Komentáře - Srpen 2011

Stránky: 

Rodina jako žádná jiná

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

assez:

“Víte, na co jsem si vzpomněla a co mě přes to množství utvrdilo o velikosti autorky? Jak krásně ona umí obsáhnout patové situace. A to něco, co dá, když je toho nejvíc třeba. Jako mně v Roku vyrazil dech Samhain (přitáhl si mě začátek a očarovala mě spletitost příběhu a já neustále čekám na útok Toma Raddla), tady se bezesporu jedná o Severusovu minulost. Není, myslím, třeba dodávat - a já to přesto píšu - že Aspen umí podávat některé důležité věci věrohodně. S dostatkem argumentů na podklad, umí do toho zamíchat i originál - a že to se musí umět - a bezesporu do toho umí dát kus citu.”

Umřít

Autor: Fallagela      Jazyk: ČJ

assez:

“Průměr. Dnešní. Jako plus je zábavnost. Mohlo z toho něco být, kdyby kapitoly přibyly zavčasu.”

Zda smím jít blíž... zda smím jít dál

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

assez:

“No… špica. Autorka má rozehranou skvělou hru. A v rukávu esa. Už není začátečnice. Umí koketovat jak s tím, co bravurně zvládala na začátku, tak i s tím, co otestovat chtěla. A to je ponuřejší tón povídek a tématu. Člověk po letech strávených čtením takových povídek a přehrabováním se v povídkách dnešních až žasne, že je ještě někdo schopný tenhle pár napsat zajímavě a neotřele. A že do toho umí vložit kus sebe. Gratuluji… a děkuji.”

The Civil War series

Autor: Sushi      Jazyk: AJ

assez:

“Autorka má… dobrý smysl pro humor. Kdo bude chtít, nechť sem vloží všechny její povídky a série zvlášť.”

Někdy se to schumelí

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

assez:

“Je to pěkné. A je to nedokončené…”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

sigam:

“Včera jsem to dočetla a můžu říct, že jsem nadšená. V poslední době je těžké najít nějaký pěkný kvalitní H/D slash, ale v této povídce se mi ho dostalo.”

20 věcí, které jste bezpochyby chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

kripolik:

“moc se mi to nelíbilo, ale četla jsem i horší věci”

20 věcí, které jste bezpochyby chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Našlo sa pár takých skvelých bodov, že trojku si zaslúži (4., 16., 20.)”

Belong to Me - fanart

Autor: twilightsorcery      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“krásný náhrdelník na hrdle”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Totální nuda řekla bych...”

Bradavický láskomat

Autor: Lara      Jazyk: ČJ

Penelopeo:

“Já moc slash nemám ráda, ale tohle mě spolehlivě rozesmálo. Opravdu originální a skvěle propracovaný nápad... :)”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“a dál? :)”

Jedna divoká noc

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: SJ

Istar Halabába:

“Jsou tam dobré okamžiky, místy :)”

Nesvatební noc

Autor: Kethry      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Byl to on, ty oči, to mlčení, těch pár slov, ten úsměv :) ”

V knihovně

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Dobré... takové pokračování :) Už to nemohlo být jen milé jako ve Vánočním polibku, protože už to nebylo jen poprvé.”

Jak jej vytočit!

Autor: Maarty      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Ďakujem za pripomenutie :)”

Úžasná karikatura intimností

Autor: AnnasellaEmm      Jazyk: ČJ

Enola:

“Pr ty, co si někdy rádi přečtou hezké Dramione před spaním.”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Enola:

“sladké, chvílemi snad moc, ale určitě neurazí :)”

25

Autor: Electra      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“První povídky HPfanfiction, kterou jsem kdy četla. Dokonalý Lucius, uštěpačný Snape, zábavná AUTP Ebony.”

Dračí krev

Autor: Electra      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Jedna z prvních povídek, které jsem z HP-fanfiction četla, a které doopravdy stojí za to. Jak nemám ráda alternativy konců (napsáno před vydáním posledních knih), tak tady jsem si to nanejvíš užívala.”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Tohle je jedna z povídek, u kterých jsem začínala a poprvé se setkala se Slashem... jeden z důvodů proč tak miluju Drarry :D”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Dark Angel:

“Jedna z povídek, jejichž děj si pamatuji i léta po přečtení... Díky, Styx!”

Vánoční polibek

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“milé :)”

Hrát hry

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ta erotika se vážně povedla.... ;) Ale poměrně mě rozladil ten konec, který působí dojmem, že se zbytek povídky prostě ztratil. Je to škoda. Navíc mi připadá, že se autorka nemohla rozhodnout, jestli chce psát klasickou povídku se silným zaměřením na erotiku nebo PWP...”

Jedna divoká noc

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Dějově hodně slabé (sťatou Grangerovou blábolící o neuspokojivém sexuálním životě v přítomnosti Draca Malfoye nepovažuju za dějovou liniii), chvilkama neuspořádané a to nezachránil ani ten sex. Nicméně závěr je tak trochu netradiční, za což přidávám bod.”

Stránky: