Komentáře - Červen 2011

|<  >|

Do Not Meddle In The Affairs Of Wizards

Autor: Corwalch      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tradiční HP neprávem v Azkabanu a když se dostane ven, musí být v Bradavicích, tak se všem pomstí. Jsem ráda, že v této povídce nevyměkl, jak se tak často stává. Jediné, co ji sráží, jsou tři kapitoly (15-17) kde je Popletalův sdoud, který je naprosto nesmyslně natahovaný, nesmyslně zorganizovaný (měla jsem pocit, že čtu jinou povídku) a všechno se zbytečně opakuje. A postava Dantese je taky silně matoucí. Slabší 4”

V knihovně

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“trochu menej čara”

Vánoční polibek

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“rozkošné”

Gay Deceivers

Autor: Vera      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Neotřelý přístup k jejich vztahu.”

Druhá šance

Autor: Thera      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Nádherná psychologická povídka, úžasné rozhovory v léčebně, škoda, že je nedokončená...”

(Ne)podařený experiment

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Další ze Samantiných skvostů!!! Nejlepší je Harryho výbuch :)”

V knihovně

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Pěkné, ale Vánoční polibek byl mnohem lepší :)”

Vánoční polibek

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Jedna z mých oblíbených, četla jsem ji snad desetkrát, vždy když mám špatnou náladu. Samantha umí neuvěřitelně psát...”

Crystal

Autor: The Plot Bunny Whisperer      Jazyk: AJ

Crystal:

“Bylo to nemagické AU, takže mi bylo hned jasné, že pět hvězdiček to nejspíš nebude. Přesto to bylo moc pěkně napsané s velmi zajímavým příběhem. Oh, poslední kapitola před epilogem byla neskutečně dojemná. Slabší čtyři.”

For Eternity

Autor: Avarya      Jazyk: AJ

Crystal:

“Jedna jediná kraťounká scéna, která mi dokázala vehnat slzy do očí... krásné - slabší čtyři hvězdičky.”

Story about secret II.

Autor: TeZ      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Jednotka bola o niečo lepšia. tak 1, 5 nemala som zaťaté zuby, v podstate to bolo čitateľné, len... niečo tomu chýba.”

Story about secret I.

Autor: TeZ      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Podľa obsahu to bude niečo pre mňa :D a celkom som si to užila. No čo sex bol fajn. Skôr je to 2, 5.”

Story about secret I.

Autor: TeZ      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Slušné.”

Story about secret II.

Autor: TeZ      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“vydarenejšie ako jednotka”

Bring Me To Life

Autor: luckei1      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“lovely (ale priznávam, z originálu som čítala iba posledné štyri kapitoly)”

KateKintail´s LMOM 2011

Autor: KateKintale      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“31 zábavných minipovídek s lego scénkami místo ilustrací. Jak mi bude chybět tahle pravidelná dávka legoslashe! LMOM by měl být celý rok, každý rok. :) S.L. // EDIT: S přehledem zvolena vítězem v královské (a letos jediné :)) kategorii festu – Classic LMOM Stamina.”

Story about secret II.

Autor: TeZ      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Oba díly nestojí za psí štěk. Že bych u PWP nějak lpěla na zachování charakterů se říct nedá, ale tady je ta Hermiona "párkrát roztomile zamrkala" opravdu poznat jenom podle jména. A i když Charlie "okamžitě mě pust, čarodějnice" se kánonem jen tak mihne, takhle si ho teda nepředstavuju. LOL PS: tyhle kraviny rozebírám proto, že nic jiného mě na povídce nezaujalo. ;) (Autorčin světonázor a míru příčetnosti nepočítaje, neboť to by bylo na dlouho... :p) S.L. ”

The Space Between

Autor: Maizeysugah      Jazyk: AJ

Crystal:

“Moc pěkné :D Krásné čtyři hvězdičky :)”

Story about secret II.

Autor: TeZ      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Pro mě jasně vítězí první část, i když zaklepání na dveře a "Nevíš, kde je Hermiona?" se mi fakt líbila...”

Story about secret II.

Autor: TeZ      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“První polovina se mi docela líbila. Ale ta druhá mě naprosto rozladila.... :( Sladce zamilovaný happy end se mi v PWP prostě nelíbí. :(”

Story about secret I.

Autor: TeZ      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Opravdu to vypadá jako překlad ze slovenštiny... :) Souhlas se Sinam.”

Possession

Autor: Jade Tatsu      Jazyk: AJ

Crystal:

“Bylo to velice zajímavé... Moc se mi líbily poslední kapitoly :) Váhala jsem mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami. Nakonec jsem se rozhodla pro velmi silné tři.”

Things Fall Apart, But Then You Build Again

Autor: Zelda of Arel      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Dark nemusí znamenat zlý a Light není vždy dobrý, jak jsme se přesvědčili už v mnoha povídkách. Další koncept, rozdělení z trochu jiného pohledu. Rodinné problémy s Weasleyovými a do toho přidejte Malfoyovy. Zaděláno na zajímavou zápletku. 3, 5”

Leaving Home

Autor: jade94      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začátek zajímavý, Draco si Harryho vybral za svého druha, ale ten to odmítá. A protože se to v kouzelnickém světě považuje za čest, tak se proti HP všichni obrátí. Když zabije Voldemorta a dokončí školu, rozhodne se, že opustí Británii i kouzelnický svět, jako mudla se odstěhuje do USA, kde vystuduje a žije. A tam se ukáže ten cross s NCIS, což mi nic neříká, takže jsem přeskakovala a hledala jen ty kousky, co se týkaly počátku příběhu”

Lower Him Down (With Links of Chain)

Autor: LoupGarou1750      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Docela jízda, ovšem příšerně nevyvážená. Hrozně se mi líbí, co Snape provedl, ale vůbec ne 'logika' a pohnutky za tím vším, spousta motivů je zajímavá ('Muzeum kuriozit', skvělý OC zvěromág), ale Snape místy působí jako po transplantaci charakteru kombinované s lobotomií... opravdu těžko tohle hodnotit. Místy perfektní, místy na zabití (nebo sebevraždu). :) PS: Ten název miluju, skoro by si zasloužil lepší povídku. :) 3+ S.L.”

|<  >|