Komentáře - Září 2011

|< 10 11  >|

Osmkrát

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Preklad Sinam Llumi je zárukou kvality, tak prekladu ako aj výberu. A táto poviedka to potvrdzuje.”

Tak copak nás trápí?

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Není to můj typ, ale toto mě naprosto uchvátilo (hlavně pokračování). Hlavně se mi líbí autorovo slovíčkaření”

Dovnitř ze zimy

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Napriek nezvyčajnému páru sa mi to páčilo. Pôvabná romantika.”

Za zradu se pyká

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Nádherná povídka, možná trochu dlouhá, ale rozhodně stojí za to. Překrásně popsané city a vzájemné vztahy. Ale bohužel jsem vůbec nepochopila epilog...”

Gypsy Caravan

Autor: witchdragon      Jazyk: AJ

Crystal:

“Skvělá povídka :) ale byla na mě příliš dlouhá, takže jsem některé nudné části kapitol přeskakovala. Dala bych tomu takové pěkné čtyři hvězdičky.”

Dovnitř ze zimy

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Romantika, četla jsem to asi 3*. Jen jedna věc mě zaráží a to jak nepochopitelně se SS bojí HP.”

Dovnitř ze zimy

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To byla romantika. Paráda. Chvílema mě to i docela dojímalo. :)”

Heir of Gringotts

Autor: The-Caitiff      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Goblini v noci unesou Harryho, aby s ním prodiskutovali jistou citlivou záležitost - dědice Gringottů. Záměrně psané tak, aby čtenáři pochopili pravdu co nejpozději. A kupodivu, mě se to líbilo :-) Slabší 4”

The Runaway Doctor

Autor: BananaQaiquiri      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Dlouho jsem hledala povídku, kde by Donna pořádně vynadala Jedenáctce, jak si to představuje. Místo toho jsem našla tohle. Ke konci to malinko ztrácelo dech, ale stále ještě to má na pohodlnou 4, 5.”

V nesprávném čase

Autor: Cosmic      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Skvělá =] Tak dobrá, že mě dokonce přinutila přeloupat poslední dvě kapitoly v angličtině. Doporučuju pro všechny příznivce H/D =)”

Charlieho prianie

Autor: Bruja      Jazyk: SJ

Akkarra:

“S Charliem ty hormony teda pěkně házej... :)”

Čierny jednorožec

Autor: Ms Severus Kenobi      Jazyk: ČJ

beruska:

“zvláštní povídka”

Nepřekonatelné překážky

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Když já nevím... asi dávám přednost jinému konci...”

Nepřekonatelné překážky

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

beruska:

“Zajimavy konec”

Za zradu se pyká

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

beruska:

“Pekna povidka, trosku zamotana, ale pekne”

Poker Face - video

Autor: Jaicen 5      Jazyk: fanvid

nadin:

“Milujem Červeného bedrníka! Ale rovnako aj Chauvelina. Bolo mi ho dosť ľúto - osamelý bežec po neistej trati. Videjko vystihuje ten smútok okolo neho. Nebudem hodnotiť technickú kvalitu videa, u mňa prevládajú pocity.”

Charlieho prianie

Autor: Bruja      Jazyk: SJ

nadin:

“Áno, áno. Poviedka, ktorá iste pritiahne každého, kto neľpie na klasickom páre HG/SS, ale dá šancu aj tým menej spomínaným. Skvelé! A čo je lepšie, že táto jednorazovka má aj pokračovanie - Gabriellino tajomstvo.”

Charlieho prianie

Autor: Bruja      Jazyk: SJ

Chavelierka:

“Povídka mě nesutále přitahuje, abych si ji četla zas a znovu. Neustále mě nutí doufat, že dobře skončí už jen proto, že se Bruja rozhodla pro volné pokračování, této úchvatné jednorázovky”

Eight Times

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Jiná než ostatní, jak po stránce dynamiky vztahu, tak filozofie – a právě proto moje oblíbená. :) Střídání narativu mě kupodivu vůbec neobtěžovalo a drama a tragédie jsou prvotřídní. Prostě autorka věděla, co chce říct, a řekla to – tak má ff vypadat. :) S.L.”

Rats´ Alley

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Um... cože? Halda k ničemu nevedoucích motivů (Sirius/Lily, Snapeova rodina, Siriusova závislost na heroinu (!!), celý slavný náhubek etc.) nakousnutých jednou větou, aby se pak nikde neřešily. Jako by si autorka řekla – teď prostě chci napsat tohle, a jestli to bude dávat smysl nebo nějak přispěje k ději mě nezajímá. Naprosto absurdní "příběh", jednotlivé kapitoly spolu vůbec nesouvisí, válka a problémy obecně on/off jak se to autorce zrovna hodí, závažné problémy s tempem, vztah postrádá konflikt i vývoj, vampire-lore IMO nepřesvědčivá, výsledek veškerý žádný. Četla jsem to dvakrát a nemám ponětí, co tím chtěl básník říct. :( Jsou tam pochopitelně i světlá místa a pořád lepší, než co nám předkládá většina autorů – proto taky 3 body – ale na Fabuliny poměry bída. S.L.”

Prodloužený svátek

Autor: Sesheta_66      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Draco mal svätú trpezlivosť. Milá poviedka.”

Skryté vzpomínky

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Túto poviedku milujem a rada sa k nej vraciam.”

Dostat se tam

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Určitě se k tomuto roztomilému dílku ještě někdy vrátím. V této povídce dostává větší prostor i Hermiona a netočí se neustále jen kolem Draca a Harryho. Ze začátku mě to trochu mrzelo ale na konci jsem byla ráda za tuto nevšední rozdílnost od ostatních slashu :).”

Skryté vzpomínky

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:)”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Povídka je mile napsána a i když není ničím vyjímečná, našla si místečko u mě v srdci a v budoucnu se k ní určitě vrátím.”

|< 10 11  >|