Komentáře - Prosinec 2013

|<  << 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56  >>  >|

Za stromem

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Není nic lepšího než mít tak skvělého šéfa jakým je Cowleyi:)”

Hranice příčetnosti

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Benny:

“Snažím se a jako misogení slashařka i o snamionky.Naneštěsí bych to jako milostný pŕíběh nepopsala.A jen doufám, že Severus ten lektvar zkazil, aby neměl na krku Grangerku.(Omfg, další poznámka proti ženskému pokolení..:D)”

September | Lucius Malfoy/Minerva McGonagall. het. R

Autor: brusselsmuffin      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Jediný prostřih na kočku? Ne, lituji, to mi nestačí. To je prostě fanvideo na film "Všechno je jak má být" a s HP to nemá nic společného. Nicméně ano, je to hezky prostříhané.”

September | Lucius Malfoy/Minerva McGonagall. het. R

Autor: brusselsmuffin      Jazyk: fanvid

Benny:

“Tohle mě dostalo.Každopádně nápad skvostny a vlastně proč ne?Jen to opět není dokončeno, ale to přehlednu.”

Under the Mistletoe

Autor: Rointheta      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Sice v amerických vánočních kulisách, ale vtipný příběh a roztomilý opilý Doktor. A fíkus. Varování: Jack Harkness”

Walking In His Shoes

Autor: HPRndRobin      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Neštěstí povídek, které jsou psány několika autorkami "na střídačku" je, že jsou psány několika autorkami "na střídačku". :D Prostě jsou tu kapitoly, které byly úžasné - obzvlášť ty počáteční - a potom jsou tady ty druhé, že? V určité fázi jsem váhala, jestli vůbec dočítat, ale nakonec jsem se rozhodla deaktivovat část mozku a prostě si to užít. Takže jsem přežila i závěrečnou hostinu novomanželů a lá Ivánek a Nastěnka v Mrazíkovi. Dávám tři a už o tom nechci slyšet. :D”

Choosing Loyalties

Autor: ntamara      Jazyk: AJ

Adelaine:

“A jeje, že já si nevšimla, že je to Harrymort. No, takže Harry je opět dokonalý, ach jo, když ve třinácti na první pokus dokáže namíchat lektvar stejně dobře, jak by to udělal Severus. Taky má určité názory, které já na Harrym nedokážu skousnout. Jo a klasicky konec je až mírně vyvolávající žaludeční nevolnost. Nicméně je tam i pár okamžiků, které stojí za to, a pár myšlenek velice dobrých. Třeba ten zrádce a sluha dvou pánů. Ale není to dovysvětlený a je to značně nelogický. Každopádně došla jsem k nápadu, že aby autor mohl napsat Brumbála správně machiavelisticky, musí ho mít rád. Tady už mi byl sympatičtější i Tom, což by neměl podle toho, jak to bylo napsaný.”

Zakázané ovoce

Autor: Elizabeth Gibsonová      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Svádí to přečíst a říci: a co jako?”

Miluješ mě? Ne!

Autor: Didina      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“nice”

Zakázané ovoce

Autor: Elizabeth Gibsonová      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Spuštění ochran

Autor: HPStrangelove      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“damn hot :D”

Zakázané ovoce

Autor: Elizabeth Gibsonová      Jazyk: ČJ

Benny:

“Já vím, budete mi vyčítat, že je to blbost.Ale mě se to líbí.Řekla bych, že tak by Lucinka mohl uvažovat, slečně je 15 a to oceňuji.”

Spuštění ochran

Autor: HPStrangelove      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Spuštění ochran

Autor: HPStrangelove      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Zajímavé, nemá to náhodou pokračování?”

Spuštění ochran

Autor: HPStrangelove      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Motivace... :-D:-D”

Canon vs Fanon Snape

Autor: Brevisse      Jazyk: fanart

Mandelinka:

“:-)”

Život za život

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Koukat na to jako na neplechu mě nenapadlo, ale ta představa se mi zalíbila. Napálil sebe i Bannera a Thor, jak ten bude mrkat... :-D (Rozhodla jsem se, že je to 50% slash. :-D)”

Canon vs Fanon Snape

Autor: Brevisse      Jazyk: fanart

Akkarra:

“:D”

That’s All He Wrote

Autor: xenadragon_xoxo      Jazyk: AJ

Casiopea:

“To bylo hezké. :) A samozřejmě jsem se musela culit, že Draco pracuje jako odeklínač na Odboru záhad. :D Také jsem si užila i ty Harryho filozofické články v novinách.”

Spuštění ochran

Autor: HPStrangelove      Jazyk: ČJ

Benny:

“Adelaine s belldandy mi tenhle překlad věnovaly k dnešnímu dni.Nic významného;)Dnes je Mezinárodní den osob se zdravotním postižením, takže jím ho zas věnuji já, když je to můj dárek.K ff;četla jsem ji v originále, překlad jsem si užila ještě víc.Navíc, kdo by takové touhy čekal od Harryho:D || :-) Šitý Benny na míru..sakra, já se musím už umravnit i vzhledem k věku.Nebudem se hádat o Tvém přínosu.Děkuji oběma stejně.Jsem ráda, že jsem součásti tehle komunity.”

Spuštění ochran

Autor: HPStrangelove      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Já už to samozřejmě četla a jde o výborné PWPéčko, jak vybrané z překladatelské dílny Sinam. Jenže ta by se na překládání snarry pravděpodobně vykašlala. Zkrátka je to dárek Benny šitý na míru. Přeji tedy "Všechno nejlepší, Benny" a Adelaine děkuji, že jsem se mohla na tomto dárku podílet, i když můj přínos byl velmi malý. Adelaine totiž žádnou betu nepotřebuje. Hodnocení: 4/5.”

In my mind

Autor: Eternity, Luceie Decidela      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Canon vs Fanon Snape

Autor: Brevisse      Jazyk: fanart

Adelaine:

“No jo, klasika.”

Canon vs Fanon Snape

Autor: Brevisse      Jazyk: fanart

jesssnape:

“...”

Harry Potter Friday Parody

Autor: The Hillywood Show®      Jazyk: fanvid

Benny:

“Huh?To tady je?Viděla jsem to nesčetně krát.Konec sice tak vtipnej není, ale pětku to dostane.”

|<  << 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56  >>  >|