Komentáře - Říjen 2013

|< 10 11 12  >|

O jako Ochránce - D for Defender

Autor: amand-r      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“2 - 3”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“má oblíbená”

Postižený Stockholmem

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“bylo to příliš krátké na to, aby to na mě víc zapůsobilo, takže dávám lepší 3”

Harry & Draco || Carpe Mecum Sempiterne Noctum

Autor: Sapphiamur      Jazyk: fanvid

Benny:

“"Tebe doma bijí?" "Ne, tetička Bella rovnou použivá Cruciatus" Tak podobně by zněl úvod k videu?Líbí se mi sestřih zmiňované scény.A celek je povedený.”

Chlast = slast

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

Benny:

“Název není nejlépe zvolen, ale i na PWPčko to má dobrý nápad a po tomhle chci být Vulkánec pokud by se mnou jedna griotka udělala to co Spockovi:D”

Zázrak Světel

Autor: Sara      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Některé věci by měly zůstat svaté, jako Kirkův charakter, Spockův charakter, racionální a "bezbožný" ST vesmír, chanukové svátky a moje dětské vzpomínky. Musím bohužel konstatovat, že tato povídky znesvětila vše výše jmenované. Snad ta erotické scéna to nakonec vynahradila a samozřejmě vůle překladatelky k překladu. Ještě bych ráda dodala, že podle mého to nestojí ani za tu trojku - ano, k ST povídkám jsem hodně přísná - ale ta námaha překladatelky si zaslouží bod navíc. Taky je pravda, že jsem dala trojku ještě větším ptákovinám než je tohle, i když tam alespoň nebyl Kirk, který se vysmál do xichtu "Bohu", věřící a ještě k tomu žid./Vzhledem k povídkám překladatelky a po zralé úvaze srážím o jeden bod. Ne, prostě nezvládám Kirka jako žida. Je to prostě blbost na entou.”

Chlast = slast

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Je to dobré, opravdu dobré, odchyl od kánonu tam sice je, ale má svůj smysl (a odůvodnění, že v té době autorka asi ani nevěděla). Jen ten název je dost strašný a myslím, že leckoho odpudí svou přímostí. O to víc, vzhledem ke svému hodnocení povídky, nechápu co do kloaky autorku popadlo překládat "Zázrak Světel", když je to takový paskvil.”

Čas na změnu

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

l.terka:

“perfekní”

Poslední přání

Autor: Auša      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“slabá 2”

Poslední přání

Autor: RavenRosebud       Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Poskládané vzpomínky

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Out of Azkaban

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Takže, hodně dlouho mě to fakt bavilo jako docela vtipná, neskutečná povídka. Konec už mi přišel moc... nevím... pokus o vážné vyznění?! Tak začátek za 4, konec za 2.”

Zimní zjevení

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Těžko to hodnotit, já mám z toho textu trošku pocit, že možná je to jeden z prvních autorčiných pokusů o něco takového. Je to pokus napsání lyrického textu a částečně se to povedlo, já v tom vidím veliký potenciál, ale opakující se věty a motivy tomu hodně ubraly. Námět je dobrý a hodně se mi líbilo, že to skončilo tak, jak to skončilo, svým způsobem i styl byl dobrý, až na to prodlužování a zbytečné natahování.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Poprvé je nejhorší

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Pomocná ruka

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Polibek na veřejnosti

Autor: D.J. Orlovský, Bella      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Polibek

Autor: Swanky      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Pohádka o nedokončeném polibku

Autor: emynn      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3 - 4”

Po dvaadvaceti letech

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“ne... tohle vážně ne...”

Pět možností

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Nevím jak kdo, ale já se rozhodně zasmála. Opakovaně.”

Manželství odsouzené ke zkáze

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Jelikož tu nikde není originál a mě se ho vážně nechce vkládat, tak to napíšu sem. Překlad za jedna (jednička jako ve škole, ne jeden bod tady na deníku), možná mínus za takové malé drobnosti, ale ne, nechám za pět bodů. A samotná povídka... to je dost nestálé. Jsou tam okamžiky co bych dala čtyři, jiné kdy bych dala tři, ale i pár pro mě tak strašných (zejména v pozdějších kapitolách) že bych dala klidně jen jedničku. Já jsem veskrze laskaví člověk, takže dám...”

O sedmi Smrtijedech

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Ha ha, totální PWP, ale vzrušující:P”

|< 10 11 12  >|