čučeli na neprostupný živý plot. :D Ach jo...”

Banishment

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Miluješ mě? Ne!

Autor: Didina      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nu, kravinka... :) Ale jestliže jsem přes silné pochybnosti, že jde v tom případě mluvit o parodii, dala FF "Brumbál je teplej" od Nelien dvojku, tak tomuhle tu trojku dát musím, protože tohle už mi jako vědomá parodie připadá. Mám dojem, že nějaké takové podobné harrymorty jsem četla. Přehánět není ani třeba tak moc ... I když stejně dávám přednost spíš laskavým a chápavým parodiím. A taková mi tahle nepřipadá. :)”

Apostata

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Anything - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

jesssnape:

“...”

Another Day of Life

Autor: viria13      Jazyk: fanart

jesssnape:

“3 - 4”

Ano či ne?

Autor: Vash the Dork      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3 - 4”

Ani za zlámaný svrček!

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

And even now I remember

Autor: my-dark-desires      Jazyk: fanart

jesssnape:

“...”

Ambivalence

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“2 - 3”

Ale

Autor: BiBu Experts      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Afrodenzia

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Absolventské dary

Autor: Laurenke1      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Absolutní důvěra

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3 - 4”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“=)”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Reportážní zážitky z mého čtení Lanevřina cyklu povídek. Díl druhý: Společně s touhle částí sice vychází "Jak důležité je mýti Nevilla", nicméně pozoruji, že já víc upřednostňuji vrčícího Remuse před roztomile nešikovným Nevillem. Remusova složitá dilemata, když musí volit mezi svými druhy, mě dostávají, kam mají. I když se chová jako podvodník, tak s ním hrozně soucítím. Stále platí, že mě Lanevra přiměla číst i věci, ke kterým neiklinuji. Zčistajasna miluji harrimus (pár Harry/Remus) a minimálně toleruji trojky. Ke konci dílu mi začíná sneville přídatná povídka natolik splývát s Nerozhodností lásky, že nevím, kterou FF zrovna čtu. A možná konečně začínám chápat, co ostatní na tom snevillu vidí ... Každopádně je tohle můj dosud nejoblíbenější díl.”

A is for Awkward - fanart

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

jesssnape:

“=D =D =D”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Neznalost nepřítele

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Neznalost nepřítele

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Reportážní zážitky z mého čtení Lanevřina cyklu povídek. Díl třetí: Zjišťuji, že jsem si zamilovala sneville. Teda nic proti štěněcí trojce, ale sneville zápletka mě začíná bavit mnohem víc. Ovšem společně s Neznalostí začíná výchazet "Veritas" a já začínám zjišťovat, že jsem možná nikdy žádnou Lanevřinu FF neměla raději. A nádavkem zjištuji, že jsem nikdy žádnou mpreg fanfikci neměla raději. V takové konkurenci je těžké milovat "Neznalost neopřítele" stejně intenzivně. Nicméně sneville idylku sleduji s uzkostí a vědomím, že tak pěkně, jak to zatím probíhá, to nejspíš nemůže skončit. Znám Lanevru, ne? Já to věděla... Mám podobný zážitek jako Akkarra. Ona měla v předchozí části averzi ke spojení "mladý druh", já mám podobnou ke slovnímu spojení "milovaný muž". Tahle část mi (pro pořádek také několika dalším) byla věnováva. Moc pěkně děkuji! A všem hlavním postavám držím do další části pěsti. Tuším, že to budou potřebovat.”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Reportážní zážitky z mého čtení Lanevřina cyklu povídek. Díl první: Kdybych měla hodnotit tenhle cyklus vcelku, byla by to asi čtyřka. Dokonce, kdybych měla hodnodit každou část zvlášť, byla by to asi čtyřka. Když už je tu ale každá část zadaná zvlášť, rozhodla jsem se trochu přehánět a to směrem nahuru i dolů. Tahle první část se mi z odstupu asi líbi nejméně. Přesto platí to, co jsem napsala už dřív, totiž to, že mě Lanevra přiměla přečíst si pár věcí, ke kterým řekněme .. neinklinuji. Jsem ráda, že nějaká aspoň maličko reprezentativní role v FF připadla i mrzimorovi. Na konci jsem si vážně zamilovala Remuse. Krásně tu totiž vrčí: "... vrrr...". Remusi, ticho! Remusi, sedni! Juj...”

Harry and Draco | Between You and Me

Autor: Sasha Milky      Jazyk: fanvid

Benny:

“Velké upozornění:délka 4:51minut, ruská cajdavá píseň, umělecké zpracování bez hlubšího příběhu a děsně romantické.Dala bych i vyšší známku(vůbec nenadržuji ruským autorům;D)ale cosi mi v tom přece jen chybí nebo nejsem zcela romantik.”

|<  << 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56  >|