Komentáře - Říjen 2011

|<  >|

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Blajzloch:

“Tuhle povídku miluji. Má atmosféru, Snape je tak nezvykle zlomený, až se nechce věřit, že je to on. A Remus v roli toho, kdo mu vrátí důstojnost a dá důvod žít. Prostě pohlazení po duši.”

Bída křídla prostírá

Autor: femmequixotic      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Preklad od Sinam Llumi... Myslím, že kto pozná jej preklady vie, že to bude skvelé. Mňa osobne zaujala temná, chladná atmosféra a samozrejme skvelý SS :D”

Honba za pokladem

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

denice:

“Krásná a zvláštní povídka, mám najednou chuť si broukat koledy...”

Červnové odpoledne

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

denice:

“I když nejsou Vánoce, povídku jsem si opravdu vychutnala.”

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Do jisté části povídky byla opravdu výtečná a dala bych jí 5, ale po jistém incidentu Severus začne tvrdošijně odmítat Harryho, což mi přijde velmi otravné a zdlouhavé. Ale jinak mám ráda všechny dílka této autorky a myslím, že časem se k této povídce i vrátím :).”

Zlatá dohra

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Dobrý průměr :).”

Toujours Pur

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Opravdu krásná triologie v podstatě bych jí neměla co vytknout, ale nemůžu se zbavit pocitu, že celá povídka působí na mě "chladně".”

Prvý a posledný

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

nadin:

“Jedna z mojich prvých fan poviedok, ktoré som čítala. Úplne ma nadchla. Možno nie je najlepšia, ani najdlhšia, ale v mojom fan srdiečku má vyhradené svoje čestné miestočko.”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

nadin:

“Áno! Prečítala som a rozhodne sa k poviedke niekedy vrátim. Záver ma dojal.”

Nevysvětluj, jen jednej

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi pekné. Len mi trochu vadil štýl, akým je poviedka písaná, tak trochu stroho. Mám rada dlhšie vety a opis pocitov. Ináč milé a zaujímavé.”

Večeře s přáteli

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“krátké (co jiného u drabble), ale vtipné”

Miešať prácu s potešením sa (ne)vypláca

Autor: Leann      Jazyk: SJ

Slythoryn:

“Nějak mi tahle povídka nesedla... prostě to nebylo ono, postavy se chovaly úplně jinak, než jak jsem zvyklá.”

Ty po mně kamenem, já po tobě cihlou

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Já nevím proč, ale tahle povídka se mi hrozně líbí. Dávám 4 spíše kvůli osobnímu vztahu k povídce a protože mi svým způsobem vážně přišla zábavná... Ale je třeba brát povídku spíše trochu jako parodii”

Harry Potter a metody racionality

Autor: Less Wrong      Jazyk: ČJ

Tersa:

“Dlouhotrvající dokonalá zábava, v zahraničí z této povídky už vznikl pojem (pokud do googlu zadáte vyhledat "rationality" tahle povídka je třetím výsledkem). Mohu jen co nejvřeleji doporučit a doufat, že můj překlad originálu v ničem neubírá :)”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

zmije:

“Líbilo se mi to. Neotřelý námět, příjemně čtivé zpracování.”

Vlci

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

Anne:

“Nejděsivější na tom je, že se to tak mohlo stát, kdyby ten žertík dopadl nežertovně (a možná se mi ta AU realita líbí i víc)... Nenašla jsem v téhle povídce jen slash, naopak se mi líbilo, že byl spíš v pozadí velkého příběhu (více prostoru pro představy). A taky velmi oceňuji Remuse, kterého jsem po hodně dlouhé našla takového jakého ho mám ráda (jen otázka jestli se má představa blíží jeho charakteru).”

A Panther's Heart

Autor: Copper Vixen      Jazyk: AJ

Crystal:

“Harry uteče od Dursleyových, ale v jeho zvěromágské podobě - černý panter - je chycen lovci zvířat. Následně je prodán Malfoyovým, kde má být rituálem připotán ke Dracovi jako jeho zvířecí ochránce. No, líbilo se mi to. Hodně jsem váhala mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami. Nakonec hodně slabé čtyři.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Laonnelith:

“Jestliže žijeme proto abychom četli, tak Elysejský klíč je tu proto, abychom pochopili co je vlastně život.”

Nemožné?!

Autor: SweetDreams      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Ze začátku se mi nelíbila, ale potom jsem se nemohla odtrhnout. Chtělo by to pokračování, ale děsím se toho, že by nebyly žádné světlé momenty”

Výkřiky

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Tuhle povídku jsem četla o Vánocích... a ještě asi měsíc jsem z ní byla paf. Když už jsem si myslela, že to zaběhne do běžné rutiny, objevilo se něco nového, neočekávaného, prostě převratného. Forma toho, že každá kapitola je střípek události a bolesti, je taky nesmírně chytlavá a konec rozhodně není tuctový.”

Dohodnutý sňatek

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“I když je to zavedené klišé, musím se k tomu vracet. Vanityfair je prostě vanityfair :)”

Trio Destruo I

Autor: Furthad      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Ze začátku mě sice moc nebavilo, pak mě to ale po pár kapitolách strašně chytlo, bylo to opravdu zábavné i přes to, že tenhle žánr moc nečtu, ale ke konci, jak už to bylo jen o vojenství, to pro mě stratilo to kouzlo. Rozmýšlela jsem se mezi 3 a 4, ale jelikož hodlám být víc přísná, skončilo to tak, jak to skončilo.”

Harry Potter and the Sex Change of Hogwarts

Autor: Caspre      Jazyk: AJ

Victoria:

“Přišlo mi to celé nelogické a OOC”

In the night

Autor: Aprille      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Povídka není napsaná úplně nejhůř, ale hlavní postavy mi přijdou silně OOC.”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Anne:

“Skvěle vyjádřené charaktery... Je to drsné , mrazivé a docela neutěšené a asi proto mi to stoprocentně nesedlo...”

|<  >|