Komentáře - Červen 2011

|<  >|

Kde je pravda?

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Emily:

“Dokonalá kapitolová povídka na mé oblíbené téma!”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Emily:

“Dokonalost sama... romantika jako blázen!”

Vánoční polibek

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

Emily:

“Krásná jednorázovečka!”

Nenávidí ho všichni, miluje jen jedna

Autor: Jane      Jazyk: ČJ

Emily:

“Už aby to bylo dokončené.. ta povídka je úžasná!!! Bedlivě sleduji každý den ty stránky, je to super!”

Láska nad kotlíkem

Autor: Jane      Jazyk: ČJ

Emily:

“Tato povídka mě nadchla.. všem doporučuji”

Špionáž

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Emily:

“Prostě to nemá chybu!”

Stávka

Autor: Charlie      Jazyk: SJ

Emily:

“Jsem z té povídka nadšená tak, že mě to donutilo jí sem přidat.. některé scény jsou tam prostě... no dokonalé... doporučuju”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Skvelé.”

The Tattoo

Autor: Bleudiablo      Jazyk: AJ

remilu:

“ZATIM ŽADNÝ”

Lilie a Bílá růže

Autor: grimmy      Jazyk: ČJ

Kya-chan:

“Povídka je naprosto skvělá, i když ten konec je překvapující... Každopádně je to rozhodně jedna z nejlepších povídek, co jsem z fandomu HP četla (i když pairing je nezvyklý, alespoň pro mě :) nikdy bych nečekala, jak moc se k sobě budou Draco a Ginny hodit.. :))”

Přátelská sázka

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Milujem to - ten koniec.... ach!”

The fall of the House of Potter

Autor: Bobmin      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Takový standrardní manipulativní Brumbál. Je tam pár zajímavých prvků (např. když se Hermiona dozví o postavení žen v kouzelnickém manželství) a objeví se i Lily a James, ale myslím, že to tam nebylo až tak výrazně využito. Slabší 4 hvězdičky”

Different Shades of Memory

Autor: Source of Silence      Jazyk: AJ

Crystal:

“Podobný příběh už jsem několikrát četla... Ale nevadí :D Rituál, který použil Voldy ke znovuzískání svého těla měl poněkud nečekané vedlejší účinky, a tak je Harry nucen žít ve Voldyho blízkosti, jinak zemřou. Milá povídka, Big bad Lord Voldie OOC, řekla bych, že Draco je taky OOC, ale i přes to se mi povídka neskutečně líbila, takže slabších pět :D”

Vánoční polibek

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Ono to tu nebylo? Jak jsem mohla zapomenout nepřidat jednu z mých nejoblíbenějších jednorázovek (s volným pokračováním)? Sladké, ale mě se to stejně tak moc líbí, že nemohu jinak, než dát známku nejvyšší.”

Lilie a Bílá růže

Autor: grimmy      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Četla jsem už dávno na doporučení kamošky... Myslím, že to můžu nazvat nejúchylnější věcí, co jsem kdy četla :D Ale musím uznat, že to bylo skvěle napsané. A Ginn s Dracem byli úžasní, ale přeci jen spíš než tenhle paring preferuju DM/HG, ale neva :D Konec mi přišel trochu podivný, ale to mi nezabrání udělit tomuhle dílu pět hvězdiček!”

Loathing Love

Autor: betta329      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Trošku jiný pohled na vztah Lily a Jamese - naprosto postrádá něžnost a romantiku :)”

Prvá zrada

Autor: twocanz      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Sirius, který si prostě nemůže pomoct a nic mu není svaté - přesně tak jsem si ho vždy představovala a tak se mi líbí :)”

You

Autor: LookFar      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sex je moc pěkný.”

Discoveries and Deceits

Autor: Cassie Ingaben      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Začátek se mi líbil víc, než v původní povídce, ale konec je otevřenější a ne tak uspokojivý.”

Doplň si...

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Neotřelý způsob jak si udělat srandu ze čtenářů, kteří občas brblají na to, jak autor svůj příběh rozvine: Udělat si svůj vlastní příběh (něco ve stylu nějaké hračky, kterou jsem kdysi dávno držela v ruce, že si navolíte zvířata či co to bylo...), hračka pro nás, tak trochu odrostlejší děti, mi přijde geniální. S ničím podobným jsem se ještě nepotkala. Všem, kteří něco takového už napsali, se omlouvám a budu se snažit chybu napravit. Já sama, autorce napříč, jsem si udělala vlastní možnosti . Napsáno podobně jako "Ne zcela vyčerpávající průvodce o klišé v příbězích Snapea a Hermiony" autorky "Electryone“.”

Doplň si...

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Milujem paródie Sarah Polanskej, táto ma znovu zhodila zo stoličky a tie komentáre pod ňou tiež :D”

Roomies

Autor: AngelicDevil1      Jazyk: AJ

ZJTrane:

“Perfektná poviedka...”

V knihovně

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Keby bola aj akcia bolo by to výborné, takto si musím trápiť hlavu predstavami.”

Vánoční polibek

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Perfektné. Padla mi sánka a ovládla ma závisť. Chcela som byť na Hermioninom mieste.”

(Ne)podařený experiment

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nežné a zároveň dojímavé. Krásna poviedka, uložila som si ju medzi svoje obľúbené.”

|<  >|