Komentáře - Červen 2011

|<  >|

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Emily:

“Pustte si to video než začnete číst :)”

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Severus bol chvíľami na zabitie (veľmi kruté), vážne... Dievča ma môj obdiv. Ja mám tendenciu riadiť sa heslom: Keď ťa niekto zraní raz, je to jeho chyba, keď dvakrát, je to tvoja chyba. Ale je to veľká klasika.”

Stipendium

Autor: Laura      Jazyk: ČJ

Emily:

“Krásná povídka, není přehnaně romantická, ale přesto je. Severus se nechová jako occ ale je sám sebou. Jsem nadšena!”

Fialka

Autor: Silence      Jazyk: ČJ

Penelopeo:

“Tak tahle povídka mě vážně pobavila. Je skvělá na odreagování... Pokud hledáte něco lehčího na čtení, tak vřele doporučuji. ;) Až na pár pravopisných chybek, mě přijde povídka bezchybná. :)”

My Little Kitten

Autor: BlueEyes White Dragon Sorcerer      Jazyk: AJ

Crystal:

“Při nehodě při hodině lektvarů se z Harryho staně černé kotě, které se shodou okolností dostane až k Pánovi zla, kde zaujme místo mazlíčka... Bylo to neskutečně roztomilé a naprosto mě dostaly některé Harryho vnitřní komentáře - např.: NOOOOoooooo! I don t want to be snake chow! a He s trying to kill me even when he doesn t know it s me! ... Pět hvězdiček... jo a ještě, v druhé kapitole jsou vymazané scény.”

Delicious as Sin

Autor: PinkSunRise      Jazyk: AJ

Crystal:

“Harry má sny, ve kterých se neobjevuje nikdy jiný než náš Voldy :) Samozřejmě to nejsou obyčejné sny... mají jisté vedlejší účinky, které si projevují v reálném světě. Byla to naprosoto dokonalá povídka ke konci jsem na Harryho a Toma byla opravdu naštvaná, měli být spolu... Proč jen byl Harry tak nebelvírský? Napsané úžasné, ale kvůli konci jen čtyři hvězdičky...”

Death Eater Cards - fanart

Autor: madcarrot      Jazyk: fanart

Penelopeo:

“Opravdu nádherné obrázky. Opravdu vypadají přesně podle knihy.”

Přátelství nebo láska

Autor: Penelope O'Connel      Jazyk: ČJ

Penelopeo:

“Myslím si, že tento výkon byl minimálně solidní... :)”

Severusův chtíč

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Penelopeo:

“Je to vážně výborná a skvěle napsaná povídka. Má to hlavu a patu a čtenáře to umí chytit za srdce. U některých kapitol mi vytryskly slzy. Doporučuji přečíst... :)”

A Good Night series

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Zábavný povídkomiks a Snapeovy ksichty jako vždy geniální. :) (Seznam kapitol jsem bohužel nikde nenašla, ale na další díl se vždycky dostanete kliknutím na “go to the next part” dole.) Zatím 4. S.L.”

Beze jména

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Ale áno - pekné. Za toho Freda sa to oplatilo čítať. Píše sa tu, že dokončené, ale zdá sa mi, že koniec tam chýba.”

Severusův chtíč

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Eééh? Už podle názvu jsem si říkala, že to bude buď špatná povídka nebo špatně zvolený název. Obojí. Je to celé takové naivní, prvoplánové, nelogické. Severus je totálně mimo mísu a Hermiona taky není Hermiona. První hodnocení u této povídky absolutně nechápu, protože já to kvůli stylu psaní málem vzdala už po první kapitole. Opravdu se zatnutými zuby dočteno.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Emily:

“Neuvěřitelné, dokonalé, obsahuje můj oblíbený pár, fascinuje mě to.. prostě krása”

Záškodníkova sestra

Autor: Sapphire      Jazyk: SJ

Emily:

