Komentáře - Listopad 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

In Every Life

Autor: lesyeuxverts      Jazyk: AJ

Benny:

“Říkala jsem si, že jsem ještě nečetla trojku na ty nejdůležitější muže.A ano, líbilo.V popisech sexu to nebylo přímo natvrdo, spiš zaobaleno.A vlastně každý s každým jak si jen umíte představit.Povedené PWPčko.”

Courtship Rituals

Autor: Meri      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Tak definitivně... něco na té Meri je. :D Mám slabost pro příběhy, ve kterých figurují magické namlouvací rituály . (Ano, navzdory tomu, že obvykle se z toho vyklube tak pitomá a sladká záležitost, že člověk přibere pět kilo). Občas se ale nejde něco zajímavého. Meri to neodflákla a onen namlouvací rituál má pěkně popsaný a promyšlený. Strašně se mi líbí i skutečnost, že Snapeovi trvalo opravdu hodně dlouho, než se mu z Harryho začala podlamovat kolena. (Vraždila bych ovšem za tu příšernou scénu se zabitím Voldemorta.). Jako obvykle 4, ačkoli nejspíš zcela subjektivně... :)”

Coming Home

Autor: Meri      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Čím víc jsem toho od Meri přečetla, tím těžší je dávat trojku i těm nejobyčejnějším povídkám. Myslím, že jsem od málokteré autorky přečetla tolik příběhů. Důvod je prostý - ať už si přečtu cokoli z její klávesnice, vždycky to pohladí. Mám ráda její způsob vyjadřování, líbí se mi, jak pracuje se známými fakty a dává je do nových souvislostí. Tahle povídka byla neobyčejná svou civilností. Možná už mám úplně deformovaný mozek, ale připadalo mi, že takhle nějak by se to mohlo stát. Harry těsně po válce uteče hodně daleko, ale po deseti letech je nucen se vrátit, protože Albus je na smrtelné posteli. Moc se mi líbí nápad s předáním Voldemortovy moci i způsob, jakým Harry pracuje coby lékouzelník. Mám podezření, že kdyby takovýto příběh napsal někdo jiný, asi bych nad tím už další den ani nevzdechla, ale tohle... prostě pěkné. :)”

Úžasná karikatura intimností

Autor: AnnasellaEmm      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné.”

Unspoken - Nevyřčené

Autor: unspeakable49      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Některé se mi líbili, některé ne.”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Sexy Argus..+zasněný zamilovaný pohled+”

Forest of Mystery

Autor: Star Polaris      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Tak tohle mě teda opravdu pobavilo, bohužel v tom negativním smyslu. Potter celé léto pilně cvičil vrhání nožů (zřejmě je házel po Dursleyových a bezbranných civilistech), do Bradavic si vozí konzervy (protože Bradavice jsou v podstatě jedna obří hladomorna, to snad vědí všichni) a v jeskyni buduje novou Umbrellu... Fakt jsem se zasmála. :)”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Naprosto nechutné (Filch). A velmi, velmi dráždivé. :)”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Benny:

“-”

Chasm of Darkness

Autor: Twinfetish      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“To je hrozná povídka. Patrně díky tomu, že Snape je tu plně kanonický. :-D (Poznámka pro mě: fakt se k tomu nepotřebuji vracet! :-D)”

Úhel pohledu

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Taková miloučká slaďárna ;-)”

[Sebastian X Ciel] - Black Black Heart (slow version)

Autor: DevilisKyuu      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“:D”

A New Darkness

Autor: lilysunshine      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Úhel pohledu

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Benny:

“Pro mě je to neuvěřitelné, zromantizované a přehnané..ale na to, abych to hodila do průměru je to slohově hezky napsané.”

Jedna runda navíc

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ne, ne a ne.První dvě kapitoly jsem byla nadšená, ale těch 'náhod' mi přišlo až přespřilíš.Bral bych to ve svém 80ti tisícovém městě, ale ne na náhodné dovolené.”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Když Alane píše slash, působí to stejně jako by psala kázání. Všechny texty (no, byly jen čtyři :)), které jsem od ní zatím přečetla, v sobě měly určitou zanícenost a silný aktivistický apel. Nu .. tohle kázání ... se mi hodně líbilo. Bylo to V-Y-N-I-K-A-J-Í-C-Í. :) // Ano, možná mi tu občas přišlo něco nerealistické, jenže právě tím to tak nějak odpovídalo duchu předlohy. "Jak přícházejí sny" mi totiž také nepřipadá příliš realistické a promyšlené. Je to fantasmagorická moralitka. "Země záslíbená" funguje jako její velmi trefný crossover s HP. Po pravdě tu přemýšlím i o vyšší známce (než dávám v tuhle chvíli), ale na některé věci zkrátka potřebuji čas a z něj plynoucí odstup. / EDIT. Ale tak jo... Ovšem s varováním, že hlavně pro svou trochu šílenou fantasmagoričnost (která je ovšem v souladu s druhou předlohou tohoto díla) to asi není čtení pro každého. :)”

Harry Potter: Straight To Number One, HP/SS, by La nuit, Slash

Autor: La nuit      Jazyk: fanvid

belldandy:

“3/4. Vtipná synchronizace mezi obrazem a textem. Ničím dalším mě to sice nezaujalo, ale, doznávám, jsem pozitivně zaujatá pro autorku. Z jakéhosi důvodu patří k těm jejíž jméno si pamatuji. To něco musí znamenat... :)”

Harry Potter: Straight To Number One, HP/SS, by La nuit, Slash

Autor: La nuit      Jazyk: fanvid

Benny:

“Merline, tohle na snarry video není špatný kousek.Ten sexistický odpočet plus některé scény se opravdu povedly.Ale kam se to hrabe na fantazii autorek drarry videi:(Lepší trojka”

Špatné na tolika úrovních

Autor: Barbarella      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“já tu 4 prostě dát musím! =)”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“taková lepší 3”

Hello there

Autor: chouette-e      Jazyk: fanart

jesssnape:

“...”

Princezna

Autor: Narcisa      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

The world is not enough

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A mě se to docela líbilo. :)”

Privat dancer

Autor: friday      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Asi nejsem dost poetická duše - tuhle povídku prostě nechápu.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|