Komentáře - Listopad 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Harry Potter a Volanie krvi

Autor: Donna      Jazyk: SJ

Ookami-sama:

“Pěkná povídka. Po dlouhé jsem si přečetla pěknou povídku mimo slash.”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Ookami-sama:

“Úžasná povídka a moje první FF. Tato povídka mi ukázala krásy a možnosti této četby :-)”

Zasněžené sny

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Naštěstí jsem si včas nevšimla toho "pwp" v popisku a hladově se vrhla hned po zjištění fandomu. A dobře že tak, bavila jsem se nemálo. To dává pojmu "upejpavka" nový rozměr! :-D Ani nemluvě o tom milém a zcela neuvědomělém zjistění, že je v něm i kus člověka... :-)) Bod nahoru za ten lítý boj s vystižením Spockovy vulkánské stránky. :-)”

Zasněžené sny

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tedy nevím co autorce přeletělo přes nos, netvrdila jsem NIKDY, že se mi povídka nelíbí.Pouze přečíst si 19stránek ve wordu, když je vám blbě trvá a pak si stěžuji:)Nicméně jsem nejoddanější sluha mého Pána a čekala jsem poslušně týden, aby mě znovu poplácal po hlavičce:DTakže to zkrátka stojí za to.”

The Seduction of John S. Willoughby

Autor: tepid sponge bath      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Po druhém přečtení jsem se rozhodla to sem hodit, protože to možná není nejpropracovanější a nejepičtější fanfiction z tohohle fandomu, ale i napodruhé mě dokázala rozesmát, znovu jsem ráda prožila tohle dobrodružství, kde je Sherlock na facku, John na nervy, Lestrade polda na baterky a i postavu Johna Willoughbyho jsem si svým způsobem zamilovala (asi proto, že jsem si ho nevímproč představovala jako Emmetta z QaF). A jako bonus je tu i případ, takže to není jedna z těch Johnlock limošek, kde se hoši plácají od pusinky pod peřinku a mezi tím tak maximálně popíjí čaj a pobíhají po bytě s ručníkem kolem beder. Na zlepšení nálady ideální.”

Made the Right Choise

Autor: Black Rose      Jazyk: ČJ

Škorpion:

“Ty jo, já to dala!!! Heroický výkon neb zhruba od konce prvního odstavce mi naskočili osypky a ještě po dvou hodinách od přečtení odmítají slézt. Pořád se nemohu rozhodnout jestli je to parodie a nebo míněno vážně? Ať tak či onak, nelíbí se mi to ani stilisticky. Jeden bod, coby poděkování za připomínku, proč se do takových témat nikdy nepouštět.”

Famfrpálový zápas na Adama

Autor: Evilgoddss      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“začátek perfektní, ale asi tak od poloviny povídky mě to začalo nudit... bylo to zdlouhavé, zbytečně natahované... Takže první půlka za 4, druhá velmi slabá 3, celkově tedy za 3”

Ve svitu svící

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ta poslední věta mě dostala. :)”

Stranger- Ai no kusabi

Autor: Twilight-Princess      Jazyk: fanart

Adelaine:

“Je ošklivý, přitom Riki se povedl. Podle Timing Riki, tak Iason náušnice nosí, v předloze jsem na to ještě nenarazila, nebo zapomněla:)”

Made the Right Choise

Autor: Black Rose      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Nový začátek

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“taková lepší trojka...”

Stranger- Ai no kusabi

Autor: Twilight-Princess      Jazyk: fanart

Benny:

“Celý víkend si pouštím cokoli co se točí kolem těch dvou..i cosplay videa!(hrabe mi-zvykejte si)Video sem mrsknu později.Nicméně k obrázku.Iason je v obličeji škaredý, můj dojem.Navíc fakt má kdekoli jinde naušnici?Jdu to dohledat.”

Ta Touha!

Autor: Allishka      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“ne, ne, ne...”

Made the Right Choise

Autor: Black Rose      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“to byla hrůza... dávám jeden bod, neboť dát 0 mi přece jen přijde trochu kruté”

Made the Right Choise

Autor: Black Rose      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ne, ne, ne.”

Made the Right Choise

Autor: Black Rose      Jazyk: ČJ

Benny:

“Slash se stává módní záležitostí a já jí absolutně propadla..nicméně ironii je, že mám i dost vkusu, abych ocenila i kýč.Ta povídka je typickou ukázkou Harrymortu.Hrůza.Reniii dík za překlad, ale existují i povídky, které by mě přesvědšily, že to má cenu číst?”

I'd Be Yours

Autor: naadi      Jazyk: fanart

jesssnape:

“...”

wicked kiss

Autor: chouette-e      Jazyk: fanart

Adelaine:

“Je to nakreslený, ale je to fakt hodně dobrý”

wicked kiss

Autor: chouette-e      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Hmm... Tak tohle rozhodně ano. Podle mě je to nakreslené.”

I'd Be Yours

Autor: naadi      Jazyk: fanart

Akkarra:

“No jo, jsou okroužkovaní. :)”

wicked kiss

Autor: chouette-e      Jazyk: fanart

Benny:

“Třikrát sláva Lanevře, že mi našla odkaz.Já se zkrátka zamilovala(choťi, promiň)Akorát, je to nakresleno nebo cosplay?Jdu studovat:D”

I'd Be Yours

Autor: naadi      Jazyk: fanart

Lanevra:

“A všimli jste si, že jsou tam Draco s Harrym evidentně svoji?”

I'd Be Yours

Autor: naadi      Jazyk: fanart

ZJTrane:

“Nie je to síce Draco a Harry, ale je to pekné.”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Ve svitu svící

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3 - 4”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|