Komentáře - Květen 2011

|< 10  >|

When All Our Dreams Come True

Autor: Slantedlight      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jax se sice jen mihne, ale moc sympaticky. I chlapci jsou docela IC.”

Return to Neverland

Autor: Slantedlight      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Překvapivě funkční zápletka, Bodieho vhánění Doyle do náruče ženské se mi ale moc nezamlouvalo.”

S příchutí...

Autor: chillychilly      Jazyk: ČJ

kami:

“Určite si tam každý nájde to svoje.”

On Such a Night

Autor: Slantedlight      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Autorka dává průchod svému oblíbenému Bodiemu, znalci souhvězdí, či co.”

Never the Words They Say

Autor: Slantedlight      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Základní myšlenka, že se chlapci cítili v případu Diany Molnerové Cowleym zrazení, jde proti vyznění dílu, ale když si tohle odmyslím, jejich vztah se vyvíjí hezky.”

Of Sunshine and Cemeteries

Autor: Slantedlight      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Prolínání s minulostí a s mrtvým otcem, v jehož stínu Bodie vyrůstal, se mi líbilo, jak se to nakonec vyvrbilo už moc ne.”

Altruistic Second Sight

Autor: lilyseyes      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Docela milá povídka. Je po válce a HP je v 7. ročníku resp 8. nicméně proti kánonu SS žije.”

Reclaim

Autor: Batsutousai      Jazyk: AJ

Crystal:

“Vážně nevím, proč jsem s přečtením tohohle sequelu čekala tak dlouho. Byla to překrásná povídka s dokonalým příběhem. Mno, ale Bellatrix mě vážně našvala :DD Slabších pět :D”

Tichošlápkův ostnatý obojek

Autor: xylodemon      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“...nemám slov...”

Silk and Blue Eyes

Autor: lash_larue      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Ha! Pěkné. Cho mě sice nikdy moc nezajímala, ale... pěkné. :) Kreativní využití kravaty. :) S.L.”

Death Threat

Autor: Slantedlight      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc pěkné.”

A Crook in the Path

Autor: Slantedlight      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Autorka vůbec nevyužila potenciál sklepení. :-)”

Voldemort ve cvokárně

Autor: Mahaliem      Jazyk: ČJ

sigam:

“Skvělé, prostě skvělé!”

Všechno, co Harry kdy chtěl vědět o Pobertech (a bál se zeptat)... ((Nebo mu to někdo zatajil))

Autor: Rinoa      Jazyk: ČJ

sigam:

“Dočteno. Docela si vyčítám, že jsem s tím začala, i když jsem viděla, kdy byla napsána poslední kapitola. Teď se budu užírat... Určitě bych byla ráda, kdyby to autorka dokončila, protože je málo "ne-MarySue" povídek na toto téma.”

Cluedo

Autor: blpaintchart      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Tohle jsem si _opravdu_ ráda přečetla znovu. Cheche. Milovnice chanu, vítejte v okouzlující realitě. Celé ve svižném dialogu a pubertální Black jako živý. Jo a taky mi to připomnělo můj oblíbený World Well Lost, takže 4, 5. Někdy to přeložím, až bude pět minut času. :) S.L.”

In Darkness Found

Autor: eeyore9990      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Dost dobré, originální. Kdo má rád Bellu, nejspíš ještě hvězdu přidá. 3+ S.L.”

Rubber Ducky You're the One

Autor: nimrod_9      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Nj, nestíhám, ale na wankfest si čas najdu. :p Nevím, jestli je to zoufalstvím, že se festík zatím nevyvíjí zcela podle mých představ... ale tohle mě pobavilo. :) S.L.”

Nejkrásnější dárek III

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Táto kapitola bola o nádhernom milovaní. Rada by som sa dozvedela aj o Alovej rodine, ale inak sexík krásny.”

Nejkrásnější dárek II

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Draco bol v tejto kapitole perfektný :D A ostatné bolo krásne dych-berúce.”

Nejkrásnější dárek

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádherný príbeh a krásna atmosféra. Milujem zimu a sneh :)”

Chuť tvého polibku

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Od začiatku zvláštne, ale krásne.”

Nejkrásnější dárek III

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Perfektní zakončení celé povídky... možná mi jen trošku chyběla reakce Potterových na Alův útěk, ale co už :D Krásné čtyři hvězdičky!”

Vulgar Sword Play

Autor: eeyore9990      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Já to pořád říkám, že eye je z celé posádky DD zdaleka nejvšestrannější a nejzábavnější a... ehm, no nic. Prostě zase jeden originální kousek. (4 body spíš za celkovou kvalitu, než že bych se k tomu hned zítra musela vracet. :)) S.L.”

Nejkrásnější dárek II

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Krásné :)”

Nejkrásnější dárek

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Moc krásné :D Mám moc ráda tenhle pár, jen škoda, že povídek o nich je tak málo :)”

|< 10  >|