Komentáře - Červen 2011

|<  >|

Story about secret I.

Autor: TeZ      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“No jo, no. Přepadat nic netušící holky je zřejmě normální, zatímco jit se v noci napít je "necudné" (btw. tenhle výraz si umím představit z úst Petunie, ale od Weasleyho?), a v podobném duchu pokračujeme. Nicméně ta věta s ženatověrným Lupinem byla tak sladká, že prostě nemůžu dál rýpat :D - takže asi takhle: kvalita zážitku závisí čistě na ochotě čtenáře vypnout mozek. Pro mě o ničem. A príde mi to miestami ako preklad zo slovenčiny - „zrazu“? :) S.L.”

You

Autor: LookFar      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Před pár lety (a povídkami ještě úžasnějšími) by mě to dostalo totálně, dneska tak z 85-90%. :) Každopádně určitě stojí za přečtení. Připomnělo mi to Lukewarm, ale momentálně se mi nechce zkoumat, čím přesně. :p S.L.”

(Self) Love In An Elevator

Autor: ragdoll      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Cheche. Zase jednou Moody podle mých představ. :) Jen mě mrzí, že lahvička nedošla pořádného využití a povídka tím pádem tak zcela nesplnila podmínky festu. Ale jinak super. :) S.L. // EDIT: Vítěz Voter's Choice v kategorii Best Wank Fic (Male Character).”

The Best Kind of Friends are Golden

Autor: luvscharlie      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Nejlepší povídka s Lav jakou jsem zatím četla. Nesnesitelná, sebestředná, posedlá, na hlavu padlá holka s výstředním žebříčkem hodnot, a přesto jí člověk musí fandit. :) Zlatonka ve vedlejší roli je taky geniální. A poslední věta to dorazí. :) S.L. // EDIT: Vítěz Voter's Choice v kategorii Best Wank Fic (Female Character).”

The Listener

Autor: centaury_squill      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“To je celý Filch! :D Asi nejvíc mě pobavily ty zabavené věci – a samozřejmě taky Snapeovy hlášky vytržené z kontextu. :) 3, 5 S.L. // EDIT: Oceněný Mod's Choice - Made the Mod Choke on Chocolate.”

In a Seven Layer Trunk

Autor: NotWillingToAdmit      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“A jako konečná a poslední zpráva z tohoto Wankfestu: Zase jeden skvělý Moody a – oh Barty, proč tě nikdo nepíše? :) 3, 5 S.L. // EDIT: Vítěz Voter's Choice v kategorii Most Unexpected Wank Fic. ”

His Own Worst Enemy

Autor: jadzialove      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Fuj, Draco Malfoy... :p Ale Myrtle/Uršula je skvělá jako vždy. :) 3+ a samozřejmě, kdo má rád Draca, ten si bodík přidá. :) S.L. // EDIT: Vítěz Voter's Choice v kategorii Best Use of Prompt in Fic.”

Story about secret I.

Autor: TeZ      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Dráždivá, četla jsem ji několikrát... Moc povídek (ne slash) s Charliem se mi nepodařil najít :)”

Silencio

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Teprve 4 kapitoly a já už jsem na této povídce závislá. Geniální, rozjelo se to hned na začátku, čiší to erotikou...”

S příchutí...

Autor: chillychilly      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“líbí”

Přátelská sázka

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Crystal:

“To bylo... ten konec, no wow :D Jasných pět hvězdiček :D”

Přátelská sázka

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Severus tomu dal krásnou tečku, fakt geniální.”

The Pocket Watch that Changed the World

Autor: Aya Macchiato      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP se vrátí v čase, jeho přátelé ho špehujou, manipulativní Brumbál atd. atd. Dost klišé, ale autorka má příjemný styl. 20 tisíc slov je na jednu kapitolu dost, ale další asi nepřijdou.”

Tampering with Time is Risky Business

Autor: Aya Macchiato      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Draco v Nebelvíru? Ne, to pro mě prostě nefunguje, ne tak, jak to je podané.”

Vengeance Is Mine

Autor: Trelawney's Love Toy      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry přijde o jedinou rodinu, kterou má, tak se rozhodne pro pomstu. A to nejen na Smrtijedech, ale i na těch, co ke smrti přispěli tím, že mohli zasáhnout, ale záměrně zůstali stranou - tedy celý Fénixův řád. Opravdu slibný příběh, škoda, že nedokončený.”

To End All Wars

Autor: Trelawney's Love Toy      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry je vržen do světa Belgariad, do doby, kde je Polgaře a Beldaran asi 12 let. Očividně má úlohu v Proroctví po boku Dítěte světla. Ale jeho role na Zemi ještě není dohrána, takže občas nahlédneme i tam. Mohlo by to být zajímavé, pokud by se ovšem autor vrátil a pokračoval.”

Family Ties

Autor: Trelawney's Love Toy      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jen jedna kapitola povídky, která nejspíš nikdy nebude dokončená. Ale velice zábavná. Mladý James Potter a Lilly Evansová (krátce po Bradavicích) jsou přeneseni do budoucnosti, kde se ve smrtijedské cele setkávají se svým synem. Ale to není obvyklý poslušný HP, tohle je rebel, jak se sám představí, číslo jedna na Voldemortově seznamu a číslo tři na seznamu nejhledanějších osob Ministerstva. Kombinace naivních "Potterových" a jejich cynického syna naznačuje, že to mohla být výborná povídka, kdyby autor nezmizel”

Vanishing Illusions

Autor: Trelawney's Love Toy      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Potterovi mají dvojčata, tu noc nejsou doma a Harry zmizí (odnese si ho Krum), tak je za Chlapce, který přežil, považován jeho bratr Allen. Děj se rychle přesune do roku, kdy se koná Turnaj, v kruvalské delegaci přichází Viktor Krum se svým mladším bratrem, který je ovšem maskovaný, aby nikdo nepoznal, že je Potter. Velice zábavným prvkem je Allen, který je báječně arogantní a rozmazlený. Končí mezi prvním a druhým úkolem. Nejspíš opuštěné, autor se dva roky neozval. 3, 5”

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Dokonalost sama, Severus měl situaci v rukou a Narcisa si to užívala.”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Tady se mi Lucius zalíbil, co zalíbil byl zatraceně sexi :)”

Love with a bad name

Autor: TESS13      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Sirius si prostě nedá pokoj, těším se na pokráčko”

Všechno, co Harry kdy chtěl vědět o Pobertech (a bál se zeptat)... ((Nebo mu to někdo zatajil))

Autor: Rinoa      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Nejlepší povídka o Pobertech, jakou jsem kdy četla. Je to úžasný, všechny postavy jsou zajímavý a neustále se něco děje. Středobodem povídky není jen jedna postava, každá zde, má svůj příběh. A hlavně se mi líbí Sirius jako záporák (i když ne úplně)”

Severusův syn Harry

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Není sice moc uvěřitelné, že by byl Harry Severusův syn, ale líbí se mi vztah, který má s Viv a hlavně závěr a rozpačitá Andie.”

Ich miestnosť

Autor: Aleximon      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Jedna z tých Dramione, ku ktorým sa rada vraciam.”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi pekná poviedka. Páči sa mi štýl akým je písaná.”

|<  >|