Komentáře - Duben 2011

|<  >|

Pláč Podmínky

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“fňuk”

Czech magic school

Autor: Abbina      Jazyk: ČJ

B.S.:

“S touto povídkou jsem se seznámila už před dlouhou dobou a vždy se k ní ráda vrátím. Vím, že to nemá žádný úžaný děj, ale miluju ten humor. Lindu Lágrovou označuji jako parodii na člověka, protože to opravdu není možné :). Směju se od začátku do konce, protože to prostě umím brát celé s nadhledem. Toto dílo jinak brát nejde.Je to pro mě skvělý odpočinek, a proto také moc děkuji autorce povídky, Abbině, že takovou střeštěnost napsala :).”

Potvůrka

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Ďakujem za pripomenutie úžasne milej poviedky :)”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Rozhodne áno! wixie je moja obľúbená autorka.”

Jedno velké přání

Autor: Lilyann Thumn      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Mmm.... tři kamarádky. Takže Peter hádám zase ostrouhá? 10 galeonů říká, že můžeme očekávat páry LE/JP, TC/SB a J?/RL a skončíme veeelikou svatbou. *přesvědčím se až bude nálada na sebepoškozování* //// EDIT: Končím. Tohle je tak nudné a pitomé, že mi došla i jízlivost. Děj ani smysl to nemá žádný, zhruba půl milionu nových, zcela zbytečných postav, všechny známé postavy OOC, prostě katastrofální od andulky po žížalu.”

Revelations

Autor: Shirasade      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Začátek se zamilovaným Bodiem je pěkný, pak to vezme moc rychlý konec.”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Na to, že ja neznášam Luciusa... klobúk dole”

Novembrový dážď

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

Chavelierka:

“Draco nepatří k mým zamilovaným postavám, ale v podání nadin se lehce překousne ;)”

Dva druhy sejra

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Pokračování povídky Tak copak nás trápí? (http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=1249). Autor ukázal, že měnit styl je pro něj hračka a celá povídka je psaná hovorovým jazykem. Perfektní psychologie postav už mě ani nepřekvapuje (spíš by mě překvapil opak), působivě a lidsky zpracované téma incestního vztahu otec+syn (věříte, že tohle by se mohlo stát a ani se nad tím nepohoršujete - to byl aspoň můj případ a případ všech, co napsali komentář), Londýn jakožto další z postav, cynický humor vypravěče, za kterým se skrývá zranitelnost. Klidně se přiznám, že mám zkrátka pro autorovu nepodbízivou, v mnoha ohledech intelektuální tvorbu slabost. V mých očích nemá na netu konkurenci. /// :-) Tak ještě dovětek: Na autorovi si vážím toho, jak dokáže fikci a realitu smíchat dohromady tak, že kolikrát ani jeho nejbližší neví, kde začíná fantazie a končí skutečnost (v téhle povídce si například celou rodinu Lvího krále vymyslel, a to tak dokonale, že čtenář věří, že je to jeho rodina, o kom píše), a především že jeho postavy nejsou černo-bílé, že se během příběhu vyvíjí (jak by to v dobré knize mělo být). Pokud někdo nemá rád postavy, které jsou komplikované a jsou buď kladné nebo záporné, určitě si svou oblíbenou četbu najde. Takové je na netu spousta. :) Btw: kdo někdy četl nějakou KNIHU, ví, že mnohý autor popíše třeba i 20 stránek, než se objeví první dialog. (Už končím. Jenom je mi vždycky smutno, když vidím, jak opravdu nadaný, originální autor zapadne v průměru, protože lidi prostě šokuje všechno, co z toho průměru vybočuje. Proč se pídit po podstatě chování Lvího krále? Snazší je přestat číst a odsoudit ho. Ale na to má samozřejmě každý právo.)”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

Chavelierka:

“Jelikož Noc byla psaná pro mě nemám nárok si stěžovat, ale i kdybych ho měla, nebrblala bych. Nadin píše dokonale procítěným a úžasným stylem. Doporučuju”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“kdo by neměl rád sladké příběhy se šťastným koncem? Já rozhodně a pokud za nimi stojí wix, není co řešit”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“wixie, je jedna z mých předních autorek. Rozhodně píše chytlavým stylem a tato povádky je nesporným důkazem.”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Budoucnost si mě ze začátku omotala svou, na autorku, netradiční temnou stránkou, která se postupně prosvětluje a nutí čekat, zda vše dopadne tak jak má ;)”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Na tenhle výlet by asi nikdo jen tak nejel, ale škodolibě se smát za rohem, to určitě. Doporučuju pokud se někdo chce zasmát :D”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Potřebujete provětrat bránici, pak rozhodně tímhle :D”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Pokračování rozhodně dovolené neubralo. Opět zvedám palec”

Smrt je zážitkem na celý život

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Při čtení mi v některých pasážích doslova běhal mráz po zádech. Jindy jsem se neubránila úsměvu. Prostě povídka jak má být”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“všechny parodie od Sary jsou nadité smíchem. Rozhodně si zaslouží varování "nakažlivá zábava" :D”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Jedno velké přání

Autor: Lilyann Thumn      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“zatiaľ celkom zaujímavé. EDIT: nie, nedá sa mi to čítať zmätené puberťáčky v období rozmáhajúcej sa vojny, tenkrát poprvé a mŕtve námesačné dievča zabité upírom v Rokforte ma proste odradili.”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Kde je pravda?

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“božská od a po z”

|<  >|