Komentáře - Červen 2011

|<  >|

Dračí krev

Autor: Electra      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Strhujúci a zaujímavý príbeh. Zaslúži si 4 body, ale epilóg to pokazil. To už bolo podľa mňa dosť navyše a dej skĺzol na úroveň argentínskej telenovely. Za epilóg tak 1, 5 bodu. Za ten druhý ani toľko.”

Učitel obrany proti lásce

Autor: Ginny      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Ach jo. Já mám červenou knihovnu ráda, ale co ráda nemám je, když do romantického příběhu někdo vplete starosti, smutek a v neposlední řadě i ne zrovna pěkný konec. Alespoň ne pro mě. Nechci nikomu kazit radost ze čtení, ale nemohu tajit, že konec byl pro mě trochu zklamáním. Já se držím pravidla, že pokud si zvolím psychologickou povídku, musím ji v takovém duchu i dokončit. Pokud začnu psát romantiku, nemohu závěr opsat Shakespearovi z deníčku. Ač mě konec zklamal, příběh je moc pěkný, a když přihlédnu i na to, že byl psán před několika lety, nemůžu jinak než chválit. Dávám 4 body, ale s radostí se k tomu vracet nebudu - už na to znovu nemám co se týče prožívání vlastních emocí u závěru. :-D”

Acts of War and Other Foreplay

Autor: Abstractrx      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbí se mi, jak je jejich vztah pojatý a taky ten sex v uličce za hospodou.”

Such Different Wants

Autor: Veronica      Jazyk: AJ

bedrníka:

“První část, zejména Bodieho vyhrožování je pěkné, bez druhé bych se obešla. Bodie mi nepřijde jako ten, který se kvli vztahu s Doylem po nocích trápí.”

Spojení (Linked)

Autor: Philyra912      Jazyk: SJ

Emily:

“Srdéčko mé plesá, romantika jako blázen, povedený překlad!”

Učitel obrany proti lásce

Autor: Ginny      Jazyk: ČJ

Danae:

“Romantická povídka z úsvitu české fanfiction. Severus Snape rickmanovského ražení, učitelka obrany proti černé magii, červená knihovna psaná podle pravidel, čtivý příběh s kvalitním vyvrcholením. Prostě povídka, kterou jsem před lety hltala ještě nadšeněji než Stipendium ;)”

Sýrová aféra

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Mně to nepřišlo nejhorší... v podstatě takové nakynuté drablátko. :) Příběh tam sice není, ale nápad je originální a autorka má, když už nic jiného, slušnou slovní zásobu a bez problémů čitelný styl. U mě dobrý průměr. (Jeden nebo dva body dávám _podstatně_ větším zvěrstvům. :p) S.L. // Akkarra: teď to vypadá, jako bych tě násilím nutila měnit názor. :)))”

Sýrová aféra

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No, nevím... Mě to nějak nechytlo... :( Ten bod je za ten Potterův neduh... :) // Dobře, Sinam má pravdu - po slohové stránce je to dobré. :) Ale víc jak 2 body prostě ze sebe nedokážu vyždímat....”

Nezapomenu

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To já se budu snažit zapomenout velice rychle... :/ Už první odstavec mi začal způsobovat nervový tik, který mě po dobu čtení už neopustil. Sloh, dialogy a celé pojetí vůbec mě natolik znechutily, že druhou kapitolu jsem jen tak přelétla a do třetí už ani nenakoukla....”

Saviour Forgotten

Autor: Kalliopes Kiss      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Harry skončí neprávem a Azkabanu. (Vím je to klišé ale někdy se podaří z toho udělat fajn povídku.) Nicméně poté co se dostane ven a obdrží novou identitu se chová jako by se vůbec nic nestalo a jeho přátelé ho neopustili. Děsné.”