“Jsem také moc nadšená touto povídkou :)”

Harry Potter and The Trademark Dispute

Autor: Clell65619      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Co si čtenář představí pod takovou anotací? Nejspíš nějaké logické řešení (logika a magie spolu moc nejdou dohromady) a možná chytré vynálezy a kouzla. Ale tohle? Hermiona nahlásí Voldemorta jakési organizaci záporáků a začne byrokracie, pak musí obhajovat titul Dark Lord. A o Harryho se zajímá Legie hrdinů. A do toho nějaké sexuální hrátky. Je to spíš jak slepenec více či spíše méně vtipných gagů. A kdyby se na začátku každé kapitoly neopakoval kus kapitoly minulé, bylo by to o třetinu kratší.”

Beze jména

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Chloe:

“Na povídku jsem narazila nedávno a od té doby jsem ji přečetla hned několikrát. To ona je nejspíš důvod mých Fredovských období (období, kdy naprosto miluju Freda a všechny povídky s ním).”

Zoznámte sa, Terry Black

Autor: wladka      Jazyk: SJ

Chloe:

“Tuhle povídku jsem četla už před delší dobou, ale pořád se řadí mezi mé oblíbené. Je úžasně napsaná a hlavně zábavná :)”

Záškodníkova sestra

Autor: Sapphire      Jazyk: SJ

Chloe:

“Super povídka :) Moc hezky se čte :)”

Severusův chtíč

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Chloe:

“Skvělá povídka, od které se vám jen tak nepodaří odtrhnout oči. Skvěle napsaná.”

Nezapomenu

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Chloe:

“Perfektní povídka od skvělé povídkářky. Co víc dodat? :)”

Zamlčané okolnosti

Autor: Lusi      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Prvá poviedka, ktorú som čítala, kde bol Severus dobrý - a zvykla som ju "obviňovať" za zmenu môjho postoja k nemu. Za zbláznenie sa do neho :D Bohužiaľ sa mi nepodarilo odhovoriť autorku od konca... Ale aj tak je to moja srdcovka. PS Nevybrala som si meno podľa jeho sestry, ona ho dostala po mne :D . Aj keď by sa dalo povedať, že vlastne po postave z božskej knihy (ktorú som však čítala ja, nie autorka) "Čarodějem sobě navzdory" (vrelo odporúčam), pretože, Rod si ju síce vzal s falošným priezviskom, ale i tak. A tiež som mala tuším na svedomí tú časť s potkanom a prsty aj v tej s hadom :D Staré dobré časy. Ako mi to chýba.”

Chasing Harry

Autor: Passo      Jazyk: AJ

Crystal:

“Překrásná povídka :) Část Voldyho duše, která měla být zničena v Tajemné komnatě( ale nebyla), byla nekolik let ukrytá v mysli Voldemorta se po té, co Harry Voldemorta zabije získá svobodu a tělo. Zkrátka a dobře, Tomovi je šestnáct a je v Bradavicích. Ovšem, spřátelí se nejen s Harry, ale i se zmijozelskou kolejí... Pak jsou tady ještě smrtijedi, kteří chtějí svého pána zpět. Slabších pět.”

Darkened Paths

Autor: Paladeus      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ach, kolikrát už jsem četla podobné téma, Sirius v poslední vůli odhalí zradu Brumbála (případně dalších), udělá z HP Lorda atd atd A ještě mockrát číst budu, protože mě to téma baví. Ale tady nebylo zajímavé nic, bylo to nudné a nudně napsané, jediná vcelku zábavná věc byl ten žertík s penězi Weasleyových, jinak jsem to jen prolítla.”

Bastard Prince

Autor: ForgottenEllipses      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Autor adoptoval povídku od RhiannanT, ale zatím s ní nepohnul”

Could You Love Me?

Autor: Siner      Jazyk: AJ

sirina:

“naprosto skvělé, Lucius byl k zulíbání :-)”

|<  >|