Komentáře - Září 2011

|< 10 11  >|

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“milá. smutná, asi. asi dost. ale mohla být smutnější. z vlastní vůle se vyhnout plenkám je dobré. ”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Mája:

“Tuto povídku jsem oplakala. Přestože je nádherná, tak se k ní vrátím pouze v případě, že by mi vyschly slzy a potřebovala bych pročistit slzné kanálky...”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Mája:

“Četla jsem. Moc se mi líbilo. Díky za připomenutí, jdu si ji přečíst znova :-)”

Broken

Autor: inadaze22      Jazyk: SJ

Slythoryn:

“Moc hezké, nádherné popisování pocitů”

Brko

Autor: crazylizzie      Jazyk: SJ

Slythoryn:

“Absolutně dokonalá povídka! Nebyloto žádný hrrr do děje, ale pěkně pozvolna, přirozeně. Smekám”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“hahaha, tak toto ma pekne pobavilo.. ale súhlasím vo všetkých bodoch! snáď okrem orientácie :)”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“poviedka, pri ktorej som plakala ako o život. Možno som príliš sentimentálna, precitlivelá, ale bolo to pre mňa ťažké čítanie..”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“presne takto to mám rada.. jemné, nevtieravé, čo pohladí dušu a nie je to vulgárne.. klobúk dole!”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

kami:

“Tento pár nepreferujem, ale aj tak som to nejako zvládla prelúskať. Koniec mi vôbec nevvhoval, na také priam kruté happy endy nie som stavaná, ale aj tak som to dočítala.”

Nesvatební noc

Autor: Kethry      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Mě se to líbilo =) 3*”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Ne, bohužel. Nedočetla jsem ani první kapitolu. Nebaví mě to, přijde mi to utahané a Snapeův charakter mi přinejmenším nesedí - takový "mouchy, snězte si mě"... Prostě to není Snape. A paradoxně mi nesedí ani Potter, ačkoli se zcela výjiměčně nechová jako hysterický spratek.”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“téhle povídce dávám dvacet z deseti :D:D Jo Severus umí být sexy, i když nechce :D”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Victoria:

“:D”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Skvělé, opravdu jsem se smála :D”

Dear Hermione

Autor: Dayspring      Jazyk: AJ

Victoria:

“Roztomilé =)”

A Hat´s First Time

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Victoria:

“=)”

The Wrong Choice

Autor: The Unusual Suspect      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Moc hezké. Možná je v tom trochu vidět autorova nezkušenost v psaní ff a trochu víc neúčast bety (alespoń si toho je autor vědom, na rozdíl od mnohých), ale myslím, že jsem ještě nečetla povídku, kde spolu s Ronem Harryho opustila i Hermiona. ”

The Prisoners Of Azkaban

Autor: The Unusual Suspect      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nějaké ty logické chyby či trochu nereálné jednání, poněkud prostý děj a pár zajímavých úmrtí. Lehčí tři ”

Dobby's Warning

Autor: The Unusual Suspect      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Trošku slabší tři, je to poněkud jednduše napsané. Myšlenka není špatná, co by bylo, kdyby se HP řídil Dobbyho varováním? Druhá kapitola je alternativní konec a jedno omake ”

Forty One Times Dead

Autor: Ruskbyte      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Další reakce na výzvu , kde HP opakovaně umírá a jeho anděl smrti už toho má dost. Posmrtný život je vzatý z mangy/anime Bleach. Jeho anděl smrti ho trénuje v boji s mečem, takže po návratu do života (vylosování turnaje) si vyslouží novou přezdívku - maniak s mečem. Zábavné a nijak protahované :-)) ”

Alfred a History

Autor: Fraulein Weisenheimer      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Voldemort je mrtvý a HP bez peněz a nikdo se o něj nestará. Tak odejde do mudlovského světa, kde dělá to, co se naučil u Dursleyových a umí nejlíp, pracuje v hotelu při úklidu a vaření. Pohled do kouzelnického světa a na to, co se dělo po Vodlemortově smrti, ho jen utvrdí v tom, že si zvolil dobře. Takové příjemné čtení. A i když je to Cross s Batmanem, kdo to neví, ani si toho nevšimne (je to jen několik jmen, nic víc) ”

E Nomine

Autor: KafkaExMachina      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tak tohle tedy vypadá slibně, konečně jednou inteligentní Voldemort. A první úkol s naprosto nečekaným koncem. Koeficient očekávání 4 ”

Dědic světla

Autor: Arjon Silme      Jazyk: ČJ

liliane026:

“Moje první fanfiction... díky téhle knížce jsem začala číst i další”

Dědic světla

Autor: Arjon Silme      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Nejen že mě tato povídka zaujala - kvůli ní se i ségra dala na fanfiction. Tak tedy klobouk dolů :)”

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Opravdu mě tahle povídka nadchla... až tak, že jsem si půjčila domů klasického Fausta :)”

|< 10 11  >|