Komentáře - Červen 2011

|<  >|

Tom a nesnesitelná šprtka

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Takže: Ze začátku mi samozřejmě přišlo, že mimo kanon je tam snad i ta suť v dolech, ale pak jsem se začetla. Některé situace byly komické, některé jednání (zejména Brumbálovo) bylo zcela nelogické, ale ačkoliv mi nejspíš něco uniklo (nebo autorce), neb jsem příliš nerozumněla konci (zejména co se Nagini týče, víc prozrazovat nechci, abych nekazila čtenářům příběh) tak ve mě povídka zanechala příjemný pocit. (Až na ten konec a epilog :-D). Rozhodně jsem se oklepávala při pomyšlení, že by snad Hermiona (ač není mou favoritkou) a Voldemort...No, ale vše je možné. Jo a Severuse tu samozřejmě zbožňuji, ačkoliv se párkrát zachoval jak pod Imperiem :-D”

On This Day in History

Autor: Slantedlight      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Napínavé.”

Tom a nesnesitelná šprtka

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Perfektní povídka! Harry (v bezvědomí) a Hermiona jsou zavaleni v dole a nejsou sami - společnost jim dělá Voldemort, který potřebuje pomoc. Harmiona, která si, jak se zdá, půjčila zachranářský komplex od Harryho, Voldemortovi pomůže a společne uzavřou dohodu. Hned na to dojde k vypití nápoje lásky a Hermiona a Voldy podlehnou jeho vlivu. Jakmile se dostanou z dolu, Hermiona si připraví neutralizační lektvar a vypije ho, stejně tak i Voldemort, který ale omylem vymění přísadu a trošku (trošku hódně) tím pozmění účinek lektvaru, a je odhodlaný udělat cokoli, aby získal dívku svého srdce. Vážně úžasná povídka, u které jsem se po většinu času smála. Ale ten epilog, to mi dalo fakt zabrat, než jsem přes ty slzy, které jsem měla v očích, po třetím přečtení pochopila, co se doopravdy stalo. Opravdu čtení stálo za to. Silnější čtyři hvězdičky! Oh, a Nagini v kočičí podobě je neuvěřetelně roztomilá! Stejně tak Bellatrix, která se rozohodla potrestat za svou troufalost ve stylu domácího skřítka.”

Hloubky zimy

Autor: Cosmic      Jazyk: ČJ

Nade:

“Spokojenost. Kdo má rád romantiku s trochou napětí - doporučuji. Hlavní záporák je opravdu překvapivý.”

Hon na nymfu

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

Nade:

“Povídku jsem už četla dvakrát, takže hodnocení je jednoznačné. Líbila se!”

Srdce draka

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Poviedka sa mi veľmi páčila, malý Scorpius je úžasné dieťa, tak ako aj jeho ocino :)”

The High-Up Singing and Alive Fruit

Autor: Slantedlight      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbí se mi, jak se chlapci kvůli nevinné větě vyděsí, a jak se Bodie nechce spokojit s tím, že je pro Doylea až třetí v pořadí.”

|<  >|