Komentáře - Listopad 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Přeřeknutí

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

PWP for Blanch

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Půlnoční duel

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Psí kusy

Autor: Trpaslenka      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Za sluncem a za měsícem

Autor: Senjy      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Vůči této povídce mám tak trochu slabost, protože to byla jedna z prvních HP fanfikcí, kterou jsem před asi 5, 5 lety četl (společně s Štěstí je tam, kde ho najdeš). Vyvolala ve mně závislost na HP fanfiction, na slashi, na mém prvním slashovém HP páru (SS/RL), ale dodnes si ji rád přečtu kvůli jejím kvalitám. Zaprvé, mám rád její dobrodružnou dějovou linii, to, že vztahy jsou jen okořeněním politického intrikaření. Můžu s klidným svědomím říct, že tato povídka by obstála i bez jakéhokoliv vztahu, čistě jen pro svůj akční děj. Což je vlastně ve světě slashových fanfikcí rarita. Zadruhé se mi moc líbí, jak bylo téma "Fenrirova smečka" zpracováno. Je to syrové a uvěřitelné zároveň, plus poskytuje náhled do té části bojiště, se kterou se často nesetkávám. Zaujala mě i propracovanost příběhu - zdálo se to být místy zamotané, ale autorka se ze všeho bez problémů vymotala. A nebyla tam žádná klišé, pokud mohu říct za sebe. Co mi na příběhu po těch letech trochu vadí, je Draco. Jistě, jeho chování je docela sladké, ale v některých (hlavně pozdějších) částech i docela OOC. Taky je celkem nezvyklé pojetí submisivní Snape versus dominantní Lupin, ale v tomhle směru jsem překvapivě problém neměl. Shrnuto podtrženo, jsem moc rád, že jsem jako první četl právě Za sluncem a za měsícem (společně se Štěstí je tam, kde ho najdeš).”

Krásný neviditelný

Autor: Tabitha      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Někdo začal psát, pak najednou nevěděl co s tím, tak to uťal; a ještě si v průběhu psaní sám nebyl dost jistý, jestli to celé myslí vážně...”

Krásný

Autor: Raec      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Hm.”

Krásný

Autor: Raec      Jazyk: ČJ

Salome:

“Hezká pocitovka. A zvláštní pochvala za krásný jazyk překladu.”

Krásný neviditelný

Autor: Tabitha      Jazyk: ČJ

Salome:

“No, tak když už píšu PWP, tak ho píšu, ne? Co s tím... psychologie - nula, logika zápletky - nula, pointa - nula... Tak kdyby to bylo aspoň to PWP... No tak aspoň, že je to přeložené hezky česky jen s jednou hrubkou. Takže pro překladatelku věnuji bod.”

Krásný neviditelný

Autor: Tabitha      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Krásný

Autor: Raec      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3 - 4”

Kouzelné pouto

Autor: DJIN7      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Nemožné?!

Autor: SweetDreams      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Přiveď ho

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Mezi dvěma světy

Autor: L. Lynx      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Nemožné?!

Autor: SweetDreams      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Drabble pro sedoocku

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Salome:

“Budu zase protivná, ale mně se čtyři chyby na několikařádkové drabble jednoduše zdá moc. Pointa je vcelku banální, vůbec není poznat, na koho to je. Asi to chce inteligentnějšího čtenáře...”

Soukromý svět

Autor: busaikko      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“po dlhej dobe opäť poviedka, ktorej koniec nezabil všetko to úžasné predtým - práve naopak.”

Privat dancer

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Salome:

“Rozhodně je tu snaha o umělecký dojem. Zápletka je originální, pokud tu lze vůbec o zápletce hovořit - je to spíš pocitová črta. Těžké je hodnotit uvěřitelnost postav, když si nejsem jistá, zda jsem pochopila, o kom to má být, a vlastně ani nevím, zda jsem pochopila pointu. Jazyk se hrozně snaží být poetický, jenže je spíš patetický a několik stylistických neobratností a chyb tu chtěnou éteričnost spolehlivě zabíjí. Tak nějak tak. Jak by. Názv Ptivat dance také spíše rozesmívá než rozechvívá. Nevím přesně, co autorka chtěla říct, spíš asi chtěla vyjádřit jen pocity. Jenže já ani nevím, jaké pocity chtěla vyjádřit. Příliš jsem to tedy nepochopila, což může být samozřejmě chyba na příjímači :)”

Zodpovědnost nade vše

Autor: Dyce      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Pekná poviedka na dlhé večery. Páčil sa mi opis vývoja vzťahu H/S a H/D, pomerne vtipné repliky a situácie do ktorých sa všetci zamotávali. Koniec mi po tom všetkom neprišiel príliš vierohodný, ale aj tak som im držala palce :D Skvelý preklad.”

[SmS]The Horror of our Love [SebastianxCiel]

Autor: zZMireiyuZz      Jazyk: fanvid

kami:

“Objavujú sa tu samé známe AMV s vynikajúcim hudobným podkladom. Opäť ho mám aj stiahnuté.”

[SmS]The Horror of our Love [SebastianxCiel]

Autor: zZMireiyuZz      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“No ano, jako obvykle rvu na deník videa k fandomu/páru na který píšu. Asi už se nikdy nezměním, odpusťte a tohle je navíc dobře udělané. Trochu delší, to je pravda, ale myslím si, že by bylo škoda tu písničku střihat. Jo, je to zase ucajdaný cajdák. :-D”

The world is not enough

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Memorin:

“2, 5 hlavně za špatné vnímání postavy s pouhým jménem Lucius”

Privat dancer

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Memorin:

“3, 5”

Soukromý svět

Autor: busaikko      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Víc než cokoliv jiného mě v této povídce zaujala především skvěle popsaná atmosféra. Neuvěřitelně rychle mě vtáhla do děje, proto si myslím, že povídka měla potenciál i na více kapitol. Musím říct, že přesně to mi u drtivé většiny povídek schází - věrohodná atmosféra, která by mě přiblížila k postavám a k jejich všednímu životu. Chtěl jsem dát 5*, ale jedna věc mi vadila - to, jak rychle se Remus a Sirius dali dohromady. V tomto směru mi paradoxně atmosféra scházela, čekal jsem víc nesmělých pohledů a zamilované jiskření... (víte, jak to myslím).”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|