Komentáře - Prosinec 2013

|<  << 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56  >>  >|

Forsaken

Autor: Shivani      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Black Truth

Autor: InferiorBeing      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Exception to the Rule

Autor: Lux escapisms      Jazyk: AJ

Benny:

“Sex..ano, v PWP sekci to byl nadprůměr.Ale takový společný život?Ukončete Severusovo trápení rovnou jateční pistolí!”

Exception to the Rule

Autor: Lux escapisms      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Jo... Dostalo mě to. 4-5”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tak napřed, je to ten druh drarry, Draco je vlastně naprosto fajn, jen ho poznat blíž. Nu, ale vlastně žádný jiný typ drarry bohužel ani neznám. :( Našla jsem tu ale spoustu povedených momentů a motivů. :) Hlavně se mi líbí, že bylo zachováno hodně z takové té kanonické pohádkovosti (např. výběr rapíru), taky smysl pro humur počítám k dobru a na drarry neobvyklou otevřenost v popisu erotických scén. Samuel mi kupodivu příliš nevadil, přičítám mu k dobru, že to byl kluk, který není jen přiblble roztomilý, ale občas dokáže být i otravný a tím pádem tak nějak uvěřitelně normální. Tu speciální schopnost, která mu připadla, si autorka mohla klidně odpustit, ale dalo se to přežít. K jeho smůle mu v příběhu připadla role kardinálního důkazu, že Draco Malfoy má srdce. Takže musel být opakovaně řešen, ale jsem si jistá, že v tomhle směru jsem zažila i mnohem horší kousky. Trochu mě mrzelo, že se to nakonec neobešlo bez tradiční slashové dehonestace Ginny. Za to mě potěšil Hermionin milostný problém. Věřím, že přesně takový by kanonická Hermiona měla. :) Shrnuto podtrženo: Já to považuji za jednu z nejlepších drarry, co jsem četla. Bráno poctivě, pocitově je to pro mě taková lepší čtyřka, nicméně se mi zdá, že tu zatím byl všichni k téhle fanfikci docela přísní, takže já zaokrouhluji nahoru. Myslím si zkrátka, že tahle fikce na to, získat od někoho pětku, má.”

Running Blind

Autor: Silwen      Jazyk: ČJ

palanda:

“mela bych si asi vzit nejaky odborny slovnik ....... :P”

Miluješ mě? Ne!

Autor: Didina      Jazyk: ČJ

palanda:

“fajn ale nemiluju to, nebo mozna jo??? hmm mladej se bude zlobit :DD”

Unwell

Autor: Thrumugnyr      Jazyk: fanart

Adelaine:

“Jj, tohle znám. Hodně se mi to líbí a myslím, že to nádherně vystihuje povídku Unwell;).// bell: Já bych řekla: Ještě tam není. I když je fakt, že si to nepamatuju moc dobře, ale myslím, že podobná, možná úplně stejná scéna tam stopro byla.//Zvyšuju hodnocení, protože jsem si všimla všech detailů, jako jsou jizvy na Severusových nohách a rukou, slintající Teddy, ťapky od mlíka od Gik a jak leží na Severusově hábitu. No prostě povídku miluju a ten obrázek je krásný vystižení jedný části povídky.”

Palubní hlášení

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

palanda:

“nechapu o co tu jde to jsem moc nepobrala :))”

Unwell

Autor: Thrumugnyr      Jazyk: fanart

TruTru:

“To mimino vypadá, jako z jednoho anime :D Ale ten obrázek je absolutně kouzelný!”

Unwell

Autor: SocksForDobby      Jazyk: ČJ

TruTru:

