Komentáře - Březen 2011

|< 10 11 12  >|

Harry Potter a Jára Cimrman

Autor: Calwen, Ampér, Jacomo      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“To už je let, co jsem to četla naposledy... děkuji za připomenutí :).”

Jak se neztratit v alternativních vesmírech

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Danae:

“Jo.”

Why I like slash. Tough question, plain answers.

Autor: Dark Twin      Jazyk: AJ

Danae:

“Tenhle esej mě slash mít rád nenaučil. Ale pomohl mi trochu lépe pochopit radost ze slashe.”

Harry Potter a Jára Cimrman

Autor: Calwen, Ampér, Jacomo      Jazyk: ČJ

Danae:

“Zase mě to rozsekalo :D”

Harry Potter a Jára Cimrman

Autor: Calwen, Ampér, Jacomo      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“ano ano :D:D komentáre tiež stoja za všetky drobné :D”

Tam, kam patrím

Autor: shadowarwen      Jazyk: SJ

Aha_Lucia:

“poviedka, ktorá v podstate opisuje násilie páchané na deťoch, čo pokračuje aj v druhej časti. miestami mám pocit, že sa nejedná o pätnásťročného (hlavne v pokračovaní). je to zaujímavé, ale nič viac sa tam nedeje. časom ma to čítanie stále o tom istom unavilo, takže pokračovanie je rozčítané, no neviem, či ho dočítam.”

Harry Potter a Jára Cimrman

Autor: Calwen, Ampér, Jacomo      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“!!!! Nemám, co bych dodala, neboť každé zbytečné slovo je zbytečné :-D :-D”

Pravda o Harry Potterovi aneb co skřítka viděla

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“úžasný!!!”

Harry Potter a Jára Cimrman

Autor: Calwen, Ampér, Jacomo      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Cimrmana není nikdy dost! ♥ S.L.”

Harry Potter a Jára Cimrman

Autor: Calwen, Ampér, Jacomo      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Co výrok to perla, včetně těch, které se objevují kdesi v komentářích.”

Neviditelnost

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“páni, zimomriavky o sto šesť!!”

Future Perfect

Autor: Joules Taylor      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hm, hm. Chybí tomu slashový přesah.”

Shattered Illusions

Autor: Carol Good      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doyle by si konečně měl vzít poučení a začít si s Bodie. :-P”

Vytříbené umění kritického komentáře I: Jak psát kritický komentář

Autor: Peg Robinson      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Heh, v podstatě návod jak na sestavení helikoptéry, ale to, co je v obsahu, se dá shrnout do jednoho odstavce. Něco je docela vtipné, ale nejsem si jistá, jestli zcela chápu poselství :-) Podle mě každý, kdo jde se svou kůží na trh - do veřejného prostoru internetu - stojí o psaní komentářů, co mu mohou něco dát. Kdo nechce, nechť posílá své povídky pouze kamarádkám, co vždy pochválí anebo to napíše do hlavičky, že o kritiku nestojí a chce pouze "chválit".”

Jak se neztratit v alternativních vesmírech

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“pekné, vtipné zhrnutie. dobrá práca.”

Horká peprmintová čokoláda

Autor: BewitchetOne      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Zvláštna poviedka. Nie som fanúšikom Harryho a úplne by mi stačila dvojica Sirus a Remus, ale bolo to zaujímavé.”

Vytříbené umění kritického komentáře I: Jak psát kritický komentář

Autor: Peg Robinson      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“ja si myslím, že na tom je kus pravdy. no a čo? ak ja si napíšem poviedku a uverejním ju na svojich stránkach a poviem "je to moja prvotina, nebuďte kritickí" tak to je zrejmé, že nestojím o kritiku, nie? keby napíšem "píšte komentáre, hlavne kritiku" tak sa môžeš pustiť do svojich uštipačných komentárov a napadnúť každý bod mojej poviedky a ja ti na to nebudem môcť povedať nič, pretože som si to pýtala. možno ti len vysvetliť, čo ma k tomu viedlo, ako som to myslela a mohli by sme o tom diskutovať. keď o ňu autor nestojí, netreba ju vnucovať. treba si tú esej prečítať aj dvakrát, ak ste presne nepochopili, o čom Peg Robinson písala.”

On Editing and being Betaed

Autor: Harmony Bites      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Boha jeho tohle snad každý ví, ne? Co bude příště? Článek o tom, že na začátku vět se mají psát velká písmena, nebo že do literatury nepatří ntspk? Jinak že editing má co dělat s betareadem je teda šokr, zvlášť, když se jedná prakticky o totéž. No aspoň to bylo krátké. Ale příště ať si to autorka radši vyříká s tou zlou betou, co jí tak ublížila, a nás ušetří. S.L. ”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Jedna z nej povídek se sexem, co jsem kdy četla. Byla jedna z mých prvních ve ff vůbec. Nemohu jinak, než dát nejvyšší počet. Snape je tu hrozný bastard, ale já jsem ho po tomhle nezačala nenávidět... naopak, ještě víc milovat :-D”

On Editing and being Betaed

Autor: Harmony Bites      Jazyk: AJ

Danae:

“Esej je založen na postřezích z jisté editorské příručky, které doplňuje osobitými specifiky "redakční práce" na poli fanfiction i vlastními zkušenostmi autorky. Skutečné těžiště betareadu vidí úplně jinde než v pouhé kontrole pravopisu.”

Mysl a tělo

Autor: Keiko.kei      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Docela se mi to líbilo, když pominu nepravděpodobnost, že by Snape riskoval to, co tam všechno riskuje tím, co dělá :-D ale co mě štve nejvíc je zbytečně rychle ukončený konec. Když už autorka tak rozepisovala, jak se to všechno semlelo, měla dát důraz i na samotný akt. Na stránkách jsem velice složitě dohledávala, kdo je autorem, tak doufám, že jsem autorku v přiloženém Blueboardu dohledala správně :-)”

Přijeďte na vánoce

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“no comment... :-D”

Zasaďte lilie na jeho hrob

Autor: Miraella      Jazyk: ČJ

ave:

“klad: Je to krátký a nejsou v tom do očí bijící chyby. Jinak přeslazenej, klišovitej a rádobypeotickej zmatek.”

Zasaďte lilie na jeho hrob

Autor: Miraella      Jazyk: ČJ

assez:

“Protože psát něco podobného bude mít vždy smysl.”

Neviditelnost

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

ave:

“Skoro jsem zapomněla, že tahle povídka existuje. Je to jeden z těch důvodů, proč je dobře, že existuje fanfiction. Kánonu dodává hloubku, aniž by ho znásilňovala a přiměje čtenáře přemýšlet. Má nejaké drobné chyby, ale je výborná. Škoda, že se k ní už Mathilda nevrátila a nedoleštila ji k dokonalosti. Takhle je to jen nějakých 4, 5 mohlo to být čistých pět ;o)”

|< 10 11 12  >|