Komentáře - Leden 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jsem ráda, že Mandragora jednou zkusila i něco delšího. :) Patří mezi mé oblibené české fikce.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Je to docela drsná povídka, ale i když jsem ji četla už před časem, zanechala ve mně dojem... Působí realisticky a navíc má dobrý konec, co víc si přát?”

Rolničky

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Tohle jsem četla na Štědrý den, takže se mi to moc líbilo... je to taková lehká a úsměvná romantika, kterou mám moc ráda... Moje hodnocení je 4-5, ale vzhledem k dalším hodnocením dávám 5...”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Je to občas trochu jazykově neobratné, ale děj docela zajímavý, váhala jsem mezi 3-4, ale přece jen to není úplně můj šálek čaje...”

Led

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Docela zajímavé - líbí se mi hlavně hezky otevřený konec...”

Statečnost se (ne)vyplácí

Autor: Katuzka      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“No, musím říct, že jsem to nějak nepochopila. Je to kratinké a slušně napsané, ale smysl mi to nedává...”

Eight Year

Autor: Meri      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“ten zacatek byl dost na palici... tedy, nejenom zacatek, i u konce jsem se chytala za hlavu (a jeste nekolikrat v prubehu povidky), ale celkove se to cetlo dobre”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Řekni proč bylo zamotáno až do samého konce, tedy, on ten příběh vlastně ani zamotaný nebyl, jen u určitých příběhů, zejména v těch pravdivých a opravdu skutečných, nevíte jak kdo skončí. Vždyť i sám život je tak zamotaný, nebo spíše city v něm. Adrianovi city byly zmatené, propletené k jiným osobám, ale nakonec ten malý kousek nitě skončil zase u Severuse. U nějž, jen by jediným odmítnutím ukončil vše, ale takhle to může pokračovat. Člověk občas sní, a někdy jsou sny opravdu temné a pak když otevřete oči, tma je všude kolem, najednou se jí nebojíte. Adrian stoupne na špičky a políbí… Severuse Snapea. U povídky zažíváte chvíle, kdy vám srdce zpomaluje a člověk ztrácí dech. Miluji ty momenty, kdy mi něco bere dech. Roztříštili zrcadla, zasunuli minulost do svého života a přijali sebe. Nebo přinejmenším onu možnost. Snad až teď jsou oba volní. Člověk nepotřebuje odpověď na otázku, aby pochopil, že se nevracíme proto, abychom dostali odpověď, ale abychom zjistili, co skutečně chceme. Řekni proč… Bylo to dokonalé. *tiše se za nimi zavřely dveře a vše ostatní je na nich…* Děkuji!!! :-* Nezapomenutelné. Kouzelné. Křehké. A vše se může porušit jedním slovem, dotykem… pocitem... Perla v dokonalosti... Velmi doporučuji! ;) Už jen proto že tato autorka umí psát.”

Děťátko na třetí

Autor: Rose & Lebel      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Druhá vlna už je taková celkem ohraná, ani ne moc zábavná, nějaké momenty ano, ale jinak nic moc. Myslím, že jsem povídku ani nedočetla.”

Děťátko na druhou

Autor: Rose & Lebel      Jazyk: ČJ

Memorin:

“ona už jen představa mužského těhotenství je zábavná... povídka slabší průměr.”

Pregnant Snape - Joy of Birth

Autor: ashleyvictoria      Jazyk: fanart

Memorin:

“ale no tak! Mám ráda slizkého Severa, ael tohle prostě ne. Chlupaté nohy jsou perfekt.”

The Prince's Tale - Animation

Autor: RandomMumble      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Dobrá, taky se mi to líbí ... i když si nejsem jistá, jestli je to tak dobré jako počet těch pětek, co to dostalo.:) Ale rozhodně je to nádherný amatérský animovaný film. O tom není sporu.”

Pregnant Snape - Joy of Birth

Autor: ashleyvictoria      Jazyk: fanart

belldandy:

“Já za to nemůžu, to Lanevra! Ta mi to ukázala. Námět je, řekla bych, jasnej squick, nicméně i přes znechucení musíte uznat, že provední nemá chybu. :) / A heleďte - spadá tohle do slahe nebo ne? Nu, s ženskou asi těhotný nebude. / Nicméně autorka prohlašuje, že to je nejvíc vzrušují věc, kterou kdy namalovala. :) / Adelaine: No jo, vždyť bude brzy kojit, to je v těhotentví zkrátka normální. :) /// Nemůžu si pomoct, ale po té, co mě tohle dílko přesvědčilo, jak silné emoce umí vzbuzovat :), musím ještě zvednout hodnocení ... // Doufám, že se zas neshádáme .. :) Memorin, přidávej povídek kolik chceš ... já osobně jsem vysloveně ráda, že to děláš. :) Z druhý strany se mám chuť ptát, jestli lidé hodnotí samotný obrázek nebo jen jeho námět? Já jsem hold přesvědčená, že ten obrázek je dobrý v tom, čím má být. Kdybych byla zlá, tak řeknu, že mě štve, že vyšší hodnocení mají pěkné ale zároveň komforní věci (jako "The Prince's Tale"), ale já zlá být nechci a navíc, je to tak trochu důkaz normálnosti světa, když věci co mají vytáčet a znechutit, vytáčejí a znechucují. :) //L: OK”

Černá noc

Autor: blackie      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Bizárie, to mám na této autorce ráda. Povídka není pro každého, výrazivo české je zvláštní, popis postav na pomezí poezie. Příběh ponurý. "Doteky zlomily hlas i strach, už neexistovalo vězení. Už nebyly nejhorší zrůdy, jaké kdy svět kouzel spatřil. Teď byli jen milenci…" Jen není dokončená, škoda.”

