Komentáře - Listopad 2011

|<  >|

The Most Ridiculous First Name I've Ever Heard

Autor: Mousapelli      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Krátké a docela drsné. S.L.”

Šedé oči

Autor: Keira Fey      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Povídka, kterou jsem četla před strašně dávnem, ale přesto mě neomrzela. Má prostě něco do sebe.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Gab:

“Páni, tato povídka mi vzala dech. Jednak délkou. Autorka si s ní musela dát velkou práci, tolik detailů a propracování, což velice oceňuji. Taktéž hlavně dějem, který vás do povídky vtáhne, pocity hrdinů prožíváte s nimi a nemůžete přestat číst (alespoň u mě to tak bylo :)). Povídku jednoznačně doporučuji.”

Na pokraji

Autor: andie      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Tak tohle mi úplně vzalo dech. Nejhezčí a zároveň ty nejhnusnější věci jsou ty, které jsou pravdivé... Je tam tolik hnusu, utrpení, špíny a zoufalství, ale i přes to je to krásné. Opravdu výjimečné.”

Kouř

Autor: Zillah      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“:)”

Peklo

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“Ano, peklo :-P”

Sweet Dreams

Autor: ExcentrykeMuse      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Harry je nejistý, zda je dobrý dost pro to co si přeje.”

Mating spell

Autor: Shandra23      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Něco z úplně jiného soudku, ale to neznamená, že se mi to nelíbilo. Naopak, má to něco do sebe, i když je to romantický až hanba :)”

World Enough and Time

Autor: salty-sarah      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Konečně se někdo choval jako dospělý jedinec a uvědomil si, že Harry je stále ještě dítě.”

Brave New World

Autor: excentrykemuse      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Velmi netradiční pár, ale milé a pohladí na duši.”

Lilie a Bílá růže

Autor: grimmy      Jazyk: ČJ

Nex:

“První část povídky zajímavá a plná zvratů, pak ale přišla část, která od sledování osobních vztahů zamířila k obecnějším událostem a tam to šlo od pěti k nule, závěr už je šílený úplně. Doporučuju přečíst, ale připravte se, že po vtahujícím a jiskřícím podrobném začátku budete závěrečnými letmými črty bez ladu a skladu zklamaní.”

Zmijozelův náhrdelník

Autor: Maeglin yedi      Jazyk: ČJ

markusti:

“Nádhera, četla jsem ji i v angličtině, ale čeština je čeština a musím přiznat, že tato dáma překládá opravdu skvěle. Doufám, že se brzy dočkáme celé povídky a navíc slibuje i další překlad.”

Ve jménu Říše

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

Tenny:

“Tahle povídka ( i když, vzhledem k délce, dá se tomu tak vůbec říkat? :D) má rozhodně atmosféru. Vše působí hodně autenticky a člověk úplně věří, že by se to mohlo stát. (až na pár detailů) Jediné, co podle mě kazí tuhle úžasnou povídku jsou ony začátky kapitol ze "současnosti", které jsou až moc přeslazené v a navíc prozrazují konec už dopředu - kdyby je autorka vyškrtla, byl by čtenář mnohem více napjatý, jak to skončí. Navíc se k vcelku realistické a drsné povídce ze druhé světové vážně nehodí. (já osobně jsem je poté přeskakovala) Jinak ale můžu povídku jenom doporučit, má příběh, spád, atmosféru, občas z ní hezky mrazí v zádech a občas i humor, i když by se to z válečného tématu nemuselo zdát. :)”

Peklo

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Takovouhle "radu" Severus určitě nečekal... ;D”

Peklo

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Pre moju zvrhlú dušičku nie peklo, ale raj ako vyšitý. Už mi tam chýbal k dokonalosti len Lucius. Vďaka Sinam Llumi za ako vždy dokonalý preklad a skvelý výber. (Zuzana)”

Ve jménu Říše

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

sisi/ctenar:

“S jasnou halvou mohu oznámit že se nebojím od amater číst nic, a že jsme se krapet obávala této historicky zaměřené povídky, neboť historii zbožnuji nade vše, nakonec se jí to povedlo krásně zpracovat, tak krásně :) že mi nebylo do pláče pořád ale slza padla kdy byla potřebná.Je to takové slunce ikdžy je krize.”

Není jídlo jako jídlo

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

sisi/ctenar:

“Tato povídka na mě vždy vrhá blahé světlo, díky sladkostem a jasnému úmyslu jedné postavy v této povídce :), jediné neblahoučké světlo nato hází to že se mi zdá být povídka neuzavřená. :)”

Peklo

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“tentokrát to: "TOP 10, naprosto super" celkem sedí, to musím uznat :) Kobaltová modř, ostře červené a stříbrné záblesky - prostě hezky barevné a ... pekelné :)”

Brave New World

Autor: excentrykemuse      Jazyk: AJ

Victoria:

“Ano, prostě sladké... Z nějakého důvodu se mi to učarovalo. Slabší 4 a někdy se k tomu určitě vrátím =)”

Spřízněné duše

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Moc pěkně napsané, opravdu jsem si to čtení užívala.”

Brave New World

Autor: excentrykemuse      Jazyk: AJ

finde:

“více sladké, mírně nahořklé, nechybí humor speciálně při náznakové konfrontaci Harryho náboženské výchovy s kouzelnickým světem”

Spoznali sme more

Autor: luckei1      Jazyk: SJ

Slythoryn:

“Je opravdu vyjímečná, když jsem jí četla, zamilovala jsem se do ní. A vymazané scény to všechno ještě vylepšily.”

Čas na změnu

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Nějak si nejsem jistá, jestli je tohle konec nebo ne, ale povedl se. Na druhou stranu tam je na můj vkus až příliš zmatků jak v čase, tak někdy v chování.”

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Roztomilé :)”

A Time of Happiness

Autor: remuslupin_siriusblack123456      Jazyk: AJ

Crystal:

“Nic moc, ale dočetla jsem to... hodně logických nesrovnalostí... přestože tehnle paring zbožňuju, musím tak slabší hodnocení.”

|<  >|