Komentáře - Květen 2011

|< 10  >|

The Real Heir of Slytherin

Autor: Lucillia      Jazyk: AJ

Crystal:

“Zábavné, ale šlo to lépe propracovat, bylo to přííliš krátké.”

Tajemný oblouk

Autor: Belatrix Black      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Skvělá povídka! Škoda, že není dokončená:(”

Friend or Foe

Autor: Niger Aquila      Jazyk: AJ

Crystal:

“Jediný Harryho cíl je ukončit válku tak, aby nepřišel o žádného ze svých přátel - a to včetně Toma, kterého nedokáže nenávidět, přestože se z něj stal Lord Voldemort, zabil jeho rodiče a všechno to okolo... Oh, dojemná předposlední kapitola mi vehnala slzy do očí. Končí to poměrně neurčitě, škoda jen, že pokračovaní k této povídce nebude zřejmě dopsáno”

Learn from History

Autor: Niger Aquila      Jazyk: AJ

Crystal:

“Harry najde v sídle Řádu magický kámen, pomocí kterého se dostano do minulosti vzdálené padesát let a ztratí paměť, aby se zabránilo přílišnému pozměnění budoucnosti. S pomocí Nicolase Flamena získá pro jeden rok novou identitu a nastoupí do pátehé řočníku v Bradavicích. Kam bude asi zařazen, když nemá důvod přemnlouvat moudrý klobouk stylem "ne zmijozel"? Postupně se spřátelí s Tomem, který je v druhém ročníku a stanou se z nich nejlepší přátelé. Po roce se Harry vrací zpět do své doby a jeho vzpomínky se vrací - jeho nejlepší přítel se stává nepřítelem, nebo ne? To se dozmíze v sequelu Friend or Foe. Povídka se mi moc líbila - krásné čtyři hvězdičky!”

Wanderings with Werewolves

Autor: Penknife      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Neobvyklý pár a prostředí a dobře se to čte, jinak nic objevného. :) Ale oceňuju například to, že autorka vzala v potaz, že v Rumunsku asi neumí každý anglicky (zvlášť u amerických autorů to zdaleka nebývá pravidlem). 3+ S.L.”

Špionáž

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

beruska:

“Ano, bylo to dobre”

Ugly love

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

beruska:

“...”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

beruska:

“;-)”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

beruska:

“Skvele, moc swe mi libilo jak Harry setrel profesory balickem co nosila teta na nakup nebo jak prikoval Studenty sve tridy, rada se k ni vratim”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

beruska:

“Tohle je moc pekna povidka, at ziji pohadky 0:)”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

beruska:

“Nadhera, doporucuji”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

beruska:

“Ze zacatku jsem povidkou byla unesena, v konecnych kapitolach uz jsem nektere pasaze preskakovala, ale povidka je moc pekna a plna napeti, nekdy se k ni vratim”

Brko

Autor: crazylizzie      Jazyk: SJ

beruska:

“Povidka nabita emocemi, skvely preklad”

Potvůrka

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

beruska:

“Krasna povidka, mia jako kocicka, skvele vymyslene. Blesk je hvezda”

Láska nad kotlíkem

Autor: Jane      Jazyk: ČJ

beruska:

“Je to pekna povidka, Sevik je tam naprosto skvely :D”

Zrcadlo a maska

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Asi prvá poviedka, kde bol Tobias normálny, ale dobrý človek. Ale v skutočnosti si nie som istá, či som tú časť s maskami pochopila...”

Dohodnutý sňatek

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

beruska:

“Moc pekne, manzelsky zakon je u pary ss/hg velmi oblibeny.”

Teacher´s Pet

Autor: AbstractConcept      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Sequel k Pink. Také docela úsměvné.”

Pink

Autor: AbstractConcept      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Taková krátká jednorázovka o zdánlivě nepovedené zvěromágské proměně.”

Láska nad kotlíkem

Autor: Jane      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:-)”

From the Rose, Comes the Thorn

Autor: Calliopiea      Jazyk: AJ

Crystal:

“Pokračování k povídce "Bound". Tom a Harry to spolu nemají tak jednoduché, jak by si přáli... Musím uznat, že autorka to měla zajímavě vymyšlené, včetně Voldemortovy minulost... Je to horší něž Bound, takže hvězdička dolů... Končí to těsně před bitvou a poslední část téhle trilogie nebyla nikdy napsána - další hvězdička dolů. 3*”

Ugly love

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“na mňa krutý koniec... aj keď asi reálny.”

Dýmka sváru

Autor: Falkira a Mardom      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To teda zase byla chuťovka.... Severus je absolutně mimo kontext a zápletka neuvěřitelně... No, nechám si to pro sebe - nechci nikoho urážet. První kapitola mi bohatě stačila - nedočteno! :(”

Bound

Autor: Calliopiea      Jazyk: AJ

Crystal:

“Stačí jediné kouzlo, které bylo vyřčeno před více než padesáti lety, a lektvar od Brumbála a životy Harryho a Voldemorta se obrátí vzhůru nohama :D Povídka je krásně napsaná :) Líbil se mi Tomův charakter, přestože byl poněkud OOC, což by se ale dalo přisoudit k účinkouch svazujícího kouzla. Ovšem OOC Brumbál se mi vůbec nelíbil, byl tak... naivně důvěřivý(?) k Tomovi. Přesto si však povídka zaslouží krásné čtyři hvězdičky. Má sequel: From the Rose, Comes the Thorn”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ze začátku se mi to líbilo - mělo to švih, nápad a spád.... Vypadalo to, že to konečně bude něco trochu jiného. Ale bohužel to opět sklouzlo do starých infantilních klišé a Severusův náhlý skok z nerudného na naprosto zamilovaného to celkově pohřbil.... 2, 5 :(”

|< 10  >|