Komentáře - Červenec 2011

|<  >|

A Different Halloween

Autor: robst      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Lily se potká s matkou Hermiony, když jsou obě u dětského doktora. Děti se rychle spřátelí, tak je paní Grangerová pozve k sobě. Je Halloween 1981 a Lily se tam zdrží hodně dlouho, takže se "mine" s Voldemortem. Všechno se mění, tím, kdo odrazí Avadu, je Dudley (Lily provedla s Petunií stejnou magii jako ona s HP). Záporákem je spíš Brumbál, protože Voldemort je v luftě. Spousta dětí vyrůstá jinak a je to takové - poněkud nudné. Snad se to trochu změní, když teď nastoupili do Bradavic. Zatím slabší 3”

Smím prosit?

Autor: SeverusovyNosniDirky      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Chápu, proč se Severus permanentně pokoušel o útěk... :) Jako parodie velice dobré. Hlavně jistý zpěvák, který se objeví v závěru povídky... :D”

Prostor mezi elementárními částicemi aneb otevřený dopis Owena Harpera M.D. Russelu T. Davisovi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

tigy:

“Úžasné, please, please pokračovanie...”

In this World and the Next

Autor: robst      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Už jen první kapitola stojí za to a rozhodně by mohla vést k různým koncům, i když pro Weasleyovy, Malfoye a Umbitch nepříliš šťastným (o zbytku Británie by se dalo diskutovat). Pak následuje tradiční návrat v čase, hlavní otázka je vždycky do které doby - takže do okamžiku těsně před tím, než Harry potká Weaselyovy na nádraží. Může to vypadat, že v průběhu doby trošku vyměkli, ale všichni dostali, co si zasloužili, obzvlášť Ronův osud byl zasloužený, taková poetická spravedlnost. A moc zajímavě se vyvrbila Ginny a kupodivu Popletal.”

Harry Potter and Future's Past

Autor: DriftWood1965      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry a Hermiona si byli určeni ještě předtím, než se narodili. Sedm let se bohyně lásky snaží je dát dohromady (měla použít kladivo ;) Podařilo se jí to až po Voldemortově smrti. Ale všude kolem je tolik mrtvých. Tak jim dá možnost vrátit se do minulosti a některé chyby napravit. Vrací se na konec pátého ročníku, ještě před události na Ministerstvu. Nic objevného, ale ani to není špatné. Brumbál je své kanonické manipulativní já, ale není záporák. 3, 5”

Smím prosit?

Autor: SeverusovyNosniDirky      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Příjemně ztřeštěná oddechová parodie, ideální čtení na dovolenou.”

Prvá zrada

Autor: twocanz      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Že by to Sirius udělal, tomu bez námitek věřím. Ale nějak si nedokážu představit, že by na to byl hrdý. A trochu mi lezlo na nervy, jak za každým odstavcem opakoval, jaký je bastard a pod. To přece všichni víme ;) Netřeba nám to opakovat každou pátou větu.”

Ministerský ples

Autor: debjunk      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Odmítám něco takového dočíst. Severus je charakterově naprosto zmršen a působí spíš jako rozklepaný mladíček, než jako obávaný bradavický profesor a špeh. A Hermiona se chová podezřele snapeovsky. Autorka si zřejmě spletla postavy...”

JÁ PÍŠI VÁM…

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Ty emoce! To napětí! To erotické dusno! A vše jen ve stovce slov. K tomuto drabblátku se moc ráda vracím ;o).”

Prvá zrada

Autor: twocanz      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Sirius by si zaslúžil zažiť toto, ale naopak. Ale asi by sa musel naozaj zamilovať, aby ho to aspoň Trochu poznamenalo. Kvalite nič nevyčítam, ale neprečítam si to zase rada. Rozčúlilo ma to. A to Jamesa ani nezbožňujem. A kto to vložil, mal tam slušnú chybu. Toto je preklad, takže castiel nie je autorka, ona to preložila. Preklad je to po slovensky a má to mať pokračovanie. Ešte tá druhá zrada o 19 rokov. Sirius to ministerstvo nemal prežiť...”

Ministerský ples

Autor: debjunk      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“milé”

Pod jmelím

Autor: catriona Iceyga      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Tak tohle mě vížně pobavilo. Zbožňuju, když Ginevra nedostane to, co chtěla. :D”

Hiss Me, Harry

Autor: LdDurham      Jazyk: AJ

Ivet:

“Příjemná povídka pro pobavení a zahnání nudy. Draco byl opravdu Draco a Harry.. no ten nebyl tak úplně Harry, ale bylo to pro dobro věci. Pokračování se mi také hrozně zalíbilo, takže určitě doporučuji k přečtení.”

Eternal Love

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Crystal:

“Zaprvé mi přijde strašně divné, že Voldy nezná jakýkoli druh vyhledávacího kouzla... Nebo, že v té nemocnici Harryho prostě nepoznali, i když je asi stále pro veřejnost mrtvý, ale jakože, chlápek s černými vlasy, zelenýma očima a jizvou na čele ve tvaru blesku? Vždyť toho by poznalo i to největší pako, ne? Autorka se poukoušela vybruslit ze sadendu, který, což je mimo mé chápání, šoupla k Love conquers everything. Moc se jí to nepovedlo, přestože z tohoto nakonec udělala happyendově ukončenou povídku. Váhala jsem mezi dvěma a třemi hvězdičkami... nakonec dávám ty tři, ale hodně slabé... jo a jméno Campanula je strašné.”

Konce Vyvoleného

Autor: Paccia Domna      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Život je otázkou volby mě opravdu rozesmál... :) Ale jinak jsem od toho čekala trochu víc.”

Spojení (Linked)

Autor: Philyra912      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Ale jo... Ačkoli se Draco v posledních kapitolách vůbec nechová jako Draco a Hermiona je taky lehce mimo, tak se to docela hezky četlo. Něco mě pobavilo, něco otrávilo... Pro mě hezký průměr. :)”

Love conquers everything

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Crystal:

“Všichni jasně OOC, ale libilo se mi to. Dala bych tomu silnější tři hvězdičky.”

Runaway Wizard

Autor: Suiyou      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Povídka je dlouhá, má slabší pasáže, ale jako celek se přečíst dá. Trochu problém je podivné počítání času, kdy první půlrok má hodně a hodně týdnů. Radši ani nepočítat. :) Pak tam jsou sem tam dějové lapsy, ale i to se dá docela přehlédnout. Některé nápady jsou dost zajímavé. A celkově se mi ta povídka, i přes výše zmíněné výhrady líbila.”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Sara Polanská skvelá autorka poviedok - fanfiction HP - píše geniálne paródie, jednou z nich je táto ja osobne pri čítaní jej paródíí v rámci vlastnej bezpečnosti odorúčam nepiť, nejesť a sedieť na zemi (hrozí pád zo stoličky, zadusenie jedlom a pitím) To video k tomu je božské :D”

Hledáme

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Moje obľúbené, aj keď som to zo začiatku už neviem prečo nechcela čítať.”

Překroč stíny, pokud se jich bojíš

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Odpusťte mi ten nič moc opis, ale musela by som to čítať odznova pre niečo lepšie - nemám na to práve čas, ale viem, že s touto poviedkou som si Sarah obľúbila ako autorku, takže bude fajn.”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Zoberte si nový balíček vreckoviek.”

Souhvězdí

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Moja...bránica... Zahmlený výhľad...”

Konce Vyvoleného

Autor: Paccia Domna      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

|<  >|