Komentáře - Leden 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Cheer Up, Myrtle

Autor: Cat Samwise      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Panebožéééé! :D Tak teď nevím, byl to geniální počin, nebo odpad? Mám téměř hysterický záchvat smíchu. Když jsem v anotaci četla " An upside down tale", myslela jsem, že je to myšleno obrazně. Jako že se třeba prohodí charktery nebo něco na ten způsob. I kdepak. Tahle povídka je přesně (ale přesně!) ve stylu Cimrmanova "Inu, to bylo tak". Pro nezasvěcené, děj se odvíji pozpátku. Prostě čtete obraz po obrazu a k začátku se musíte pročíst. Na férovku přiznávám, že jsem to v půlce vzdala, srolovala na konec a začala číst od začátku. (Doufám, že se ještě chytáte :D). Rozhodně, pokud jste hraví, na pár minut se pobavíte. Příběh jako takový je celkem obyč (Harryho spolužáci odhalí Harryho tajný poměr s profesorem Snapem). Některé charaktery dost nesedí. Nicméně, je to rozhodně zajímavá věc. Uf. Jsem vyčerpaná. :D”

Statečnost se (ne)vyplácí

Autor: Katuzka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“vzpomnela jsem si u toho na tenhle obrazek: http://fc00.deviantart.net/fs70/i/2011/207/1/7/hp___hogwarts_headmasters_by_s_sei-d41rboo.png”

Not Quite the Shilling

Autor: Annie D      Jazyk: AJ

Casiopea:

“To bylo tak příjemné čtení! Jednak musím vyzdvihnout dialogy. Něco tak přirozeného jsem snad ještě nečetla. Potom je tu postava Severuse Snapea, který zůstává Severusem Snapem za všech okolností, a to i po navázání vztahu s Harrym. Za třetí Harry sám. Harry má tajemství a to je velmi příjemným kořením jinak zvolna a nedramaticky plynoucího příběhu. Strávila jsem u toho příjemný den. Na pětku to není, ale vážně to bylo moc fajn.”

Sbohem, já

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Na druhý pohľad

Autor: Lucy      Jazyk: SJ

belldandy:

“Napřed musím projevit jisté radostné překvapení, že se někde v hloubkách internetu v jazyce mě přístupném (jak mám říkat slovenštině?:)) schovávala tak rozpracovaná a ambiciózní povídka. Třebaže není výsledek úplně stoprocentní, pořád pro mě znamenala příjemné překvapení. Třeba ztráta paměti se zdá jako ohrané klišé, ovšem málokde mi připadala tak odůvodněná a smysluplně zapojená do zbytku zápletky jako zde. Severus - bez vyjádření k němu se zhodnocení snarry povídky zkrátka neobejde :) - byl (až na vztah k Potterovi) docela severusovitý. Někdo by ale asi řekl, že už na tom, že má rád Harryho a dělá si o něj starosti je něco hodně divného.:) Ale třebas scéna, v níž si tu Severus a Harry vyznají lásku (aniž to udělají) je zvládnutá perfektně - a kdyby takto byly napsány všechny pohnuté okamžiky, tak jsem vážně na výsost spokojená. Nu, pár jich bylo melodramatičtějších. Nevím, jak bych pobrala sblížení hlavních hrdinů, nebýt podané v retrospektivě, ale .. takto .. jsem na návnadu s chutí skočila. / Problémy jsem začala mít hlavně v druhé půli. Hlavní dva záporáci se při svých akcích chovali jako idioté. Vytvořili si plán pomsty, ale ne už plán, jak z toho sami vyváznou se zdravou kůží. Tomu se dá snad věřit u Rona (jenže u toho se zas těžko smířuji s tím, jak moc negativní role mu tu připadla), ale od Draca bych to nečekala. Zkrátka tyhle věci tam pro mě byly navíc, kdyby si zvládli vyříkat svůj vztah bez vněších podnětů, bylo by mi to sympatičtější. Asi jsem emocionálně nakonec ani neuvěřila tomu jejich odchodu ... Teď si nejsem jistá, jak hodnotit? 3/4 zkrátka. Ne úplně čistý nadprůměr, co dal hodně práce a měl hodně vydařených chvil. Tak já teď zavřu obě oči a nebudu se dívat na klávesnici, když tam budu odmačkávat číslo.”

Pouto krve

Autor: Meri      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ještě, že je tady to pouto a jde se na něj vymlouvat... :) Jinak jsem při čtení dostávala pravidelné záchvaty smíchu, ale bohužel u scén u kterých to autorka rozhodně neplánovala.”

