Komentáře - Březen 2011

|< 10 11 12  >|

Perfektní plán

Autor: seeker      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“:)”

Jak to bylo se Zlatovláskou

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Hmm nijak mě to neoslovilo. Přišlo mi to takové násilně ohnuté.”

Sacrifice

Autor: kinky_kneazle      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Já si hlavně neumím představit, že by se to stalo takhle. To není ani OOC... to je prostě na hlavu postavené. S.L.”

Every Flavor Heroes

Autor: kinky_kneazle      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Yay, můj oblíbený kreslený vtip se dočkal literárního zpracování! Zvlášt poslední část je kvalitní. :D (První dva páry mi teda za normálních okolností zvedají kufr, ale člověk nemůže chtít všechno počítám... :p) S.L.”

Truth Beauty?

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sice Sebastian varuje, že se povídka nemá číst bez znalosti jejího předobrazu, ale já jsem to i tak udělala a nejsem z ní nijak zmatená. Ovšem je možné, že by se mi bývala líbila víc a nepřišlo by mi tak divné, že by se Bodie Doyleovi vnucoval do postele.”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lutadora:

“:)”

Pantomime

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Narozeninová oslava v kostýmech mi k Bodiemu moc nesedí, ale jak chce na konci udělat Doyleovi dobře zase jo.”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“haha, Brumbálov jemný úsmev ma vydesil :D”

A jak to bylo dál

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“Mája je stálica medzi mojimi obľúbenými záložkami, zhltla som všetko čo zatiaľ napísala a tiež som niektoré fakty, ktoré priniesla Mája, čítala s otvorenou pusou :) originálne, nenásilné a pekne napísané :)”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Sara Polanská je pre mňa v paródiách N1”

Seeds

Autor: Joules Taylor      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Napínavá zápletka. Líbily se mi budoucnosti Bodieho i Doylea, a taky že k sobě nakonec našli cestu. A taky to femmeslashové inuendo, to se v profíkovských povídkách moc nevidí.”

Shooting to Kill

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Hm, by mě zajímalo to "video"... :p S.L.”

A jak to bylo dál

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Elza:

“Začátek slabší, pokračování čím dál tím lepší. Pár zcela geniálních nápadů v rámci (běžného) kouzelnického života. Místy zcela všední běžná romantika... a místy tak dokonale propracované základní zákonitosti běhu kouzelnického světa, až jsem tiše zírala a říkala si jak to, že to nikdo před Májou nezapsal?!?”

Total Eclipse

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Spíš než slash je to preslash. A bez pokračování takový o ničem.”

Jedna runda navíc

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pravda - něčím se začít musí a lepší pozdě než nikdy... :)”

Šílenství má jméno

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Povedala som si, že toto bude poviedka do mojej top 10, ale ten koniec je tak... reálny... že si dám dlhú prestávku, kým naberiem odvahu znova si tento skvost prečítať.”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“pěkné”

Cokoliv

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Zaujímavý príbeh. Miestami trochu preplnený úvahami, ale ku koncu strhujúci a napínavý. Koniec bol úplne perfektný aj keď mi chýba epilóg. Ale v mojej hlave som si ho vytvorila a napodiv je krásne optimistický, čo sa mne teda nestáva. Ale tento príbeh si optimizmus zaslúži.”

Pocta Siriusovi Blackovi - fanvid

Autor: EmilieAutumn01      Jazyk: fanvid

Aha_Lucia:

“vždy sa mi zahmlí pohľad, keď to vidím. Obľúbené video s tematikou Sirius/Harry.”

Shooting to Kill

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dost dobré!”

Valentýn vyhladovělého vlkodlaka

Autor: Miraella      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Docela zábavné... :) Trošku slabší trojka. S.L.”

Ego fero tui ritus

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nedočetla jsem to - nedokázala jsem tomu uvěřit. Potter by rozhodně nezačal před Luciusem, natož před Voldemortem - brečet jako malé, ztracené děcko... Promiň, Mani, ale tohle se ti opravdu nepovedlo... :(”

Valentýn vyhladovělého vlkodlaka

Autor: Miraella      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Hlavně, že měl Remus dobrou výmluvu... :D”

Valentýn vyhladovělého vlkodlaka

Autor: Miraella      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Vtipný nápad.”

Turnabout

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc se mi líbí, že Sirius Snapeovo očekávání odplaty nenaplnil podle jeho představ.”

|< 10 11 12  >|