Komentáře - Březen 2011

|< 10 11 12  >|

Everybodys Fool

Autor: Cluegirl      Jazyk: AJ

assez:

“Never again.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Páčila sa mi, hlavne Lucius a Snape. Trochu ma mrzelo Severusove drsné vystupovanie. Ale inak, skvelý nápad.”

Go with the Tide

Autor: etherien      Jazyk: SJ

Aha_Lucia:

“veľmi zaujímavo podaný problém, minimum patetickosti a zaujímavý dej v pomerne málo kapitolách.. Samozrejme, Potter je veľmi vnímavý (naozaj veľmi), ale v celku celkom príjmené čítanie. Poviedka je dokončená v AJ, preklad už dlhšiu dobu stagnuje a nie som si istá, že prekladateľka ho vôbec dokončí :/”

Láska nepřítele

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“celkom melodramatický príbeh s Luciusom, ktorý bol totálne OOC”

Go with the Tide

Autor: etherien      Jazyk: SJ

Kate Mathews:

“Velice mě mrzí, že to není dokončeno, ačkoli je to v popisu uvedeno. Je to velmi zajímavá povíka, nad kterou se musí člověk zamyslet...”

Láska nepřítele

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Mě se ta povídka velmi líbila, byla plná citů a měla nádherný-smutný konec. Musím uznat, že chování Luciuse bylo velmi přehnané, opravdu si ho nedovedu představit jak se pro někoho obětuje....ale to nic nemění na tom, že to bylo nádherně psané”

First Night, Last Night

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doyle je správně vypočítavej a Bodie správně odvážnej. Moc hezké.”

Jedna neškodná zakázaná kletba

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Jejda....to se zase něco Hermioně povedlo :-D”

Extrémní svádění

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“řeknu to na rovinu: Tuhle povídku jsem dočetla jen silou vůle a že mi to dalo hodně práce. Je to naprosto absurdni...kdybych to brala jako parodii, tak by to ještě šlo, ale takhle.....ne”

Děti ulice

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Krásné”

Utajené, odhalené

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Jediné co mi na této povídce vadí je to, že neni dokončená...ale i přes tuto nemilou věc je to nádherná povídka”

Špionáž

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Moc pěkná povídka, veli jsem se u ní pobavila.”

Et In Italia Ego

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“To svádění a jak se Bodie skoro nemůže udržet, se mi líbí, ale ten konec je stejně neuvěřitelný jako to, že spolu vyrazli na poznávací zájezd do Itálie.”

Palubní hlášení

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Kdo by někdy neměl chuť zkusit si, jaké to je žít ve světě Star treku? Ale pozor, není to procházka růžovou zahradou...”

Monna Innominata

Autor: FemmeQuixotic      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“jednoznačne 5.”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“:-) V podstatě lze vše na světě vyjádřit v pár řádcích :-)) Pobavilo. :-)”

Neplač, nemám to rád

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Četla jsem asi před rokem, něco mě pobavilo, něco bylo přehnané, ale lepší průměr bych určitě dala :-) Možná bych dala i 4 body, ale závěr byl na mě moc sladký.”

JÁ PÍŠI VÁM…

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“ja som potom asi tiež divná..”

Neplač, nemám to rád

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“bŕŕŕ, bohate by stačila jedna kapitolka..”

Bar

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“nádhera! na můj vkus možná trochu dlouhý ale moc povedený :)”

Bar

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Tak k této povídce absolutně nemám slov... Je to velmi zajímavé, čtivé a možná trochu nechutné - ale jinak bezva”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“ešte zabudli niečo ako "To je fuk, že jste se ke mně po všechny ty roky choval jako bastard. Budu vás volat taťka." Pobavilo ma to.”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“Treba si dávať pozor na to, čo si želáme, že ano?”

M138

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“tak táto poviedka ma dostala. Neuveriteľná. Slzy boli samozrejmosťou.”

Rewriting

Autor: Saltburn666      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Šílený HP není téma, které se objevuje často, tak jsem si to přečetla, i když to asi nebude dokončené. Nu, nejveselejší byla první kapitola. Pokud by to mělo mít nějakou pořádnou formu, potřebovalo by to rozvést (proč HP pustili? A opravdu zabil několik desítek studentů, kteří měli hůlky?) Slabší 2”

|< 10 11 12  >|