Komentáře - Leden 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Jeden dobrý důvod (k přežití)

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Sisi:

“...”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ou... Tohle vážně bolelo. Věřím, že by to takhle mohlo být a jak mi Pottera nikdy není líto, tak tentokrát se to ve mě všechno svírá.”

Závěť

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pěkné. Na mě jen trochu málo záživné.”

Příliš krátký řetěz

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jo, tak tohle se povedlo... Já se k tomu ještě mockrát vrátím.”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Něco mezi hororem, thrillerem a scary movie - scéna, kterak se Harry a Severus hašteří o jedno slovíčko nad rozervanou mrtvolou na kuchyňském stole, mě poslala do kolen. :D Perfektní závěr je ovšem silně neuspokojující - doslova si říká o další nálož mrtvol a litry krve.... ;) Jinak se Lanevře klaním za scénu s Ginni - konečně! :D”

Tobiáš

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Myslím, že nápad a myšlenka by to byla celkem dobrá, ale chtělo by to víc rozpracovat... a Severusova reakce zabít? divné”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Senzační, jak tam chudáka Brumbála nechali samotného... Nejlepší byla stejně trucující Minerva :) Záhada Moudrého klobouku odhalena...”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

yaweena:

“Přečetla jsem si značnou část dalších komentářů a místy jsem žasla. Jednička na hodnocení pro povídku o několika stech stránek, jejíž příběh s hloubkou, spádem a téměř dokonalou detailností předčí valnou většinu světových autorů? Nějak tomu nedokáži, nechci uvěřit. Už kvůli té rozsáhlosti a smyslu, který se neztrácí (což se u většiny dalších autorů stává). Ale každý má právo na svůj názor, to je fakt. Jen přemýšlím, jestli četli celý Klíč a skutečně pochopili jeho poselství. Klíč, ta nádherná povídka, nejkrásnější knížka... Je dokonalý. S údivem jsem po několikátém přečtení došla k tomu, že nejen romantická a citová stránka je důležitá. Ty vtipné momenty, které střídají ty špatné a bolavé... Vyváženost je dokonalá. Nečetla jsem nikdy příběh, který by dokázal být tak vtipný (Alice má naprosto neskutečný smysl pro humor, a s ní i její postavy, i když to ony samotné možná ani neplánují). U většiny knížek a příběhů se zasměji v průběhu jednou, dvakrát, A u Klíče střídavě brečím skutečně a brečím smíchy každých pár minut a po dočtení jsem schopná dojít k naprostému klidu s tím, že dokud mám Klíč, je všechno v pořádku. Klíč je úžasné dílo, nejkrásnější možný konec HP, pro mě jediný. Vlastně už si ani nepamatuji, jaký přesně je ten skutečný, protože ho Klíč vystrnadil. Tahle povídka má jen jedinou chybku na kráse, tak velkou, že se mi z ní chce skoro brečet. Jak mám ještě někdy věřit vlastní lásce, když vím, že TAKOVÁ nikdy nebude? Alice napsala o tom nejkrásnějším a nějak už nezbývá na uvěření, že by mohla být skutečnost krásnější. Jak by mohla?”

Úžasná karikatura intimností

Autor: AnnasellaEmm      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Krásná povídka s úžasnými vtipem a originálníma novýma postavama :)”

Jediná

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Lumos:

“Jelikož mám wixie velmi v oblibě, musela jsem si přečíst i tuto povídku, ač jsem na ní nemohla narazit děsně dlouho. Jakmile jsem si jí stáhla do wordu, nemohla jsem se od ní odtrhnout. Přečetla jsem jí jedním dechem a podle mě to určitě bez "hlubšího významu", jak autor zápisu popisuje, není. Wixie to prostě s tímto párem umí. (y) palec nahoru!”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:) Už ani neviem koľký krát som to odznova celé čítala. Zase raz. Jedna z najlepších poviedok, aké som čítala. A dlhá, dlhá ...”

Triumf logiky

Autor: Mother of Tears      Jazyk: SJ

Rebeka:

“Neni to tak spatne :)”

Wishes are for Dreamers

Autor: Yih      Jazyk: AJ

Tintinka:

“Líbilo a dojalo... i když konec bych raději šťastnější :-)”

Triumf logiky

Autor: Mother of Tears      Jazyk: SJ

Tintinka:

“Moc hezké!”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Už je to tu zas - šílený Harry a mrtvý Severus aneb Lanevra testuje, co její čtenáři snesou. Já vážně nevím, co by tohle se mnou udělalo, kdybych shodou okolností ten námět už neslyšela dopředu. Tohle je cíleně a myslím že i úspěšně šokující. Taky to vidím na 4/5, při čemž velká část bodů je za originalitu nebo řekněme raději nápaditost - a to nápaditost od začátku do konce. Pozor, žánrem je to spíše horor než milostná romance. Ostatním doporučuji číst jen pokud ví, že gore horory v zásadě snesou. Že se budu vracet raději neslibuji. :) / SPOILER! Pravděpodobnost, že si můj muž přečte nějaký slash je minimální, ale kdyby .. tímhle by mohl začít, poněvadž pro zombíky má docela slabost. :)”

Na druhý pohľad

Autor: Lucy      Jazyk: SJ

Adelaine:

“Současnost střídaná s flashbacky. Je to sladké až trochu moc, ale musím přiznat, že se mi hodně líbila. A myslím, že ano, s radostí se k tomu vrátím.”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Ha. Jsem nadšená. Některé momenty byly i na mě trochu moc, nicméně věřím, že se k tomu někdy vrátím, asi ne s radostí, ale vrátím... 4-5. A co, myslím, že za ten závěr si to zaslouží vyšší hodnocení.”

Triumf logiky

Autor: Mother of Tears      Jazyk: SJ

Fleur Tera:

“...”

Dáreček

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“nie je to vrchol tvorby autorky, ale ako predvianočný advent mi urobila poviedka veľkú radosť.”

Příliš krátký řetěz

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Desivé. Krásne, ale nevrátim sa k tomu. Nikdy.”

Jedna z(a)tracená noc

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Sestřička? Anděl? Nevím, ale tu povídku jsem nějak vůbec nemohla strávit... Jako by to ani nebyl Severus :(”

Tati, kup nám maminku

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Ze začátku jsem se trochu děsila, ale jsem ráda, že jsem povídce dala šanci. Úžasný humor, takový, který vás prostě donutí se červenat a chichotat... Krásné situace s malými zvídavými dětmi :) Trošku přeslazené, ale i na takové počtení má člověk čas od času náladu!”

Dvě slova

Autor: Belial Shaitan      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Krásně pochmurná atmosféra se špetkou ironie :)”

Statečnost se (ne)vyplácí

Autor: Katuzka      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Četla jsem podobnou povídku, ale byla vydařenější...”

Triumf logiky

Autor: Mother of Tears      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Opravdu senzační - Snape a logika to jde prostě dohromady :) Úžasné, jak někdo dokáže s takovou drzostí požádat o ruku :) Rozhodně zdařilé dílko :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|