Komentáře - Květen 2011

|< 10  >|

Nemožné?!

Autor: SweetDreams      Jazyk: ČJ

sigam:

“Tak tuhle povídku jsem si zamilovala hned po prvním přečtení. A i po čase se k ní moc ráda vracím. Mám slabost pro "tohoto" Harryho.”

Na hranici

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Ani jsem si nevšimla, že tu tahle povídka není. Frox nádherně prokresluje příběh a i nepodstatné detaily Vás dokáží uchvátit. K tomuhle nejen že se s radostí vrátím, tato povídka patří do mých TOP10.”

Na hranici

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Malé upozornenie: Poviedka nie je slash, ako som uviedla, ale Severus je tam za bisexuála. Medzi ním a Remom sa však nič neodohraje.”

Na věčnost

Autor: Ivana Marie Dejmová      Jazyk: ČJ

Barunka:

“Napsala jí moje sestřenka. I když napsala není správný pojem. Vymyslela celý tenhle svět a píše co cítí ona. Miluju tuhle povídku/příběh. Doufám, že si ji taky přečtete a bude se vám líbit. (Některé části jsou smutné, pozor. :D)”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Depkoidní a úžasně zakončené. Vrátím se k tomu asi jen v případě, že budu potřebovat dojmout nádherným koncem, který sám o sobě si podle mě zaslouží 5”

Šalamounek II.

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Tak Šalamounek 2 ma prekvapil. Hermiona bola neuveriteľná. Nepáčila sa mi. Severusa som v tejto poviedke zbožňovala a strašne som mu fandila. Som rada, že sa Hermione vyjasnilo, lebo také zatmenie ako mala tu, to som ešte nevidela. Bavila som sa a bola som zároveň neskutočne naštvaná. Ďakujem za príbeh aj keď nezvyčajný predsa krásny.”

Šalamounek

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“"Šalamounek" pod tým názvom som si nevedela predstaviť čo to môže byť, ale som rada, že som sa začítala. Bol to krásny zážitok.”

Potvůrka II.

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Potvorka 2. bola nádherná. Trochu som sa bála konca. Skvelá poviedka, určite sa k nej občas vrátim.”

Šalamounek

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:-)”

Špionáž

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Jo, na Falkiru nedám dopustiť, už to tak vyzerá... A zdieľam jej nadšenie pre sladké konce.”

Ale

Autor: BiBu Experts      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ta dávka patosu je opravdu zabijácká.... Škoda :(”

Just When You Thought the Worst Was Over...

Autor: shadowycat      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbilo se mi, že jeden z mála lidí, co byli na Snapeově straně, byl i Filch. Snape mi ale přišel příliš hodnej.”

Špionáž

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Jedna z tých, ku ktorým sa rada vraciam.”

Indelible

Autor: Aisling      Jazyk: AJ

Crystal:

“Tahle povídka si rozhodně zaslouží velmi velmi silné čtyři hvězdičky! Krásně napsaný příběh plný lásky, smutku, zábavy... Vážně se mi to líbilo, jen mi z počátku dělalo trošku problém vstřebat Dracův charakter a jeho "původní" úlohu v příběhu. Byly tam úžasné zábavné scény - azkabanská verze Happy birthday a další. Nechyběly ani ty neuvěřitelně dojemné, třeba, když zemřel Tom, to mi dokázalo vehnat slzy do očí. Určitě se k téhle povídky jednou (nebo víckrát :D) vrátím.”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Ať se snažím, jak se snažím, tak si Draca s patkou, melírem a linkami prostě představit nedokážu, je to poněkud nad mé síly, ale neva :D Ta povídka a příběh se mi opravdu moc líbily. Jsem si jistá, že jsem se tuhle povídku nepřečetla naposled. Pět hvězdiček! :)”

Uvízl jsem s TEBOU!

Autor: Toxic Doxie      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Perfektne som sa zabávala.Preklad od LadyF je skvelý. Koniec nečakaný. Super oddychovka.”

Z přirozených důvodů

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

beruska:

“Kdyz jsem to cetla poprve nebylo to nejlehci cteni, ale je to pekna povidka”

Uvízl jsem s TEBOU!

Autor: Toxic Doxie      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“:-D Něco bylo opravdu k popukání :-)”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

beruska:

“Nejlepsi jsoi navraty do minulosti”

Zbraně nejmocnějších

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

beruska:

“Proste dalsi skvela povidka od Bleska”

Zakázaný

Autor: The Ruby Month      Jazyk: ČJ

beruska:

“Sex, sex, sex”

Uvízl jsem s TEBOU!

Autor: Toxic Doxie      Jazyk: ČJ

beruska:

“Velmi dobra povidka pro zvednuti nalady B-)”

Ugly love

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Sladký a boľavý príbeh. Keď som ho čítala prvý krát, tak som si k nemu vymyslela v hlave vlastný epilóg, aby ma to tak nebolelo :) Nádherné”

Láska nad kotlíkem

Autor: Jane      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Milá poviedka, páčila sa mi.”

|< 10  >|