“To, k čemu jsem se dostala, jsem schlamstla během jediného dne! Přidala jsem se sem a jediný komentář jsem zatím napsala jen k Elysejskému klíči a zbytek skutek utek, páč jsem na to příliš líná. Ale tahle povídka mě tak neuvěřitelně nadchla, že jsem najednou tady a píšu komentář. Člověk, který mi tuhle povídku doporučil dopředu předpověděl, co se tu děje, a včem je povídka tak skvělá... no říkala jsem si... někdy to zkusím, až bude čas. Ten čas se objevil nečekaně brzo a jelikož bylo na onom doporučení něco, co mě trochu fascinovalo, zkusila jsem to. ( Ta fascinace byla z toho, že jsem si moc dobře nedokázala představit Snapea v roli otroka, a v rukách Harryho Pottera) Tak... Dostala jsem se kousek za třicátou kapitolu a .... JE TO LEPŠÍ, než doopravdy hodně dobrý! Šla jsem číst Snarry, a dostala jsem se sotva k jejich setkání. A přesto jsem naprosto unešená *w*Autorka je asi geniální psycholog, nebo fylozof, nebo ji někdo držel několik let pod zámkem, jinak si tu reálnou atmosféru a vývoj Snapeovi otrocké závyslosti nedovedu vysvětlit. Většina příběhu doprovází právě jeho, jeho otrocký trénink, dražbu a koupi pánů, a pak to, jak se jeho pánové mění a on je prodáván z rukou do rukou. Ačkoliv to zatím není Snarry, autorka si mě naprosto získala tím, jak reálně dokázala popsat každou situaci, každou změnu prostředí kolem severuse, každý jeho měnící se názor, povolující vůli... Neuvěřitelné, prostě neuvěřitelné!!! Pokud se mi zbytek podaří přelouskat v angličtině, pravděpodobně svůj komentář ještě rozšířím!”

Bradavická porada

Autor: Inkwolf      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Jako je to docela dobrý, nic super, taky zjišťuji, že opakovaný vtip vtipem není vtip, ale Snape s jachtou a Weasley byli výborní.”

Shadows of a Future Passed

Autor: Lomona Aeren      Jazyk: AJ

palanda:

“primerene a neprehnane..ani velke ani male...ani sladke ani kysele.....ale slusne”

Štěstí v neštěstí

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

palanda:

“jo geralt a mec v jeho ruce to je mraziva kombinace....nema chybu..perfekt..., , tesim se na dalsi povidky”

Úkol

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

palanda:

“skvely zaklinacsky pribeh....musim opet ocenit velmi vysokou uroven....geralt je tu vykreslen presne tak jak ho znam....je donucen udelat neco co sam nechce....cte se to krasne..jak po masle”

Děťátko na třetí

Autor: Rose & Lebel      Jazyk: ČJ

palanda:

“hodne se mi libil zacatek uplne jsem ceta bez vnimani :DD dobryy”

Fancy a Snack in The Kitchen?

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

palanda:

“celkem to uslo :)”

Fanoušci jako aktivní publikum

Autor: Veronika Fiedlerová      Jazyk: ČJ

palanda:

“dobre souhrnuti”

Ostuda trampů

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Asi jediné songfiction, které mě kdy pobavilo. :-D”

Palubní hlášení

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Prostě ptákovinka. Ale to s těmi ledvinami je dobré :-D”

Palubní hlášení

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Chápete to někdo?Vyšetření ledvin..ok, ale asi půjdu i k psychologovi, možná mi to vysvětlí? || Vysvětlení se dostavilo přes mail.Hlásím se do služby a vyšetření není nutné:)”

Palubní hlášení

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Chápu to dokonala. Založeno je to celkem dost podrobné znalosti kánonu TOS, TNG, DS9 a Ent a jsou tam shrnuta některá často používaná klišé. Zvláště ta planeta Risa je pěkná sviňárna.”

Correspondence

Autor: Phoenixstrike      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Takové milé to je. :)”

Shadows of a Future Passed

Autor: Lomona Aeren      Jazyk: AJ

Severka S. Rogueová:

“Pokračování : Light of the Life That Is : http://lomonaaeren.livejournal.com/621040.html”

Let´s Pretend the War Is Over

Autor: pir8fancier      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Huf... Kdysi se mi do rukou dostala velmi zvláštní kniha s názvem Kdo by věřil Leontýně. Kdo četl, udělá si snadno obrázek, jakým typem povídky je Let´s Pretend... Husí kůže od začátku do konce. Miluju pir8. Další geniální příběh z její klávesnice. Draco se ocitne na pokraji zešílení. Co je fikce? A co realita? Klaustrofobní atmosféra malého bytu na Příčné ulici, ve kterém se nikdy nesmí odhrnovat závěsy. Za okny totiž čeká hladové Venku.”

|<  << 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56  >>  >|