Hiss Me, Harry

Autor: LdDurham      Jazyk: AJ

Crystal:

“Velmi pěkné, opět jsem si připoměla, jak úžasný Drarry paring může být :) Možná jsem trošku divná, ale já prostě chci ten obojek domů! Krásných pět hvězdiček... jinak má to sequel: Hiss Me Again, Harry”

Beze jména

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“EDIT: Vždycky, když jsem v kánonu četla pasáže s dvojčaty, říkala jsem si, co jim pro všechno na světě chybí. A ona to byla nudná a otravná OC kamarádka! (Btw. asi tomu neuvěříte, ale jednou jsem slyšela o dívce, podobné Josephin – jmenovala se, tuším, Hermiona...) Nedo. S.L.”

Stipendium

Autor: Laura      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“EDIT: Vzhledem k inzerovanému stáří povídky těžko říct, jestli si autorka byla vědomá, co vlastně píše – nemám ponětí o českém fandomu v těch dobách. Každopádně hrdinka je MS z nejklasičtějších a příběh jedno MS klišé vedle druhého. Nečitelné v každé době. Nevím, proč by datum napsání povídky (ostatně byla publikovaná až po vydání 5. dílu v češtině) mělo omlouvat OOC postavy, katastrofální dialogy nebo hloupý příběh. PS: Kdybych chtěla být opravdu krutá, tak tady ocituju tu básničku Moudrého klobouku. Po jejím přečtení už se nebudete divit ničemu. ;) S.L.”

Stipendium

Autor: Laura      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Pekné. Myslím, že som to už kedysi dávno, dávno čítala. Má aj dvoje pokračovania. Knihovňa Alanrickman.cz (ak dobre pamätám)”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

kami:

“Rezervácia, draci, autorské postavy, všetko to malo originalitu a vlastnú osobnosť, avšak aj cez to všetko som túto alternatívnu cestu Severusovým životom jednoducho nedokázala dočítať. Po čase ma príbeh začínal nudiť.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Emily:

“Já se tedy vůbec nenudila.. krásná povídka, která ukazuje život s draky, dále Snape se konečně dočká normálního zacházení a prostě dávám plný počet. Ráda si to někdy zas přečtu.”

Život na oplátku

Autor: sedoocka      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Možná se to ještě rozjede, ale zatím mě to nenadchlo...”

Nezapomenu

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Povídka naprosto tuctová, obyčejná. Hermiona toho kluka nesnáší, pak se s ním vyspí a oba se neuvěřitelně milují... Nemám nic proti romantice, ale tohle není romantika, tomuhle se člověk musí smát...”

Stipendium

Autor: Laura      Jazyk: ČJ

Danae:

“Klasika z roku 2004, jedna z povídek, která mě přitáhla k české fanfiction. Poctivá plnokrevná červená knihovna, která v tehdejší české romantické ff produkci působila jako zjevení.”

Breaking Forwards

Autor: lastcrazyhorn      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Zneužívaný Harry se pomalu blíží bodu zlomu, kdy začne hledat odplatu za zneužívání a zanedbávání. Je možné, že se z něj stane příští Temný pán?”

Sýrová aféra

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“Není to veledílo, ale nepostrádá vtip.”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Většina postav velmi OOC, Harry místy nesnesitelně ukňouraný a chová se jako malé děcko, Voldy se chová jako "milující" člověk, Ginny, Hermiona a Brumbál největší záporáci pod sluncem... Tak proč se mi to tak libí?”

Beze jména

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nápad není špatný - je to sice otřepané téma, ale prosím, ostatně kdo má pořád vymýšlet ty originální zápletky... :) Nicméně děj už tak trochu připomínal telenovelu. Co se týká Joe - tak to je opravdu Hermiona přes kopírák, ta v sobě nemá originality, ani co by se za nehet vešlo. A ještě mě zarazila jedna skutečnost - co tam, sakra, dělá Křiklan??? Dám za 2, ale pouze a výhradně jen proto, že mám ráda Freda. Být tam jiná postava... :(”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mé chlupaté srdce po tobě touží... :D Sára opět nezklamala. :)”

Stipendium

Autor: Laura      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“U některých pasáží se mi teda kroutily palce u nohou.:-D Sloh je dobrý a nečte se to špatně. Pro milovníky romantiky, sladkobolných příběhů to pravé.”

|<  >|