Komentáře - Prosinec 2013

|<  << 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56  >>  >|

DragonKin

Autor: Fyreheart      Jazyk: AJ

l.terka:

“Perfekní”

Definition

Autor: pir8fancier      Jazyk: AJ

Benny:

“Teď uvažuji,že je to spíš pre-slash.Hlavně,že výhráli oba;)”

Definition

Autor: pir8fancier      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ňuf.”

Position Filled

Autor: pir8fancier      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Číst bez "Help: Wanted God and Executioner" asi nemá cenu. Jedná se spíš o bonus nebo možná Epilog. Je to rozhodně milé a moc ráda jsem se vrátila k tomu krásnému příběhu.”

All in the Family

Autor: Elfflame      Jazyk: AJ

Benny:

“To bylo..krásně zvrhlé:)”

A Love for His Own Form

Autor: Elfflame      Jazyk: AJ

Benny:

“Co by jsme dělali nebýt porno průmyslu?V noci jsem surfovala a našla jsem pár videí s incestem, kde si užívají jednovaječná dvojčata.Tak je vám jasné, co jsem si dnes chtěla přečíst:)Není to ničím vyjimečné.Snad jen, že se Draco nebránil.Pansy nechtěla, tak proč odmítnout otce?”

The Boy´s Life

Autor: pir8fancier      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Můj šálek čaje.”

Help: Wanted: God and Executioner

Autor: pir8fancier      Jazyk: AJ

Casiopea:

“To bylo tak nádherný. pir prostě umí popsat zoufalství tak, že to člověk úplně cítí. A hlavně dokonale umí vyprávět o tom, jak úžasné věci se z takového zoufalství můžou narodit. Po dočtení jsem měla naprosto úžasný pocit. (Povídka má ještě sequel s názvem Position Filled).”

Veritas

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jsme něco za polovinou Severusovy gravidity a tipuji, že ani ne za půlkou Veritas.A tenhle komentář upravuji po 9ti měsících(patos?náhoda?)A už zatraceně dlouho vim, že tohle bude pro mě vždycky tím, co pro ostatní EK(lásko, promiň)Miluji mpreg, miluji Lanevřina Snapea a v neposlední řadě Harryho a jeho vůdcovské schopnosti, ze kterých se Severusem roztápíme společně:D Takže děkuji Lanevře k objevení mé další OTP;submisivnímu Snapeovi.”

K odpuštění

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Výborné, uvěřitelné, i se mi líbí jeho pochody, co si John o tom myslí. Já na autorce nejvíc obdivuju to, jak dokáže s každým fandomem úplně měnit styl psaní. Ha ha, to je správná fanfikční autorka:)”

Exception to the Rule

Autor: Lux escapisms      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Jak jsem to četla, tak jsem byla čím dál tím přesvědčenější, že už jsem to někdy přečetla, nebo něco podobného. Ano, široký úsměv to přesně vyjadřuje, takhle nějak bych si jejich život představovala:). 4/5”

Voldemort ve cvokárně

Autor: Mahaliem      Jazyk: ČJ

Benny:

“Otázka do placu.Proč se Lucius Malfoy přidal k Voldemortovi?Peníze?Moc?Muži či ženy u jeho nohou?Ani náhodou!!Chce ovládač od televize!:D:D”

The Boy´s Life

Autor: pir8fancier      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Páni. Zase jednou zajímavá věc. Jednak je psaná v první osobě (příběh vypráví Snape) a jednak - jak je u této autorky zvykem - má neotřelou zápletku. Je po válce a Severus zalezlý v Tkalcovské uličce ztratil zájem o cokoli a většinu dne prospí. Trvá to už celé měsíce až do dne, kdy se mu přímo v obýváku objeví Potter, který jeví stejné symptomy a naléhá, aby mu Snape vyprávěl o matce. Tak začne série Severusových vzpomínek na minulost, které z obou mužů vytáhnou všechny ty léta ukládané emoce. Severus vypráví, ale nechce to zadarmo... Tahle povídka je logicky velmi upovídaná, ale strašně zajímavá.”

Ostuda trampů

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“??? Nechápu...”

