Komentáře - Listopad 2011

|<  >|

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Neobvyklý děj, ale slashu tolik neholduju...”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Victoria:

“=D”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Skvělý materiál k rozptýlení.”

Very Much Alike

Autor: Bloody Fox      Jazyk: AJ

Crystal:

“Fajn, čekala jsem to lepší, propracovanější a delší.”

The Trouble With Horcruxes

Autor: Vaneria Potter      Jazyk: AJ

Crystal:

“Čekala jsem víc, ale bylo to zajímavé... slabé 3.”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Moc ráda se k ní vracím - to mluví snad za vše :).”

Very Much Alike

Autor: Bloody Fox      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Myšlenka netradiční, zpracování naprosto nudné. 1, 5”

The Trouble With Horcruxes

Autor: Vaneria Potter      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Chi, při závěrečné bítvě se Voldemort chystá na obvyklou řeč (viz Evil Overlord List), když se objeví další, kdo si vytvořili viteály, a rozvine se debata. Myšlenka vtipná a má potenciál, který autor nedokázal plně využít 3, 5”

Malfoy-Child

Autor: Vorabiza      Jazyk: AJ

mariaa:

“Opravdu krásná povídka, Draco je roztomiloučké malé stvoření, které si musíte zamilovat - až mi na konci bylo trochu líto, že přeci jenom vyrostl :D.”

Pet

Autor: Etidorpha      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Podle anotace jsem čekala něco jiného, dost jiného.”

Great Love Story

Autor: salty-sarah      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP se propadne do minulosti a setká se s mladým Grindewaldem. Na závěr docela zajímavá úvaha o tom, jakou úlohu ve slávě Brumbála měl Grindewald a čím by bez něj Brumbál byl”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Dokonalost sama, autorka to opravdu vystihla perfektně :)”

Gangland

Autor: Bloody Fox      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP je skutečný kriminálník, člen gangu už od dětských let, teď už je ostřílený zločinec a vrah. Docela zábavné, i když poněkud náročné na čtení, protože aj je hodně "lidová", tj hovorová, a vulgární. Není to souvislý děj, jen takové kousky, hlavně dialogy.”

Langsyne

Autor: Bloody Fox      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Skutečně temný HP, který je upírem a milencem Voldemorta - jen drobný detail, Voldemort neví, že jeho milenec je HP. Napínavé s mnoha nečekanými zvraty, vlastně až do úplného konce. Největším problémem je gramatika, opravdu velkým. I tak pěkné 4 hvězdičky”

Celebration for the Claret and Blue

Autor: salty-sarah      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP se dá dohromady s Deanem a vykašle se na celý svět. Má to potenciál, ale je to, jako by v tom chyběly kusy povídky, a konec - konec někdo odřízl.”

Fair is Fowl, and Fowl is Fair

Autor: salty-sarah      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP porazil Voldemorta, ale moc se nezměnilo. Pořád je obětní beránek i hrdina v jednom. Když Artemis objeví Bradavice a tudíž celý skrytý kouzelnický svět, pošlou Harryho, aby Artemise zabil. Ovšem HP je zajat a stane se hostem Artemise a nakonec i něčím víc. A Artemis se chce vypořádat s celou kouzenicku Británií. Škoda, že chybí nějaký epilog, jak kouzelníci reagovali, mohlo by to být lepší, takhle 3, 5”

Sealed With A Loving Kiss

Autor: salty-sarah      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Bokovka k příběhu To Bedlam and Partway Back, vztah Olivera a Marcuse Flinta. Výsledek se projeví na závěr, při Harryho soudu :-) Už jsem tenhle pár četla a spolu tvoří zajímavý kontrast”

To Bedlam and Partway Back

Autor: salty-sarah      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Rozvedená povídka Between Two Lungs (kromě závěru je použita jako první kapitola), je k tomu ovšem přidána spousta politiky - a to se mi líbilo :-) Děj ještě doplňuje povídka Sealed With A Loving Kiss”

Between Two Lungs

Autor: salty-sarah      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Původní povídka, později rozvedená do delšího příběhu pod názvem To Bedlam and Partway Back. Pěkná, až na ten konec, no vážně, to si moh autor odpusit :-(”

Insane

Autor: Bloody Fox      Jazyk: AJ

Pyriel:

“taková zvláštní povídka, čím méně dává svět smysl, čím méně přemýšlení, tím je svět jednodušší. Schod po schůdku dolů do hlubin šílenství”

Život

Autor: Mariana (Nightova)      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Milé, pozvedlo mi to náladu.”

Jediná

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“S Wixienim špecifickým vkusom - nádherné.”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Och... Musela jsem si jí přečíst třikrát za sebou, abych vstřebala pocity z ní. Lidé jsou tak odlišní- někdo může někomu zbořit vše čemu kdy věřil, aniž by to sám pořádně zaregistroval. Nebýt tu z mobilu, tak se doopravdy rozepíšu...”

Jediná

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Začína sa erotickým dusnom a potom také prekvapenie... :D Mám rada Severusa od wixie :)”

In the Darkness of My Dreams

Autor: Paimpont      Jazyk: AJ

Crystal:

“Musela jsem se přemáhat, abych to dočetla...”

|<  >|