Komentáře - Leden 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|

Everytime (Snape/Rowling)

Autor: Rea Silvia      Jazyk: fanvid

Memorin:

“Tohle mě vždycky donutí si uvědomit, že ho zabila a ještě z něj udělala zamilovaného člověka... ačkoliv budu spíše nakloněna tomu sarkastickému slizákovi, než muži, co obětoval život vzpomínce pro záchranu památky po Lily... jenže stejně mě to občas rozbrečí... a donutí dát dohromady dvě nesourodé tváře Severuse Snapea.”

Save me, please; Severus/Draco

Autor: Restrictedbeauty      Jazyk: fanvid

Memorin:

“Na tyto dva jich není mnoho, ale tohle je stejně bezesporu nejlepší. Autorka má velký talent.”

Forterss Of Tears

Autor: Anette      Jazyk: ČJ

Memorin:

“nic světoborného, ale za přečtení stojí”

Dlaň milosrdenství

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Vážně těžko říct, jak bych se na tuhle povídku dívala, kdybych nevěděla, že je to Juxian .. no, ale když už to vím ... těžko se od toho teď odmyslím. Nejsem zásadní fanda do toho dělat z Brumbála ještě horší osobu než už je ... :), ale ... jak napsala Memorin " Co kdyby .. ". Každopádně tohle je co do stylu Juxian se vším všudy, co k ní patří .. včetně té vyhraněnosti, která tentokrát možná hraničí s OOC, ale ... stejně se nikdy neshodneme, co to přesně je. :) A já mám Juxian ráda. A i kdyby mě pět chlapíků s nožem tlačilo do kouta, tak ... tak, to možná uznám, že Juxian píše mizerně ... ale to bych prosím pěkně (minimálně za sebe) lhala. :)”

Nenávidím tmu

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Těžko hodnotit všechny dohromady, když spolu nemají nic moc společného. Ale každá se mi trochu líbila, žádná neutkvěla výrazněji. Zajimavé na tom bylo, že takto položeny za sebe, mi stále vnucovali pocit, že něco společného mít prostě musí ...”

Ti odvážní jsou z Nebelvíru

Autor: Bell Witch      Jazyk: ČJ

finde:

“opravdu zdařilé, líbil se mi Dracův zbabělý úprk, ale závěrečná pointa mě pobavila.”

Star Trek - Friendship

Autor: Seijuu      Jazyk: fanart

belldandy:

“Chudák McCoy .. nicméně doznávám, že já bych se na něj také vykašlala.”

Star Trek - Payday

Autor: Seijuu      Jazyk: fanart

belldandy:

“Nebohá posádka, když její kapitán a první důstojník na ni nemají čas.”

Ti odvážní jsou z Nebelvíru

Autor: Bell Witch      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“I když to jméno co mi asociuje... ale tak což, hezké to bylo.”

Nenávidím tmu

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

belldandy:

“No dobře ... milé a vtipné. Proč ne? :) Takový meta-text. Zas ten případ, kde když dávám trojku trpím pocitem provinilosti .. poněvadž nechci tvrdit, že je to průměr. // PS: Ovšem jako slashistka ostře nesouhlasím s prohlášením, že ve slashi je Severus OOC, jakoby v hetu byl snad IC. :D”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Ti odvážní jsou z Nebelvíru

Autor: Bell Witch      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pěkné. Opravdu milé. :)”

Little portrait - Fan Art

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

belldandy:

“Toho Mrakomora asi neposoudím, ale začínám zjišťovat, že se mi moc líbi, jak Vizen maluje.”

Nejlepší anglická lučistnice

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Small Blessings

Autor: oldenuf2nobetter      Jazyk: AJ

mariaa:

“:)”

Vánoční čaj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“kým neprišiel na radu čaj bolo všetko v poriadku... odvtedy som rezignovala a zhrozene opakovala stále jednu vetu dokola - to snáď nie... aneb ako zhrnúť dej priemernej 60 kapitolovej poviedky do jednej”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“:-D :-D Hodně dobré, takhle bych si to nějak představovala.”

Tati, kup nám maminku

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Super. Romantika a humor v přesně namíchaném koktejlu tak, jak to wixie umí :) Nic pro náročného čtenáře, ale milá, velmi příjemná oddechovka, jakých není nikdy dost. A dvojčata jsou prostě boží!”

Tenhle svět, tamten svět, další svět

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“dobrý nápad a súhlasím s Akkarrou, táto hláška sa zaradí medzi moje obľúbené ;)”

Tenhle svět, tamten svět, další svět

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Tohle bylo geniální. Skvělý námět, skvělé zpracování. Trošičku zklamání ke konci, možná proto, že mě tenhle vnitřní boj vůbec nebere. Lepší 4”

Ti odvážní jsou z Nebelvíru

Autor: Bell Witch      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Pěkné s dobrou pointou... 3-4”

Pregnant Snape - Joy of Birth

Autor: ashleyvictoria      Jazyk: fanart

Adelaine:

“To je... prostě divný. Popravdě mě to víc fascinuje, než že by se mi to líbilo. Trochu do toho, aby to bylo nejvíc sexy věc, mi vadí jeho gynekomastie, která tam prostě ale asi bejt musí.../ EDIT: Tenhle obrázek mi nedává spát a už jen z toho důvodu zvednu hodnocení, protože žádnej jinej se mi tak nezapsal do mysli. Mně na tom, přiznávám, nejvíc fascinuje vůbec ten nápad, že by Snape šel na něco takovýho pózovat. A pak ta samotná póza dokopy s jeho výrazem...”

Ti odvážní jsou z Nebelvíru

Autor: Bell Witch      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“milé a ten koniec sa mi páčil :)”

Little portrait - Fan Art

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

Adelaine:

“Jej, já si myslím, že až na ten úsměv by to mohl být on...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >|