Komentáře - Červen 2011

|<  >|

Temporal Guardian

Autor: LLALVA      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“Krásna poviedka. Má pokračovanie.”

A Kiss Is Just a Kiss

Autor: Tallis      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Není to úplně špatné.”

End of the Line

Autor: Tallis      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc tomuhle Bodiemu nevěřím.”

And All the Secrets

Autor: Tallis      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Že by ten rozverný Bodie, který Doyleovi cuchá vlasy a pořád za ním lozí, uvažoval o něčem takovém? Ovšem nepochybuju, že do Doyle by toho pak s chutí využíval.”

Mám strach, Bodie

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Začíná to docela nevinně.”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

sirina:

“Miluju mpreg, taky miluju tuhle povídku. Malej Seve je prostě dokonalej :-)”

Pledges

Autor: Amireal      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Co všechno způsobí nepovedené kouzlo a k tomu vyšinutý a manipulativní Brumbál. Většina povídky je z pohledu SS a jeho kousavé komentáře jsou hodně vtipné.”

The One With the Serpent Tongue

Autor: Shadow of an Echo      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP coby jeden z bratrstva čarodějů a součást Proroctví. První kapitoly jsou spíš na seznámení a usazení HP do prostředí. Zatím končí tím, že se družina postupně rozrůstá, ale i když autor přes rok neaktualizoval, stále se na ff.netu vyskytuje, tak snad se k tomu vrátí.”

Brothers

Autor: Pippa6100      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Kdo neviděl muzikál Kočky, nepochopí. Jen rozvedená drobná epizodka, nic objevného, ale Mistoffeles je moje oblíbená kočka :-))”

Rebirth

Autor: Aya Macchiato      Jazyk: AJ

Crystal:

“Všechno bylo naprsoto perfektní... Byla jsem moc ráda, když jsem se prokousala (v tom nejlepším slova smyslu)ke kapitole, kde Harry/Heri najde Tom. To jejich setkání bylo úplně dojemné :D Byla jsem ale moc zklamaná, když už byl konec. Doufám, že se brzy objeví sequel.”

Death of Today

Autor: Epic Solemnity      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Příběh HP bez HP - tady je to Izar Harrison. Izar vyrostl v mudlovském sirotčinci a do Bradavic nastupuje s nenávistí k nim a s odhodláním, že bude silný - a vědění je moc. Po nepříjemném setkání s Dracem skončí v Havraspáru. Pak přeskočíme čtyři roky, Harry jde do pátého ročníku a v Bradavicích se koná Turnaj. Harry v létě pracoval jako Unspeakable a upoutal pozornost druhého muže na ministerstvu, Toma Radlea alias Voldemorta - nejen jako geniální dítě, ale zájem, je, jak se zdá, osobní. A začíná se odhalovat Izarův původ. Interakce Izara a Voldemorta je zábavná, ale něco tomu schází. Ovšem ta skutečná HRA teprve začíná. 3-4 hvězdičky. Doplněk: Autor statečně dokončil, ale mě už to připadalo k nepřečkání, táhlo se to a kapitoly jsem jen prolítávala. Prostě mě to nedokázalo pohltit.”

Náhle precitnutie

Autor: Anne M. Oliver      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“No, možno tu bola snaha o skutočnejšie Malfoyovo správanie, ale v Ich miestnosť bolo podľa mňa dôveryhodnejšie.”

Ich miestnosť

Autor: Aleximon      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Skvelá poviedka. Vidieť, že sa autorka snažila o hodnovernosť Draca (ktorá prakticky nie je možná, pri dramione, že? ).”

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Pro mě bohužel velké zklamání. Povídka napráskaná frázemi typu "smyslně šeptající Black" nebo třeba "propast patnácti let a nenaplněné lásky", které na mě působí strašně lacině. Kdyby se postavy nejmenovaly Black a Snape, tak je asi ani nepoznám. Ostatní komentáře mě na povídku pěkně navnadily, ale nedokázala jsem ji ani dočíst.”

Kat

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Povídku jsem četla už dřív a teď jsem se k ní ráda vrátila. Pět bodů do plusu za to, že mi přišpendlila oči k monitoru a občas donutila zadržet dech, bod do mínusu za některé přehnaně patetické scény, kterým prostě nedokážu uvěřit.”

Alexander Malfoy

Autor: grednforge117      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Taká klasika, pekne okorenená.”

Snapes Invisible Friend

Autor: teacherbev      Jazyk: AJ

Mandragora:

“AU, taková poklidná, pomalu plynoucí, ale ne úplně nezáživná povídka. ”

Harveste Addams and the Order of the Phoenix

Autor: kyaru-chan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Harveste Addams and the Goblet of Fire. Autor se pouští do pátého ročníku a pěkně se rozjel”

Tom a nesnesitelná šprtka

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“pekné. Pri poslednej kapitole som sa naštvala, potom ma ten koniec zmiatol (už bolo neskoro večer, vážne som si sedela na vedení) , ale hádam, že Gin poslúžila svojmu účelu. (Inak si to neviem vysvetliť - Závoj mi príde dosť konečný). Ale po druhom prečítaní mi už závity zafungovali. Kôpka takých komických scén či diálógov, že som sa skoro váľala; Potty s Weasley boli za idiotov, to je OK; Voldy kvapku nechutný (presladený) a Dumby vážne pošahaný, ale na to druhé som tiež zvyknutá; Severus tiež prisladký, ale jemu to rada odpustím ;-) Bella so Šedohrbetom nemali chybu :D ... Takže pekné :) A to keď poviem ja, čo Voldyho vážne nemusím... UPOZORNENIE: Dávajte si pozor a nečítajte kapitoly zaradom - akýmsi nedopatrením je 10. kapitola posledná, tak si zo začiatku sledujte čísla, inak vám to bude chýbať. A súhlasím s niekým, kto sa sťažoval na nutné prihlásenie - mne sa napríklad heslo po všetkých čertoch hľadať vážne nechcelo, možno to nájde autorka tu.”

Rebirth

Autor: Aya Macchiato      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nesmírně zajímavá povídka. Tom Raddle měl v sirotčinci stejně starého kamaráda Herakla Jude, který byl také kouzelník. Spolu vyrůstali, spolu studovali v Bradavicích, spolu vedli válku. A pak, při jednom boji, Brumbál uvěznil Toma a vrhl Avadu - a Herakles ho zaštítil svým vlastním tělem. Ale on nebyl jen tak někdo, byl to nekromant a stejně jako Tom si pojistil nesmrtelvnost, byť jinou cestou. A tak se narodí znovu - jako Harry Potter :-) A teprve teď skutečně povídka začíná, první kapitoly byl jen úvod. Je to jen 1. kniha a nevím, jestli kdy přijde i pokračování, ale i tak je to zajímavé a vcelku jasné, kam to povede. Silné 4”

There's Always a Way

Autor: Viridian      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tradiční povídka na téma zákon o manželství. Netradičně není hlavní hrdinou HP, ale OMC, který to i vypráví, čímž povídce dodá zajímavý nadhled 3, 5”

The Hardest Riddle

Autor: Wheezy1      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP poskakuje mezi světy a bojuje s Voldemorty. A světy jsou to skutečně ropzmanité a stejně tak rozdílní jsou jejich HP - rozmazlený jako Malfoy (přesto má dobré srdce), v Azkabanu, svět, kde je HP mrtvý nebo dokonce takový, kde není člověk. A ještě další, dalo by se to táhnout donekonečna. Není dokončené, ale i tak je toho hodně. Jen ten poslední napsaný svět mi nesedí. Slabší 4”

Harry Potter and the Manipulator of Destiny

Autor: Wheezy1      Jazyk: AJ

Pyriel:

“I goblini mají svoje věštce a věštbu o Vyvoleném, proto se rozhodnou pomoci HP proti manipulativnímu Brumbálovi. A nejsou sami. Pěkný koncept. Co mi na téhle povídce vadilo, bylo to, že za všechno mohl Brumbál a ostatní byli jen jeho oběti a HP jim všem odpustil (někdy se těžko odliší, kdo je dobrý a kdo blbý)”

Scientia

Autor: forgottenone1385      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Chichi, víte, co se stane, když někdo magický napíše v googlu 'magie'? Speciální senzor v myši zaznamená, že jde o osobu s magií, a nasměruje ji na domovskou stránku IMO - International Magic Organization :-))) A tak malý Harry objeví svět magie ještě před Bradavicemi, byť ne v Británii (která je pozadu, pokud jde o technologie). Docela zábavné, hlavně to vypořádání se s Dursleyovými. Ale když už to začne být zajímavé a měl by jít do Bradavic, tak je konec a další kapitola asi už nebude”

Kat

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Severus ako Voldemortov vykonávateľ "spravodlivosti" neskutočne drsný, ale len do chvíle keď si uvedomí čo stratil... Nádherný príbeh jeden z najlepších slash príbehov čo som kedy čítala.”

|<  >|