Komentáře - Listopad 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Hra na smrt

Autor: noritenshi      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Nori je pre mňa TOP ale ja milujem tie poetickejšie a rozvláčnejšie príbehy takže tento som čítala ešte len dva krát :)”

Hra na smrt

Autor: noritenshi      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Je fakt, že to hodně připomíná Kuro. Přiznávám, že mě Nori překvapila - u ní je vždycky všechno takové roztahané a k uzoufání pomalé. Tady ne. První tři kapitoly sice pro mě byly utrpením (nuda a spousta zbytečné omáčky), takže jsem je skoro přeskočila, ale ten zbytek je opravdu povedený. :)”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Salome:

“Nádherná povídka, po všech stránkách.Výborný a originální nápad, civilní a krásně výstižný jazyk (až na to chichichi :). Postavy se mi OOC nezdály - Harry byl naopak přesný - spasitelský komplex s rodící se moudrostí, Brumbál byl excelentní, Severus ve své "normálníí" verzi také přesný, v té druhé - proč ne. Pokulhávala samozřejmě ta diagnóza, ale zase ne tak moc. Když pečujete o nemocného s Alzheimerem, tak zjistíte, že nejhorší na tom je, že destrukce osobnosti není rovnoměrná, ten člověk si dost dlouho uvědomuje, že už neumí hodiny, ztrácí schopnost číst... Ty náhlé zvraty byly samozřejmě umělecká licence - ostatně nejde o Alzheimera, ale o otravu... Ale ten základ byl až bolestivě reálný. Alespoň pro mě velmi bolestivě. A hodně přesné bylo i to, že nesoběstační muži trpí bezmocností více než ženy. Ten příběh není sladký, někdo jiný by možná sklouznul ke kýči, ale Slimča si uchovala civilnost, vyhla se patetičnosti, a přitom dokázala říct hrozně moc... Je sebevražda hříchem? Obdivuju, jak dokázala na tak malém prostoru říct vše pro i proti... Jedna z nejlepších jednorázovek, co jsem četla.”

Pojednání o kávě a špinavém nádobí

Autor: Rebelka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Kdo přežil Torchwood, přežije cokoli... to ale byla ptákovina! Skvělá. :-D :-D”

Počkám na tebe

Autor: Zillah      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Čeho je moc, toho je příliš... kdyby byla trochu civilnější, byla by více nezapomenutelná.”

Ostrov zázraků

Autor: angie77      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Autorka si ukousla vetsi sousto, nez muze zvladnout. Ale kdyz ono je to tak ctive... :-D // Dočteno. Ani tentokrát nevím, co si o tom myslet. Na jednu stranu mě to bavilo, na druhou některé věci rozčilovaly; a určité charaktery přímo popouzely. Je to místy hodně naivní a ta dětinská fascinace alkoholem... Ale určitě stojí za to nakouknout. :-)”

In my mind

Autor: Eternity, Luceie Decidela      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Mělo to své kouzlo. Úplně mě to vlastně nebavilo, ale napsané dobře, chyba byla v přijímači. :-D”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Půlka líbila a druhá ne.”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Koherence

Autor: Fayth3      Jazyk: ČJ

ChrystalBlueberry:

“Pekné :)”

Rich Bitch

Autor: Tea      Jazyk: ČJ

ChrystalBlueberry:

“Jedna z mojich najobľúbenejších frerard poviedok! :)”

It's that Goddamn of his, I'm telling you

Autor: kurtkristdave      Jazyk: AJ

Benny:

“Dnes jsem celý den myslela na Kurta a Nirvanu:)Víte, že vidím slash za vším, ale zrovna na Nirvanu?Ne, to opravdu ne.Kurt Cobain byl hodně věrnej tvor.V jeho životě byly tři ženy.Díky Tobi složil Smells Like Teen Spirits.Když jednou prohodila, že smrdí jako Teen Spirits(parfém, co použivala Courtney Love)A díky Courtney máme Heart Shaped Box.O tom, že by napsal love song i Daveovi nevím:)Ok, je to fikce.Hrozně napsaná a pro mě nereálná.Asi znova vytáhnu Kurtův životopis Těžší než nebe.:D”

A Mistaken Sorting

Autor: Silver Pard      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Mirror Image

Autor: Aisling      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Jeho komorník, zmatený

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

kami:

“Zatiaľ som to v polovici vzdala. Daný autor mi nikdy nevyhovoval. Ale ešte to skúsim. EDIT: Nepodarilo sa mi to dočítať ani na druhý pokus. Hodnotím to, keď už aj inak nie, tak určite ako veľmi nudné.”

Přeřeknutí

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

kami:

“Parodická rovina zmiešaná so sexuálnou. Vtipné, ale založené na klišé a občas násilnom humore. Na autorkinom mieste by som zmenila formu.”

A Drowning Desire

Autor: lore      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Desire:

“Milá a oddechová, taky jsem se u ní nasmála. Fialín byl skvělý, stejně jako rozmluvi Lásky s Osudem. Celkově se mi moc líbila. Počítám, že se k ní brzy vrátím.”

Slippery Slope

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Přeřeknutí

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“omg! :DD”

Lets Do the Time Warp Again

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Draco Malfoy - My darling child

Autor: deatheatersvideo      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Nevím. Obvykle vidím slash úplně všude, ale tady si nějak nejsem jistá. :)”

Lost Hope

Autor: Adari      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Eternal Love

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Přijeďte na vánoce

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|