Komentáře - Prosinec 2013

|<  << 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55  >>  >|

Nech mě jít

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

palanda:

“bezva Profici .=)”

The Toast

Autor: Laume      Jazyk: AJ

palanda:

“pripomnelo mi to HPLL”

Hledání jezera

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

palanda:

“nejhorsi to nebylo”

The Civil War series

Autor: Sushi      Jazyk: AJ

palanda:

“ajo no koneckoncu proc ne, malicko bych pridala nejakou pasaz o mych oblibenych....cenzurovano :D”

Death Eater Cards - fanart

Autor: madcarrot      Jazyk: fanart

palanda:

“bylo to v pohode”

Harry Potter a noční můry minulé budoucnosti

Autor: Viridian      Jazyk: ČJ

palanda:

“takovej karambol s hlavou :DD”

Celebration for the Claret and Blue

Autor: salty-sarah      Jazyk: AJ

palanda:

“bavilo bavilo -))”

Prokleté jméno

Autor: Jean-Paul      Jazyk: ČJ

palanda:

“uslo”

In Bad Taste

Autor: pir8fancier      Jazyk: AJ

Benny:

“Dva týdny?Dva týdne nevydržel Sirius udržet svůj penis v kalhotách?!Zatracené mužské plemeno:)”

Ľúbostný list

Autor: Chivalric      Jazyk: SJ

palanda:

“neotrele”

Exception to the Rule

Autor: Lux escapisms      Jazyk: AJ

palanda:

“premyslela jsem 3-4 asi tak”

Shelter

Autor: Leslie Fish      Jazyk: AJ

palanda:

“slo to”

Poses

Autor: Leslie Fish      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Už ne tak pěkné jako předchozí část, protože trochu moc fluffy, ale stejně moc příjemný zážitek.”

Shelter

Autor: Leslie Fish      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Úžasná záležitost. (I když uznávám, že v tomto fandomu nemám moc načteno, ale atmosféra je naprosto úchvatná.) Jediný problém jsem měla s Kostrou, který mi občas připadal jako přebytečné titulkovací zařízení, kdybychom náhodou nepochopili, co ti dva vedle něj dělají. :D Ačkoli uznávám, že jeho přítomnost onu situaci zároveň okořenila. Nejsem takový odborník na původní sérii, protože můj ST záchvat byl zaměřený na Novou Generaci a DSN, takže nedokážu posoudit, jak moc byly postavy IC, nicméně jsem si to užila a oceňuji i důvody, z jakých byla povídka napsána. Tímto velmi děkuji belldandy za její historické okénko na Fóru, díky kterému jsem se o této povídce dozvěděla. Je vážně krásná.”

Exception to the Rule

Autor: Lux escapisms      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Hrozně dlouho jsem se nemohla rozhodnout, jaký z toho mám pocit. Mám ráda příběhy, kde se do snarry vztahu vkrade nějaký obyčejný (lidský) problém. Jen si nejsem jistá tím stylem. Vlastně tak trochu žurnalistickým, který na několika stránkách shrne dlouhé časové období. Přesto jsem si ale vrněla nad charaktery i nad tím koncem. Dám 4, ale nemyslím, že se k tomu ještě vrátím.”

In Bad Taste

Autor: pir8fancier      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Naši Pobertové jsou v sedmém ročníku a právě se po vánočních prázdninách vracejí do Bradavic. Remus a Sirius jsou spolu, ale jak našemu vlkodlakovi prozradí nejen jeho ostré smysly, ale také užvaněný James, pro Siriuse byly prázdniny příliš dlouhé, než aby dokázal sexuálně abstinovat. Což Remuse nepotěší, vzhledem k tomu, že to nebyl on, na koho Sirius skočil... Jj, mám ráda povídky, ve kterých se v Remusovi probudí zvíře, :)”

Black Truth

Autor: InferiorBeing      Jazyk: AJ

mariaa:

“3-4”

Ostré jako sluneční světlo

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Benny:

“Slashem žiju střídavě cca 13-14let, HP teprve rok a půl a tuhle ff jsem ignorovala.Důvod?Nemusím hermafrodní téma.Také nevyhledávám násilí(no, vážně)Ale na druhou stranu přežila jsem Poškození:)Povídka je ve své kategorii dost jemná a násilí v surové formě se nevyskytuje.Co je zvláštní?Zasmála jsem se dvakrát, což jsem nečekala.Navíc když vypustím vytvořené vagíny a budu to považovat za Mpreg(vytvořené druhotné znaky ženského těla jakož i menstrulaci nepovažuji za Mpreg), tak spokojenost veliká.Miluju dětičky(to není ironie, prosím) a jsem vděčná za ten náznak happyendu.Suma sumárum:spokojenost veliká a zvlášť poklona za Harrylu, tohle bylo dokonalé.”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

palanda:

“v pohode cteni kdyz jsem sama doma :D”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

palanda:

“moc jsem to nepobrala :)”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Vulgarismy mi ke Snapeovi taky nejdou, ale co, každý si sám k sobě může promlouvat jak chce:)Nejvíc mě dostal Brumbál zdrhající ke stromečku s dizentérii:D”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Vidličkou si míchat čaj?Normální věc, buď nemám umyté nádobí nebo mám podobné myšlenky jako Severus;D”

Kráter

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

palanda:

“famozni valecna povidka.....syrovost....je z toho citit protivalecny apel a je to krasne napsane”

The Empty Room

Autor: germanjj      Jazyk: AJ

palanda:

“precteno...premyslela jsem a stale jeste premyslim......neco malo mi tam chybelo....premyslela jsem co...no mozna to neni lehke poznat nevim”

Black Truth

Autor: InferiorBeing      Jazyk: AJ

palanda:

“bavilo!”

|<  << 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55  >>  >|