Komentáře - Listopad 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Vykoupení, i pro tebe...

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Četla jsem spousty povídek na Harryho útěk k mudlům, ale do něj bych to neřekla. Avšak Ronova reakce mi přijde adekvátní, více se to blíží jeho charakteru než Harryho, už proto se mi to tak líbilo. 3, 5”

Prvorozený

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Moc milá povídka, která mě zaujala především tím, jak i přes jednoduchý děj dokázala po celou dobu perfektně udržet mou pozornost. Popis Molly je bezkonkurenční! Až příliš často čtu o Molly, která se chová spíš jako kvočna (ve vztahu ke svým dětem), ale tady si mě poprvé dokázala získat.”

Siriusova smrt

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Memorin:

“průměrné”

Křídla

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Poetické a smysluplné ke čtení.”

Příběh fanynky

Autor: Paula Smith      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Tato povídka u mě pravděpodobně vyhrává, co se týče hlasitých chechotů na větu :D Plus má svou historickou hodnotu! 5*”

Cissa

Autor: friday      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Zaujímavé:)”

Zaváto ve sněhu

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Memorin:

“3”

Kalkulace

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Cissa

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Memorin:

“3, 5”

Drabble pro sedoocku

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Memorin:

“být delší, klidně dám víc”

Ai no Kusabi Страна Оз Неверная жена аниме "Клин любви"

Autor: AKAIKADZE      Jazyk: fanvid

kami:

“Mohla som si to kvôli tomuto AMV opätovne stiahnuť? Mohla.”

Do Not Walk Gently Into The Night

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Ai no Kusabi Страна Оз Неверная жена аниме "Клин любви"

Autor: AKAIKADZE      Jazyk: fanvid

Benny:

“Co když se spojí sestřih z Ai no kusabi s ruskou písňí?Totální láska, alespoň moje určitě.Miluju to anime, miluju jejich nezdravý a nerovný vztah a samozřejmě Iasona.Ohledně ratingu.Ano vyskytuje se tam ruka mezi nohama, orální sex a přirážení do Rikiho zadečku..ale není nic vidět a navíc je to kreslené, snad to nikoho nepohorší:)”

Jak dlouho trvá naděje

Autor: assez      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“mě to bohužel nechytlo...”

Jahodový Harry

Autor: minime      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“ne ne ne ne.... Harrymu je tady přeci 16, ne? tak proč to vypadá, jako by mu bylo 6????”

Neobvyklé okolnosti

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Neobvyklé okolnosti

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Nerla:

“No dobře, já to klidně napíšu: vůbec jsem to nepochopila. Teda myslela jsem si, že jo a že je to prostě jenom tak špatné, ale na základě komentářů mám pocit, že mi nějak unikla celá pointa. Nebo jsem možná četla něco jiného. Nebo nevím. Ach jo. Jak to mám hodnotit? Pořád mám pocit, že by to nemuselo být špatné, kdyby to dávalo nějaký smysl...”

Umění diplomacie

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Vtipná hříčka.”

Rodina jako žádná jiná

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ráda bych věděla, co to o mě vypovídá, protože to není poprvé, ale já (na rozdíl od jiných) žádné zhoršení kvality Aspenina psaní nepozoruji. Ne, že bych v jejích FF neviděla mnohé sporné prvky, jen se mi zdá, že jsou to stále tytéž prvky, které už v Roku jedny poutaly a druhé odpuzovaly. Například v rozporu s mým osobním viděním, je Aspenin Snape vyrovnanou osobností. Jeho rodičovské schopnosti řešit dramatické situace v klidu mu mohu jen závidět. (Je to obdivuhodné i vzhledem k tomu, jak pohnutý osud mu autorka přisoudila, ale příznačné proto, že ho Aspen v souladu s většinou HP fandomu zbavuje skoro vší viny. ) Dále, nejen Snapeovi, ale všem svým hlavním hrdinům vnukla Aspen minimálně na muže neobvyklou ochotu si věci rozumě vyříkat a zdá se mi, že toto jejich "vyříkávání" zabírá nakonec většinu prostoru v této FF. Prostřednictvím svých postav se Aspen blýskne znalosti všelikých psychologických fenoménů jako přenos nebo úzkost z odmítnutí. SPOILER! Nastal-li oproti Roku nějaký posun, vidím ho zejména v tom, že Harrymu ztráta paměti poskytla možnost odhodit roli hodného syna a vyzkoušet (konečně) meze rodičovské lásky a trpělivosti, podobně jako to dělal Draco v prvním díle. Kouzelné mi připadá, že zatímco děj Roku občas předběhly Harryho vize budoucnosti, tak v Rodině se tu a tam zjeví záblesky Harryho minulosti. Možná mi dnes připadají mnohé prvky jako klišé (správný severitus se zřejmě neobejde bez ztráty paměti), nu ve mě ještě rezonuje zážitek z prvního čtení (na jeden zátah), kdy jsem ta klišé ještě nerozeznávala. KONEC SPOILERU! Na základě toho jak podrobně dosud Aspen popisovala vývoj vztahu mezi postavami a s ohledem na to, kolik důležitých peripetií je třeba ještě vyřešit, se mi zdá, že si na konec ještě počkáme. I když doznávám, že nyní je už pro mě skoro nemožné držet se v příběhu a číst s nadšením další kapitolu, v níž se (ovšem v souladu s předchozím tempem) téměř nic nového nestane, odmítám brát při hodnocení pomalé přidávání kapitol v úvahu. Myslím, že na "své" tempo má autor prostě právo a důležité je výsledné dílo. A s tím jsem doposud spokojená, tedy minimálně tak jako jsem byla kdysi s Rokem.”

Kudy chodí Aslan

Autor: Ebženka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodnocení: 3/4. Tahle kraťoučká povídečka se mi líbí, protože pro mě dělá něco, co od FF očekávám. Opravuje to, co bylo v kánonu "nevyhovující". Společně s autorkou sdílím jistou nechuť k tomu, jaký osud přisoudil Zuzaně C.S. Lewis. Někdo by se se mnou nejspíš hádal i do krve, že to tak není, ale doznávám, že já v tom ten malý (a jistě nevědomý) kousek misogynie vidím. Tady se jí někdo za mne zastal... Možná bych Zuzaně dokonce přála i nějaké větší zadostiučinění (příběh, ve kterém by mohla ukázat, že své sny jen na čas odložila a ne se jich vzdala ), ale děkuji jejím jménem i za tohle, což je vlastně taková obdoba biblického příběhu praktické Marty, vedle její zasněné sestry Marie. / PS: Myslím že ta tři "vlastně", tam byla navíc (nebo taky na místo jiných případnějších příslovcí). Aby bylo jasno, já to nějak moc nekritizuji, protože právě tohle dělávám taky. :) Možná se pletu, ale na autorčině místě bych používání "vlastně" zkusila trochu omezit.”

Stydlivý Severus Snape se sbližuje se svalnatým Siriem (Slash se samými S)

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Manželská povinnosť

Autor: NoriTenshi      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Autorka píše, že je to o ničom alebo vlastne o všetkom:) Ja myslím, že je to hlavne o úžasných nevyspytateľných postavách, ktoré vždy urobia niečo iné ako ja od nich očakávam. Veľmi rada čítam poviedky od Nori. Pre mňa je to úžasný relax. Prechádzka fantáziou.”

Stydlivý Severus Snape se sbližuje se svalnatým Siriem (Slash se samými S)

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Super”

Dům na půl cesty

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Hodně smutné.”

Kudy chodí Aslan

Autor: Ebženka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Lepší. :-)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|