Komentáře - Září 2011

|< 10 11  >|

Sweet Dreams My Arse

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ron odešel, protože měl hlad, a Hermioně se ve snu zjeví Lily a pěkně jí umyje hlavu. Daší povídka na oblíbené téma autorky, asi nejvtipnější je fakt, že Brumbál v životě po životě skončí ve vězení :-) ”

Confrontations and Realizations

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel TLK. Nejzajímavější je ten kus po dvaceti letech. ”

Promises

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nikoliv špatná, leč naprosto zbytečná povídka. ”

TLK

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Prázdniny po pátém ročníku a HP je v Doupěti. Ale je tam přelidněno, tak si najde tiché místo a setkává se s Lunou, postupně se vyvíjí vztah. Samostatně nevýznamné, vhodné jako prolog. Má sequel Confrontations and Realizations ”

How did we Get here II

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Takové to klasické "po válce se Weasleyovi obrátili proti HP a on odešel", ale co to vyzvedlo z průměru, je nový Temný pán a zrzavá kráva :-) slabší 4 ”

You've Lost

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Draco srovnal fakta podle svého a získal svůj pohled, který krutě vrhl Hermioně do očí. Diskutabilní, ale zajímavé ”

Unexpected

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Docela zajímavý závěr (a nečekaný). Lepší 3 ”

The Truth Shall Set You Free

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hermiona dá Ronovi veritaserum. Dál už je to snadno předvídatelné (obzvlášť u téhle autorky :-) ”

Letter to Myself

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Když Ron opustí Hermionu a Harryho ve stanu, Hermiona dostane dopis od svého budoucího já a ten jí otevře oči. Nebo to je jinak? ”

Master of Time and Fate

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry může cestovat do minulosti a měnit ji. Přesto udělá jedinou změnu - takovou, kterou naprosto schvaluju :-) milé čtení ”

Paybacks: Alternate

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Alternativa k povídce Paybacks are a Witch. Spolu vytvářejí zajímavý kontrast ”

And then people need love

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Dlouho jsem přemýšlela na hodnocením. Dávám 3, ale určitě je svým způsobem lepší než průměr. Souhlasím s tím, že děj byl dost prudký a ze začátku se mi povídka opravdu nelíbila. Ale na druhou stranu velmi oceňuji myšlenku... Žijeme z křehkých okamžiků, které se jednou musí rozplynout...”

Paybacks are a Witch

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Dostali, co chtěli - Ron "slávu", Hermiona sex a Ginny spoustu kluků. Dostali, co si zasloužili. ”

Six Months Later

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tradiční HP a HG poznají svůj omyl a dají se dohromady. Ale způsob, jakým se to stalo… použití Imperia? Všeho moc škodí :-( ”

Nueva Academy

Autor: lovely agony      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Já miluju povídky, kde jde HP do jiné školy, navíc když není člověk a škola je plná magických bytostí. Ale tohle není moc dobře napsané, příliš mnoho nekonzistentností (jeho jméno, barva vlasů, očí), první osoba, kterou potká, je zřejmě jeho budoucí druh, navíc učitel, to nevypadá dobře. Snad nejzajímavější je ten prvek, kde HP byl označen za falešného Chlapce, který přežil, tím pravým je prý Neville, který je ale v komatu (a nejspíš se do něj zase vrátí, až zjistí, že na něj čeká Ginny). Autor momentálně přestal psát, neb se mu zhroutil disk, ale snad se k tomu vrátí a přečte si a opraví i nějaké ty chyby. ”

Enlightenment

Autor: Rohata      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Autor uvedl dvě své postavy, které popostrčily HP. Před začátkem třeťáku, jak je HP na Diagon, se objeví muž, který je bývalý Smrtijed, a poví mu o věštbě a poradí, aby se připravil na boj s Voldemortem, aby navštívil Gringoty a naučil se oclumency. A pak potká prodavačku v knihkupectví (je tam jen na léto, než půjde dál na školu), která ho naučí trochu se uvolnit, ovlivní jeho chování a změní jeho šatník i celkový vzhled. Trošku jako mladší bratříček Okultního hada :-)) Na rozdíl od kánonu se HP obrátí na dospělé (McG, Kratiknot, Amelie) a ti mu pomáhají, jako i mnozí další. V pozadí je i náznak toho, že HP je připravován na boj proti více než jednomu Temnému pánovi. Manipulativní a pokrytecký Brumbál, žárlivý Ron. Dovedeno do prázdnin po třeťáku. Čte se to příjemně, hezky to plyne, tak přirozeně, ale chybí tomu určité vzrušení (vzorec - Brumbál vymyslí intriku, Harry a spol ji zlikvidujou). ”

