Komentáře - Prosinec 2011

|<  >|

Pečlivě připravovaný pád Vy-víte-koho II - Neplánovaný pád rytíře v nablýskané zbroji

Autor: Paccia Domna      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Julia je podľa mňa ideálna hrdinka, s mimoriadne úžasným zmyslom pre humor presne podľa môjho vkusu. Doteraz som na nej nenašla žiadnu chybu a to je pri mne malý zázrak. Zbožňujem túto sériu. Dúfam v ďalšie pokračovania.”

Pečlivě připravovaný pád Vy-víte-koho I - Těsně vedle

Autor: Paccia Domna      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:) Veľmi milé strávenie času. Julia má presne ten sverusovský svojský pohľad na vec. Veď ich aj považovali za súrodencov alebo snúbencov, teraz si nie som istá.”

Tenhle svět, tamten svět, další svět

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Jedna z nejlepších, ne-li nejlepší Nerlina povídka. Možná by se dalo říci "o setkání dvou světů", ale to by znělo moc pateticky. Prostě se jedna dívka musela rozhodnout. :-)”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Vážně se mi ta povídka líbí. Originální, vtipná, tedy ne vtipná, ale však víme, a tak vůbec. :-)”

Harry Potter a metody racionality

Autor: Less Wrong      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ta povídka je geniální. Ano, je vyčerpávající, občas jsou tam hrozné seky a... a já nevím co ještě, ale je skvělá a rozhodně nasazuje neskutečnou laťku pro cokoli podobného. Je podivuhodné, že něco takového autor sepsal jako ff. :-)”

Ve vysokém stylu

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Pěkná srandička pro pobavení obecenstva. :-)”

Příslib

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Líbí se mi realisticky pojatý Snape, neromantický děj i nejedna pasáž, ze které zamrazí. :-)”

The Marriage

Autor: Janara      Jazyk: AJ

Crystal:

“To bylo zmijozelské, Harry! To se nedělá XD Chudáčekk voldy, tohle bych mu vážně nepřála.”

Sweet Revenge

Autor: Janara      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Tak nějak nevím, jsem z toho lehce na rozpacích. Pomsta je to docela krutá a servírovaná hodně, ale hodně za studena. :)”

The Marriage

Autor: Janara      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Haha opravdu mě pobavilo, jak Harry vybruslil z pastičky, co na něj nachystal AB.”

Stopping your Tears

Autor: Mage of the Heart      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Na mě příliš sladké. Příliš.”

Stopping your Tears

Autor: Mage of the Heart      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Potřebuju kýbl a brokovnici...”

Stopping your Tears

Autor: Mage of the Heart      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Joj... nelogické, uponáhľané. Škoda, lebo sloh je pekný ale obsah...”

Magnificent

Autor: esama      Jazyk: AJ

Pyriel:

“V jedné povídce řekne Sherlock Holmes Watsonovi, že jeho bratr Mycroft je britská vláda. A autor se toho chopil - doslovně. Existují personifikace každé vlády a každého ministerstva magie. A britským ministerstvem magie je Harry Potter. Je to takové zvláštní, a nejspíš ten konec takový uspěchaný a useklý, ale líbilo se mi to. 3, 5”

The Care Of Infants

Autor: Perfica      Jazyk: AJ

mariaa:

“Milý příběh, i když se k němu už nejspíš nevrátím. Horší čtverka...”

Disillusion, by Hermione Granger

Autor: esama      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP založí dvě společnosti, v mudlovském světě zavádí magii, v magickém prosazuje techniku. A tak oba světy kráčejí k techno-magické budoucnosti. Postava HP je tu vcelku zbytečná, ten kouzelník mohl mít jakékoliv jméno. Je to esej, tedy poněkud suché na čtení, ale přesto zajímavé, i když nevím, jestli by ten proces dokázal probíhat tak hladce (spíše málo kostrbatě) a rychle. A určitě by se to dalo použít i jako základ dlouhé povídky. Slabší 4”

HJG: The Smartest Witch of Her Age?

Autor: HarnGin      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Chudák Hermiona, skoro jsem ji litovala. I když něco už je vymyšleno autorem, nelze popřít, že aspoň část je pravdivá. Ale podobně by se dala rozebrat každá postava v HP sérii. 3, 5”

Bloody magic

Autor: esama      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Dějiny kouzelníků tak, jak si je vymyslel autor. Poněkud nezáživné, jak už to s lekcemi historie bývá, zvlášť, když je to Hermiona (pravda, Binns by byl horší). Aneb bigoti mají pravdu”

Stopping your Tears

Autor: Mage of the Heart      Jazyk: ČJ

angie77:

“Byla jsem navnaděná párem, který mám dost ráda a není zase tak obvyklý. Ale povídka je... jak to říct slušně? Prostě strašná slaďárna, navíc i značně postrádající logiku - konkrétněji to nejde, to bych spoilovala... Navíc ta čeština...”

A Choriambic Progression

Autor: Mairead Triste and Aristide      Jazyk: AJ

mariaa:

“Průměr...”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Toto je Severus... Veľmi dobré, mrazivo skutočné. ale kto by nevzal aspoň to málo čo dáva...”

Aqua Fresca

Autor: Perfica      Jazyk: AJ

mariaa:

“Nebyla dokonalá, ale k mé představě ohledně dokonalosti se velice přibližovala :) (nelíbil se mi úlet s Remusem a konec, který se mi zdál pro mé přeslazené srdíčko příliš uspěchaný :D). Ale kdo se nebojí angličtiny a zbožňuje, když se děj točí převážně kolem H a S, tak vřele doporučuji :).”

Stopping your Tears

Autor: Mage of the Heart      Jazyk: ČJ

TeresaTes:

“Milá jednorázovka s neobvyklým párem.”

Harry Potter a metody racionality

Autor: Less Wrong      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Po 20 kapitole bezpečne viem, že napriek tomu, že tam bolo pár neuveriteľných somarín, je autor génius (aj predtým som videla kopec úžasných vecí, ale dvadsiatka to..). A ja na to proste nemám žalúdok. Ja mám rada poriadok a predvídateľnosť. Chcem si pri čítaní oddýchnuť, nie zinfarktovať. Kvalita nepopísateľná. Keby ma náhodou začal môj život nudiť, určite budem pokračovať v čítaní. (a označené to mám ako prečítané, aj keď nemám, inak sa nedá hodnotiť - a ono by si to zaslúžilo 5 aj bez 20. kapitoly, ale s ňou ani päťka nestačí. Mala by som prehodnotiť všetky doterajšie poviedky)”

Frozen to the bones

Autor: esama      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP zemře po konci turnaje a rituálu na Voldemortovo znovuzrození. A Brumbál, místo aby sám začal bojovat, přivolá náhradníka, HP z jiné alternativy. Ovšem neví, že přestože se objeví v těle 15-letého kluka, je mu přes 40 a rozhodně nemá dobré úmysly. A tak se přímo pod nosem Brumbála zrodí skutečně děsivý Temný pán, Voldemort se může jít zahrabat. Inteligentní, efektivní a bezcitný, ničeho se neštítící temný HP.”

|<  >|