Komentáře - Prosinec 2013

|<  << 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56  >>  >|

Mine

Autor: tas      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Safe House

Autor: thesewarmstars      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Vlastně nedokážu najít jediný důvod, proč jsem to dočetla. Snad díky poměrně krátkým kapitolám? Ne že by to bylo vyloženě strašné, ale nenašla jsem na té povídce nic zajímavého. Všechno bylo předvídatelné, nedošlo ani na žádnou dramatickou zápletku, vše se vyřešilo rychle a bez komplikací. Zapomenutelné. 2-3”

Vnímavá zahrada

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Tahle povídka svým způsobem není nic moc, ale je tak krásně poetická a hezky, pozvolna plyne. Sice mně to tak v půlce přestalo na chvíli bavit a nesmíte od toho čekat žádný vzrušení a akci, ale jinak je to nesmírně příjemná povídka. A hodně se mi líbí překlad, jen jsem prostě netrpělivá, tak jsem to dočetla v aj.”

Noci v zahradě Getsemanské

Autor: StarCrossed      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tohle je a bude láska na první pohled(chlap mi to snad odpustí:D) || Tak oficiálně 7.12.'13 hlásím, že jsem Noci dočetla a to 9týdnu před oficiálním koncem.Sakra, chce to jiné hodnocení povídek, pětka je málo.Spoilerovat mám zakázano.(Zlá Adelaine:D)Takže to popišu všeobecně.Se začátkem jsem bojovala, nenadchlo.A na tom jsme se s překladatelkou shodly.Ale já se hned tak nevzdávám:)Následoval protivný Snape a neméně jankovitý Potter.Velká část příběhu je symbolismus v podobě knih, jídlo, cvičení v boji , sex a masturbace(17ti letý adolescent, to penis stojí permanentně)Ale právě na tom stereotypu vidíte posun vztahu a postav.Konec..do háje.Po téhle ff se svět změnil.Po tomhle mám na snarry ještě vyšší nároky.A skládam poklonu StarCrossed, Adelaine(Miluji Tě)a assez, která tuhle ff doporučila na překlad.Díky”

Co za to?

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Co řádí v noci

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Co může způsobit úsměv?

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Expecting the Unexpected

Autor: Phoenixstrike      Jazyk: AJ

Benny:

“To si musím přečíst.Phoenixstrikea znám z Fb, je to Angličan, po třicítce a se svým manželem/přítelem tím dost žijí.Takže napíše gay drarry jinak?:) || Tak já Vás zasvětím do děje.Harry zjistí, že čeká miminko.Jenže JAK a S KÝM?!, když je pohlavně neaktivní a miluje Ginny?Existuji kouzla, že?Tak Poppy zjistí, že tatinkem NB.2 je Draco Malfoy.Ten pohlavní styk měl.S kým?S Pansy.Tak proč je těhotný Harry, pro Merlinovy koule?!Zmijozelové a mnoholičný lektvar.Nic?Takže Pansy byla Potter a Komnata Nejvyšší potřeby zaznamenala oplodnění.Co s miminkem, které je biologicky ditětem Pottera/Malfoye?A teď si nejsem jistá(to je tak, když si to čtete bez googlátoru)zda Komnata rozhodla o přemístění plodu k Harrymu nebo polibek od Pansy?To je jedno.A tak hetero panic bude mít dítě s gay Malfoyem.To jediné mne zaujalo.Pak už jen klišé:smíření, těhotenství, nasraný Lucius..doznám, nedočetla jsem.Vám to jako klišé nepřijde, ale já v AJ takových ff už četla nespočet.Za přečtení to stojí.”

Giver is Quiet

Autor: switchknife      Jazyk: AJ

Benny:

“Asi jsem čekala víc dle hodnocení Sinam.Lepší 3.”

Mise Vulcan!

Autor: Tess      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Hele děvče, co máš pořád s tím Spockem? Podívej se co tady kolem běhá fešných svalovců v červených trikách. Ty máš taky červenou uniformu, dokonale byste se k sobě hodili. A koukni, tady vás přenesu na tu malou naprosto neškodnou planetku vhodnou k rekreaci, kde budete moci být spolu sami, protože tam nefungují komunikátory. No nebylo by to super?// Jinak, byli doby, kdy jsem nevěřila, že takové ptákoviny mohou dokonce i vyjít knižně (to ještě nebylo Stmívko a 50 odstínů šedi na světě), takže pokud je tu také nějaký nevěřící tomáš, tak... http://en.memory-alpha.org/wiki/Vulcan!”

The Saga of Hug Fortress

Autor: theorytale      Jazyk: AJ

Danae:

“Protože se Loki z každého svého uvěznění vrací na Zem jako stále nebezpečnější maniak, pokusí se Tony Stark najít trochu účinnější taktiku... K téhle povídce se vracím už asi týden. Začíná jako slušně vystavěný hurt/comfort, který pomalu přechází v něco mnohem mohutnějšího. Výborná a stále prohlubovaná charakterizace postav, skvělé dialogy, postupně budované preslashové napětí, Pepper i za těchto okolností stále sympatická a vtipná Pepper... Jedna z těch povídek, kterou stojí za to číst, přestože člověka její nedokončenost skutečně bolí. (Tváří se to sice jako série, ale fakticky je to pětikapitolová povídka. Čtyřka hlavně kvůli nedokončenosti a trochu rozplizlejší - ale pořád velmi pěkné - páté kapitole.)”

Zlaté žně

Autor: Tess      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Nejsmutnější na tom je, že vím odkud pochází jak název tak užovka stočené do osmihranu. :-D”

Zakázané ovoce

Autor: Elizabeth Gibsonová      Jazyk: ČJ

belldandy:

“No, já asi nevěřím, že by Lucius uvažoval takhle. A taky doznávám, nejsem zrovna připravená na incestní zápletky, takže pobrat ji na takové krátké ploše, to mi asi nejde. Prostě nevěřím. Vcelku jde o takovou průměrnou ukázku superkrátkých procítěných snivých "výlevů" duše, ale doznávám, že mi to připadá tak nějak hezky napsáno a proto bych si přála, aby Elizabeth v psaní pokračovala. Myslim, ze neco na ni je.”

Kapky

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dobře.Chce se mi křičet-nadšením ne.Popis situace i kapek krve stekajících po lýtku..ano, to by bylo v pořádku, ale ten lehký ženský patos si nešel odpustit?A konec..doufám, že ji ta druhá zneužije, odhodí, ale mě výlévů ušetří:D”

Tisíc jeřábů

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Benny:

“Vymazat pár (ne)klíčových slov textu tak to lze vykládat i zcela nevinně jako hetero vztah dvou lidí.Ničím zvláštní ani zapamatovatelné.”

Mise Vulcan!

Autor: Tess      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Bavilo. Velmi. :-)”

Zlaté žně

Autor: Tess      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Jupíí! :-D”

Expecting the Unexpected

Autor: Phoenixstrike      Jazyk: AJ

jesssnape:

“=-)”

Expecting the Unexpected

Autor: Phoenixstrike      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Cena jedné slzy

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Benny:

“Citace Wladimíra 518 ze skupiny Peneři Stryčka Homeboye(PSH), písně Rok PSH:Seš jak kokot.Kokotina vleklá.Takže asi tak.Kdybych byla hodnější dám i dvojku, ale na tu tohle dílo nemá.”

Cena, kterou splatíš

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3 - 4”

Cena jedné slzy

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Captive

Autor: thilia      Jazyk: fanart

jesssnape:

“...”

Bylo léto

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Bůh přeje vojákům

Autor: skree_ratling      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“krásné...”

|<  << 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56  >>  >|