The Strange Disappearance of SallyAnne Perks

Autor: Paimpont      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Už jsem nevěřila, že bych ještě někdy mohla číst povídku, kde bude Harry s Hermionou o půlnoci na astronomické věži a nebudou tam dělat vy-víte-co:o) Bezva detektivka, i když jsem měla dost často pocit, že Harrymu i Hermioně musí být aspoň sedmnáct (ne 13), když vedou takové sofistikované učené rozpravy, ale jinak celkem IC - zvlášť to, jak se vrhnou do vyšetřování, když je Brumbál vyloženě prosí, aby to nedělali. Ke konci už mi to přišlo trochu zdlouhavé, ale stále ještě silná čtyřka.”

TFM 1: The Fifth Member of SG1

Autor: AlexMcpherson      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sice není jasné, jak přesně se HP ve světě SG1 objevil (prostě byl příliš opilý, tak neví), ale jinak hezké spojení obou fandomů. Na rozdíl od většiny povídek se hned HP nestane členem SG1 a neprožívá vlastně kanonické příběhy, ale musí si doplnit vzdělání a ujasnit životní cíle. Vlastně pokud člověk opravdu seriál nezná moc dobře, tak si kolikrát ani nevšimne, kdy jsou tam jaké epizody tak nějak v pozadí. A kolikrát není jasné, kde dochází ke změně scény či posunu času, to by potřebovalo upravit. Celkově to není špatné. 3, 5 ”

Crumpets Aren't My Style

Autor: Marz1      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Vynikající spojení obou fandomů, postavy nejsou nijak OOC, čili HP není přespříliš chytrý nebo mocný, Snape je pěkně hnusný apod. Závěrečná bitva je trošku nepřehledná díky té rozkouskovanosti, ale hezké naplnění věštby. Jen ten konec by to chtělo trochu víc rozepsat, takhle je to takové neukončené a říká si to o seqeuel. ”

Waiting for Him

Autor: P.L.S.      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Samostatně nanic, ale je to dobrý doplněk třetí kapitoly Gravity of it All. ”

Gravity of it All

Autor: P.L.S.      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Vcelku zajímvý začátek, i když ten HP mi v tom přijde dost zbytečný (kdyby autor neprozradil, že to je HP, kdo by to poznal?). Nicméně v páté kapitole se to změnilo v absurdní frašku. A když to vypadá, že se to dostane zase na správnou trať, najednou přijde obrat - naprosto blbej. ”

Secrets Undone

Autor: QueenH      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jack O'Neill kouzelníkem? Naprosto nepřesvědčivé propojení světa HP a SG1. Příběh o ničem. A co měl znamenat ten konec? ”

Words Have Meaning

Autor: Corwalch      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Reakce HP na věštbu. Není to špatné, ale je jen první kapitola. Autor změnil najednorázovku ”

A Place Where I Belong

Autor: Corwalch      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začátek byl tak děsně přecpaný klišé, a to zbytečnými, až to bolelo (manipulativní Brumbál, všichni přátelé falešní, HP dědicem všech zakladatelů, James a Lily žijí), jediný důvod, proč jsem se prokousávala dál, bylo, že jsem se chtěla dostat k části SG1. Bohužel z SG1 toho má velice málo, je to tak 1, 5. Ke dvojce (velice velice slabé) jsem se přiklonila, že ten nápad má potenciál, jen ten autor to nezvládl. A taky HP nevyměkl. ”

Dimension Hopping for Beginners

Autor: nonjon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP hopsá mezi různými paralelními světy. Je to taková sbírka klasických klišé, s jistým parodickým nadhledem (či spíše s poněkud cynickým HP). Moc jsem se bavila. 4, 5 ”

|< 10 11  >|