Komentáře - Leden 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Quid pro quo - A Tribute

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

Casiopea:

“Rozhodně. :) Ne, žádný podrobnější komentář. Prostě jen... Tu povídku jsem začala hledat až díky komixu. :)”

Headquarters

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Pěkné.”

Quid pro quo - A Tribute

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

Velká_koule_chaosu:

“K povídce opravdu výstižné.. :)”

Nebeská klenba

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Tohle byl můj první, ale úplně první slash na tento pár. Ale žádnou lacinou sentimentalitu. Bylo to šíleně nevyvážené. Hluboké charakterové odchylky v Severovi, Narcissa taky nic moc, Lucius - ano, v rámci možností, což je samo o sobě taky špatné. Vztah Severuse a Luciuse popisován jako sladkobolný dryák bez něčeho silně originálního. Postavy se chovaly pateticky a vůbec mi to nesedělo. A pak si taky představte Luciuse, jak pije pivo - hrůza. Tedy 2, 5 za poezii na začátku, která se HP příliš netýkala, zárodek stylu Tofiam, které mají pozdější povídky. Dále se mi líbil vztah Draca a Luciuse, to bylo opravdu jedno z nejlepších v tomto příběhu. 2 - 2, 5, ale... jak říkám, velmi nevyvážené dílo.”

Šestadvacet erotických drabblů

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Mix dobrých a lepších drabblů.”

Pro nás

Autor: Senjy      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Šokovala mě. Vzývala jsem pomalu samotné peklo, abych se na konci usmívala. Smrtijedi se prodávají do domácností. Dokonalé. Ironické a temné.”

Improvizace

Autor: ravenna_c_tan      Jazyk: ČJ

Memorin:

“vtipné, ale nic výrazného a zapamatovatelného”

Pelyněk

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Na takové návraty se člověk musí těšit. :) moc pěkné počtení!”

Odstíny šedi

Autor: Aileen Nulnore      Jazyk: ČJ

Memorin:

“prostě ujde”

Dovnitř ze zimy

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Příjemné čtení, které mapuje cestu dvou hlavních hrdinů k sobě. Postupné poznávání, žádný nesmyslný vpád do děje. Pouze mi začalo ke konci vadit, že se ze Severse stává zamilovaný člověk, až to už není Severus. Bohužel. Lepší 3”

Milosrdenství

Autor: Razzberry      Jazyk: ČJ

Memorin:

“po zpětném pohledu si ani nepamatuji, že jsem to četla.”

Harry Potter: Let me inside... - Severus Snape/everybody SLASH & CRACK

Autor: gobuss      Jazyk: fanvid

Memorin:

“má to prostě grády”

Závěť

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné.”

Poskládané vzpomínky

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Vůbec jsem nevěřila charakteru Luciuse, u Severa možná. Celkově mi to přišlo takové kostrbaté a celkem nijaké. Povídka průměr, ačkoliv u Tofiam samotné bych dala spíše lehký podprůměr. Tedy něco mezi 2-3.”

Európa môže počkať

Autor: Černoknižnica      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“milé”

Příliš krátký řetěz

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Obstojné drama, jedno z těch lepších z vězeňského prostředí. Nevím teda, proč byli ve vězení zrovna tihle dva, ale čert to vzal. Stejně tak asi nebylo účelem, aby se čtenář zasekl na větě "bavili se o barvě na stropu jejich cely" a přemýšlel, jestli jako toho jsou dva chlapi vážně schopní. Jo a taky si nemyslím, že by mohl fungovat ten konec, a to pro oba hrdiny, tak snadné to zas není. Ale mělo to atmosféru.”

Poslední sbohem

Autor: Katren      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ano, ano. Poslední větu jsem čekala už někdy v půlce, vůbec jsem nečekala, že to bude mít i nějaký děj, minimálně za to si to bod zaslouží. Napsané je to pěkně, tedy jakože věty dávají smysl a mají správný slovosled a všechno tohle, ale obsah a extrémní nadmíra použitých klišé? Na tohle nemám.”

Headquarters

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

Nerla:

“Jé, to se mi líbí. U obrázků mám vždycky problém hodnotit, potřebovala bych větší škálu, tohle je tak 3, 5... Ale trojku bych asi dala i samotné druhé půlce, tak 4.”

Headquarters

Autor: Tom Scribble      Jazyk: fanart

belldandy:

“Sice tenhle trik použil/a Tom Scribble už v obrázku Godrikův důl, ale .. pořád mi připadá moc dobrý ...”

Do tretice všetko dobré

Autor: GinnyW      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Jé, mně se to líbilo. Příjemná oddychovka, pobavily mě první dva pokusy a ten třetí byl... ano, poměrně přesvědčivý. Konec sladký, ale to k tomu patří, ne? Jako ano, Snape v zástěře pobíhající po restauraci je nezvyklá představa, ale já s ní svůj mozek ráda potrápím. Koneckonců, nemůže každý dělat, co by chtěl, což je tam víc než jasně řečeno.”

Příliš krátký řetěz

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Vhodné pro milovníky dramatu. :-)”

Triumf logiky

Autor: Mother of Tears      Jazyk: SJ

Sargo:

“Poprskala jsem si čajem klávesnici! Můj soukromý názor je, že jde o zdařilou, velmi decentní a lehkou parodii, prostě ideální pro bolehlav nového roku... :-)) /// Nerla: kdybys to začala číst jako zcela vážnou věc a došla k tamtomu, taky bys poprskala. Si. Klávesnici. :-))”

Poslední sbohem

Autor: Katren      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Jejky. (Ten druhý bod je... hmm, že to má obstojnou slohovou úpravu.)”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Škoda, že to nebylo líp napsané, základ to mělo výtečný, ale pak kuchařka nějak často odbíhala, asi k televizi, čert ví, občas něco vynechala, občas přihodila špatné koření. Přesto to nepostrádá jistou působivost.”

Do tretice všetko dobré

Autor: GinnyW      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Jedna z těch milých, bezvadně napsaných a úsměvných snamionek s pár kvalitními perličkami uvnitř, co projasní večer. Zaokrouhluji nahoru, abych krapet vyrovnala ty nespravedlivé jedničky :-))”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|