Give Snape a chance...

Autor: Manechan      Jazyk: fanart

belldandy:

“Nu prostě takový dikobrazí gag. Povedený, ale pětku tomu vážně nedám. :) A šanci Snapeovi už taky dávat nebudu. Raději ji dám míru ... :) a proto si jdu pustit Johna Lennona.”

The Prince's Tale - Animation

Autor: RandomMumble      Jazyk: fanvid

Memorin:

“Z "always" se stal strašný kýč, a ze Severuse dobrý člověk, (to že někoho miloval/miluje, z něj dobrého člověka nedělá), ale tohle se mi líbilo, osobní a krásné, dvě tváře Severuse. Klaním se před perfektní animací.”

Give Snape a chance...

Autor: Manechan      Jazyk: fanart

Memorin:

“velmi zábavné a klidně mám pocit, že by něco podobného profesor Snape klidně mohl spáchat xD”

Sanguis-Vinculum

Autor: Meri      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Takové pohlazení. Zatím asi nejpropracovanější věc, kterou jsem od Meri četla. Výhrady mám, ale nechce se mi o nich přemýšlet. :)”

Healing

Autor: Meri      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Já vlastně nevím, jak to ohodnotit. Meri je pro mě takový úkaz. Téměř v každé povídce má nějaký zajímavý nápad a její věci jsou rozhodně čtivé. Ale zatím u všech jsem skřípala zuby nad nedotažeností, v horším případě nelogičností. Tahle mě bavila celkem hodně, ale nejsem si jistá, jestli si ji ještě někdy přečtu - spíš asi ne. Na druhou stranu, mám ji radši než ty "trojkové", které jsem zatím přečetla, takže asi... Ale jo. :)”

Pět smyslů - drabble

Autor: Anette      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“priznam se, ze ten druhy me nenadchl... ale ten prvni mi pripomnel divku sedici v okne z me jine milovane knizni serie (presneji receno, jeji ctvrty dil:)”

The Remarkably Thorough Harry Potter Character Test

Autor: Rachel aka zipper_undone      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“Sectumsempra je velmi nadsena, protoze ji (bez podvadeni) vysla jeji nejoblibenejsi postava :D Jestli se sem podobne veci pridavat nesmi, prosim Mandragoru o smazani testu:)Lanevra: Skvele!!!:D---mne by zajimalo, jak musite odpovidat, aby vam vysla Chroptici chyse...:D”

Pět smyslů - drabble

Autor: Anette      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nevím, tohle mě neoslovilo.”

Světlo a tma

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A já doufala v návrat...”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Kdybych to měla brát realisticky, pak po roce v absolutní samotě by měl každý zešílet, jenže jak posuzovat život za oponou ... ? :) / Nemám sice k této povídce čistě jen pozitivní vztah, ale každopádně třeba ono "tik, tak" jako vyjádření plynoucího času, který uplývá mezi jednoltivými scénami, mi tam ani v nejmenším nevadí. Problém je spíše v tom, že nejsem velký fanda do stylu "Labutí šíje. Ňadra. Buben. Činely.". Před vyjádřením "Ticho. Dlouhé." bych preferovala "Dlouhé ticho." Místo "Strach? Chvění?" bych dala aspoň "Strach a chvění?" a tak dále. Nicméně zas dobře vím, že Julie, pokud chce, tak větu rozvitou napsat umí. :) / Ale minimálně dvě věci mám v této povídce ráda: Za prvé její originalitu - odřádkované krátké dialogy mi připadají překvapivě přirozené. Nu dobrá .. většinou. Nevěřím sice každé větě, ale třeba tu casablankovskou - "Ze všech zkurvených lidí, kteří mohli přijít do týhle zkurvený tmy, zrovna ty ..." - tak tu mám velice ráda. A za druhé mám ráda její atmosféru. Myslím, že jsem se už x-krát přiznala, že mám slabost pro motiv - zavřete je spolu o samotě a oni se sblíží ať chtějí nebo ne. Jen bych jim nejraději to vyhlášení příměří ještě na chvilku komplikovala. Ovšem to dlouhé nikam nesměřující čekání, které tam je - tak to má, pokud jde o mne, něco do sebe. Jsem zkrátka přesvědčená, že tahle povídka je o něco lepší než její hodnocení na FF deníku, takže mi odpusťte tento dlouhý proslov na její obhajobu.”

Professor, dont...

Autor: mad-aka-hatter      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“tak jsem se na to podivala a rikala si, ze je to dobry... pak jsem si precetla komentar od Casiopey, pottera jsem si tez zakryla a... hmmm :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|