Na dosah ruky

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Když jsem tuhle povídku začínala číst, tak mě ani ve snu nenapadlo, jak strašně mě bude bavit a jak moc z ní budu nadšená. A už vůbec mě nenapadlo, kam až se s ní Mae dostane a já jako čtenář s ní. Ano, má to své chyby. Ano, ledacos by se dalo vytknout. Ale protože jsem s touhle povídkou skoro od samého začátku a protože mi neuvěřitelným způsobem zpříjemňovala pondělní a středeční pracovní rána, tak prostě nemůžu jinak než za plný počet. :D”

Harry Potter and the Manipulator of Destiny

Autor: Wheezy1      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

The Leaky Cauldron

Autor: Phoenixstrike      Jazyk: AJ

Benny:

“Phoenixstrike neurazí a ikdyž zatím jsem nenašla nic z čeho by mi spadla čelist.A ze začátku jsem si řikala, že další klišé;Harry, ochlasta, pije protože to s Ginny nevyšlo a ejhle, hned neskončili v posteli.Nejlepší byl Blaise:)Chudáka Draca potom jeho proslovu dost bolela ruka:D Mělo to své momenty, 3+”

Ostuda trampů

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tak se ptám:No a co s tím?!Nohavicu ignoruji, osobně ho mám ráda(krajová příslušnost)Ovšem v songfics nevidím smysl.A Malfoy v lese?Tož netuším na co by ho Harry nalákal?(Sex v přirodě by přesvědšil mě, ale ne naše princátko)”

Ostuda trampů

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Danae:

“Je to krátké. Je to zvrhle vtipné. Funguje to jako songfiction i jako AU. A dobře to dopadne :)”

Na dosah ruky

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Moc mně to baví. Středy a soboty jsou ve znamení snídaně s Lokim a Starkem. Možná bude konec tak strašný, že hodnocení změním, ale zatím je jednoznačné. // DOKONČENO! Hodnocení stále jednoznačné. Těšila jsem se na každou kapitolu, strávila s tou povídkou spoustu času, bavila jsem se dobře, všechny konce potěšily. Není to emoční ždímačka, ale příběh určený pro lehké zábavné čtení. Jako takový plní svou funkci dokonale. :-)”

Naděje

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

palanda:

“Vesemir....krasne napsane...je to jako od Sapka a to se mi moc libi... na konci jsem mela uplne husi kuzi ++) dalsi povidky si prectu pozdeji tesim se jsou skvele....pro me jako velikou fanynku zaklinace povinna cetba”

Malleus, řečený Kladivo

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

palanda:

“Bomba....nadherne...zaklinace mam hrozne moc rada..... jak spolu sedi Geralt Yarpen a Marigold v hospode to je proste super a super ♥♥♥♥ Musim ocenit celkove velmi vysokou uroven povidky. PS: ted jsem si vsimla CITUJI: Autor získal prostřednictvím nakladatelství Leonardo souhlas Andrzeje Sapkowského k publikování knihy s tím, že bude vydána nekomerčně......Tak to se slusi rici velka gratulace autorovi, verim ze to dotahne daleko”

Mine

Autor: tas      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Musím říct, že jsem úplně rozpolcená. Osobně miluju FF, ve kterých dochází k proměnám v různá "zvířátka" a zároveň mám ráda hodně mocného Harryho. Jenže tady se ta pěkná zápletka občas střídala se scénami jako vystřiženými z německých erotických filmů vysílaných kdysi na OK3... Zkrátka místy hodně zajímavé, místy hraničící s kýčem (chyběli jen růžoví jednorožci a duha na obloze). Nicméně jsem dočetla a místa, která byla pěkná, jsem si užila...”

A Grim Old Cat

Autor: oliversnape      Jazyk: AJ

palanda:

“Casi to vyjadrila presne a doslovne :P Mozna bych jeste par drobnosti doplnila. Je veci autorskeho a ctenarskeho vkusu, jakym zpusobem chapeme a cteme a rozumemi a predstavujeme si. Je hrozne tezke vzdy presne prebrat myslenky jake do toho byly vneseny a jak presne se ten pribeh ma chapat. Jak je postaveny a celkove vyusteni se nekdy muze malicko minout. Tady se to ale podle meho nazoru neminulo a prefilo to cil :P dobre dobre”

The Scios Totalus of Legend

Autor: Elpin      Jazyk: AJ

palanda:

“pekna cetbicka s docela zajimavym vyustenim bych rekla :) -) budu sledovat”

|<  << 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56  >>  >|