Maska

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Klasická, průměrná romantická povídka. Občas silnější momenty. Dala bych za 3, ale ten epilog byl... něco víc.”

Sbohem, já

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Memorin:

“3”

Pád podzimu

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Memorin:

“3, 5”

Перед войной - визитная карточка команды сневилла

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Atmosféru to má vážně dobrou.”

MISSION I: Get Hermione Laid

Autor: Fervesco      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“Poviedka vám nič nedá, ak hľadáte hlbší zmysel, ale PWP je to skvelé. Takže hodnotím to, aby bolo každému jasné. Okrem toho nápad nie je zlý (aj keď trochu pochybujem o jeho originálnosti, ale osobne som nič také nečítala, len to zase nie je žáner, ktorý by som si bežne vyberala, toto mi bolo odporušené). Na svoje si prídu priaznivci Severusa, Siriusa aj Remusa. Ak nemáte radi Hemionu, čítať neodporúčam (existuje niekto taký?)”

The Same Coin

Autor: Meri      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Jistě jsem dala pětku i lepším povídkám, ale prostě... Málokdy si autorka ve fluffu dovolí tak "zlého" Severuse. Sice dvakrát řekne I love you, ale v kontextu to nezní neuvěřitelně a s tím pomalým sbližováním to je fakt paráda. Ze začátku je to skoro opak sbližování. :D Ježkovy oči, ten byl tak krásně zlej! Jj, užila jsem si to.”

The Prince's Tale - Animation

Autor: RandomMumble      Jazyk: fanvid

Rebeka:

“moc pekne :)”

Fancy a Snack in The Kitchen?

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

Rebeka:

“:)”

Štěstí přijde zítra

Autor: Zasněná*      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Pekná poviedka. Moja obľúbená rodina Malfoyovcov z pohľadu Narcissy - zaujímavé a smutné. Obrovská škoda, že Zasněnka zrušila blog :(”

Úsměv elfí královny

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Víc náboje, stejně krásy. Víc děl od Tofiam, 3, 5.”

Poslechneš si mě

Autor: Laura a Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Kvůli konci prózy. Jinak bych dala možná i 2, 5. "Víš, co je ironie? Ty to nebudeš tušit. Nesmíš to tušit. Ztratilo by to tak své kouzlo a pro mě jsou kouzla nadevše. Jsem čaroděj. Ale ty… jsi něco úplně jiného…" Prostě kouzelné v několika málo slovech.”

Když se řekne láska

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Memorin:

“hezké, ale slabší 3”

Running Blind

Autor: Silwen      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Klidně bych tomu dala i víc, nebýt epilogu, kde se věnovala vztahu Severuse a Hermiony. Ale já měla dojem že ta povídka je především o Hermioně a Dracovi. Plus některé charakterové rysy mi nějak neseděly. Ale jinak prototi průměru je to prostě dobré...”

Spoutaný

Autor: Silwen      Jazyk: ČJ

Memorin:

“"Cítíš ta pouta? Ne. Ne?! Svoboda je potřeba nesvobodných a nedůvtipných, tak tě to učili." Slabší 4, ale přesto moc pěkné.”

Zlatá oprátka

Autor: Kristy      Jazyk: ČJ

Memorin:

“nic, o by ve mně něco hlubšího zanechalo, ale pěkné”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Povídka se mi líbíla. Ale znovu ji číst nebudu. Slabá 3”

Naštvaní (Mad)

Autor: JAB      Jazyk: SJ

Sectumsempra:

“rovnou se priznam k tomu, ze u drtive vetsiny songfic text pisne vubec nectu... duvod je ten, ze vetsina textu je - s prominutim - uplne debilnich a u skoro vsech si toho vsimnete uz pri poslechu pisne. u nekterych vynikne kycovost az, kdyz si je ctete samostnatne. nekdy je i presto povidka fakt dobra, ale jindy je to kybl patosu... jako treba ted”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“....”

Professor, dont...

Autor: mad-aka-hatter      Jazyk: fanart

GwenLoguir:

“s odporúčaným zakrytím Pottera, veľmi dobré... (pretože inak je to určite slash... Potty nie je ani štipku naozaj vydesený - resp. ona, pozerá na "Seva" s očakávaním i výzvou v tvári). Ale keby som veľmi chcela, môžem sa tváriť, že to vyzerá, že ho ide Snape uškrtiť... krásna predstava.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|