Komentáře - Březen 2011

|< 10 11 12  >|

Hry lásky na Enterprise

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“3*”

Tapetáři

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Jako bych to viděla. Roztomilé a velmi IC.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Opět jedna z těch, co jsem četla dávno... není čas si to snad zopakovat? Rozhodně to za to stojí :-)”

Summary Executions

Autor: Minerva McTabby      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“FF.net je hold zlatý důl kvality a studnice moudrosti. A komentáře tomu nasazují korunu. Tohle si budu muset rozložit po menších dávkách... :D S.L.”

Unchained

Autor: Joules Taylor      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Přesvědčivější než Restraint a klidně se dá číst samostatně – Lupinovo rozpoložení, které autorka rozebírala celou předcházející povídku, jasně vyplyne z úvodu. I když není kanonické, mučení stříbrem miluju, souboj s Moonym byl hodně originální a oceňuju, že znásilnění mělo následky (i když poněkud OOC). Závěr mě sice nepotěšil, ale to se dalo čekat. :) S.L. //// EDIT: Změnila jsem odkaz, aby vedl na poslední díl povídky.”

Silencio

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“ano ano ano, túto milujem, ale ten koniec!! neviem sa dočkať pokračovania! :)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Tahle povídka se mi moc líbila. Taková lehce romantická.”

Summary Executions

Autor: Minerva McTabby      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nikdy bych neveřila, že se u shrnutí povídky budu nahlas smát. Skvělá věc na zvednutí nálady.”

Softly Whispering ´I Love You´

Autor: Snape´s Nightie      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Krátké, romantické úryvky ze Snapeova a Lupinova života po povídce Salvage What You Can”

Restraint

Autor: Joules Taylor      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Ze začátku dost natahované – místy jsem byla netrpělivější než Moony. :p Něco se mi se mi líbilo moc, něco zas vůbec, takže v průměru průměr. S.L.”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Tohle se mi moc líbilo. Nic přeslazeného, jak to v tomto tématu bývá, ale něco, co bylo napsáno s velkým citem.”

Hyperion to a Satyr

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hrozně moc se mi líbilo, jak ho Bodie svede po šesti týdnech. Oba mi přišli velice IC.”

Harry Potter a Jára Cimrman

Autor: Calwen, Ampér, Jacomo      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Teď mě asi všichni ukamenujete, ale já Cimrmanovi nikdy na chuť nepřišla... :( Pár výroků mě sice pobavilo, ale...”

Voldy nemá mimino

Autor: Beketamen      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To je docela dobrá blbost... :)”

Zasaďte lilie na jeho hrob

Autor: Miraella      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tahle povídečka je jasným příkladem toho, že všeho moc škodí... Mělo to působit hodně melodramaticky a srdcervoucně, ale vzhledem k neúměrnému množství metafor a metonymií vyznívá naprázdno... Ale myšlenka se mi líbí, takže...”

Vzplanutí

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Něco na tom je... :)”

Vanity

Autor: Wartcap      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Na povídku jsem slyšela chválu a doporučení, které ke mě přilétlo včera ve tři hodiny odpoledne bylo nesmlouvavé. Chtěla jsem začít číst dnes ráno a vyvarovat se tak nočnímu čtení. Samozřejmě jsem povídce odolala asi do osmi hodin. Četla jsem do tří do rána a teprve když se mi obtiskla klávesnice na čelo jsem musela poslední tři kapitoly nechat na ráno. Jsem unavená, vyčerpaná, ale šťastná. Příběh, který mě zasáhl tak silně, jako dosud máloco...Není přehnaně sladkýt tento příběh (trochu mě mrzí rychlý konec) a před autorkou se skláním, protože tolik detailů a návazností na knihu mě prostě dostalo.”

Voldy nemá mimino

Autor: Beketamen      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Nádhera....to byl úžasný slohový zážitek....”

Vzplanutí

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“jejda”

Ego fero tui ritus

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Zajímavě pojatá povídka, která má velmi zvláštní a neobvyklý konec”

Mysl a tělo

Autor: Keiko.kei      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Co napsat? bylo to velmi zajímavě pojaté, ale nebyl to zrovna můj šálek kávy”

Ego fero tui ritus

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Ďalší klenot, ktorý som nedočítala.”

Bradavická porada

Autor: Inkwolf      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Skvělé, měla jsem co dělat abych se při uričtých pasážích neskácela na zem. :D”

PuppyDog Eyes

Autor: Wheezy1      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hagrid přesvědčil Brumbála, aby Harryho nenechal u Dursleyových (už tohle je jasně AU :-) a že ho vychová sám. Jenže - je to velký dobrák, ale coby otec naprosto neschopný. A tak je po několika letech báječného dětství svěřen Dursleyovým. Ovšem naprosto OOC Dursleyovým. Petunie je tu naprosto boží, speciálně její mudlovské "huláky" :-D”

Harry Potter a Jára Cimrman

Autor: Calwen, Ampér, Jacomo      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“chichi, vtipné (tedy ty, co jsem poznala, ale neviděla jsem všechny Cimrmanovy hry). Nejvíc mě dostal Snape v lektvarech - Zmijozel, idiot, zmijozel, idiot….. :-)) 4, 5”

|< 10 11 12  >|