Komentáře - Leden 2011

|< 10 11 12 13  >|

Fabrication

Autor: Mona Moore      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Na takové blbosti Doylea užije.”

Fire Held High and Away

Autor: Miriam Heddy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doyle to má s Bodiem těžké, když mu připadá, že Doylea musí před sebou chránit.”

King of Beasts

Autor: kelly_chambliss      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“"You ever been raped, Shacklebolt?" Pastorek se něco přiučí od staré gardy a trochu mu spadne hřebínek. :) S.L.”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“tady snad ani výtky nejsou na místě..”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“třetí část mojí největší lásky. první se mi líbila nejvíc, ale ke každé z nich se budu vždycky ráda vracet, a i když to čtu snad po dvacáté, mísí se ve mě pocity stejně intenzivně, jako na poprvé. nemám co dodat.”

Čokoládový hrdina

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“originální námět i zpracování. nepřeslazený konec. moc se mi líbí :)”

Akademická rozprava

Autor: there goes my gun      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“=)”

Když nemůžeš mít to, co bys chtěl

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“nádhera, přesně takhle se mi to líbí :)”

The Power

Autor: twilliams1797      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je úžasné, co všechno se Harry dokáže přes prázdniny naučit - ve ff (ironík). A pak se vrátí do škoy a zapomene to. Tohle začalo podivně - nejprve v sedmém ročníku v stanu (po odchodu Rona), pak najednou prázdniny před čtvrým ročníkem. A i když to vypadalo slibně, děj mi přišel podivně plochý. Tak jsem se na to vykašlala”

The Innocence Of Guilt

Autor: ENSIGN      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Už prolog byl akčnější, než kterýkoliv díl HP. A ten šílený mág Uric The Oddball mi připomněl Johnsona Hlupce :-) Někteří komentátoři tuhle povídku přirovnávají k Make Wish a já bych souhlasila - byť zkáza, která kráčí v Harryho stopách, je tentokrát jeho vědomé dílo. jedinou nevýhodou jsou dlouhé mezery mezy updaty.”

Skryté vzpomínky

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tohle byla nádhera. Severus - vzhledem k okolnostem - je naprosto IC a Remus.... ;)”

Skryté vzpomínky

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“moc pěkná, obvykle happy-endy nemusim, ale tenhle šel :)”

The Dark Chronicles

Autor: SylvanDreamer      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Voldemort se pokusí zabít Vyvoleného, ale jeden člen Řádu použije malého Harryho jako živý štít. Jenže Harry přežije a Voldemort si ho vezme s sebou, aby zjistil proč. Není tu žádné otcovské chování, přesto dokáže Harry občas Voldemorta ovlivnit, jako když zachrání dvě děti, které se stanou jeho družinou (víc nemůžu říct, jinak by ze mě Voldy stáhl kůži za živa :-). Desetiletý Harry je plný nenávisti vůči rodičům i Řádu. Autor se rozhodl přepsat, nová verze má zatím 4 kapitoly, stará je ještě na ff.netu, ale brzy bude vymazána”

Skryté vzpomínky

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

finde:

“úžasné, diana opravdu umí a hajmi2003 je skvělá překladatelka”

Zakázaný

Autor: The Ruby Month      Jazyk: ČJ

finde:

“nádherné PWP okořeněné špetkou psychologie”

Dovnitř ze zimy

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

finde:

“popis rodícího se vztahumě dostal”

Ďalšia dobrá šlamastika

Autor: Lilyseyes      Jazyk: SJ

finde:

“jedna z mých oblíbených”

Hloubky zimy

Autor: Cosmic      Jazyk: ČJ

finde:

“milá povídka, která potěší nejen v zimní podvečer”

Tequila

Autor: tallulahbell      Jazyk: ČJ

finde:

“překlad výborné povídky od tallulahbell, místy trochu pokulhává, Severus trochu OOC, člověk ale občas potřebuje přisladit život”

Co způsobil deník

Autor: Ivet      Jazyk: ČJ

finde:

“milá povídka na zpříjemnění dlouhých večerů”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“je nádherná, dokonalá, nepřehnaná..fascinující, uklidňující..dechberoucí, srdceryvná..ačkoli to tak nevypadá, došly mi slova..”

Motýlí křídla

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“povídkavýborné kvality, ničeho moc ani málo. styl psaní mě dostal do kolen. klaním se!”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

PinkElephant:

“Rozhodně se tu rýsuje jedna z nejlepších českých povídek.S každou další kapitolou je styl propracovanější a emoce hlubší. Mnozí možná budou hudrat nad vykreslením hlavních postav, ale mě zatím naprosto vyhovuje. Pokud je povídka tak kvalitní a invenční jako tato, nehodlám si stěžovat na případné nepřesné charaktery postav..ostatně od toho je to fanfiction.”

So Sue Me

Autor: lunakatrina      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Silně sarkastický HP, jehož nějvětším potěšením je otravovat život ostatním. Není divu, že si ho dvojčata vyberou za svého učně a dědice. Bohužel časem začal otravovat i mě. 3-4 hvězdičky”

Nekonečný příběh

Autor: Light      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Potterův zachráncovský komplex nabývá obludných rozměrů a jeho chorá mysl stvoří opravdu šílený nápad... A tak se Harry Potter vydává jako Mathew Cameron s xichtíčkem Zacka Afrona (což se ukáže jako fatální blbost) do minulosti hrát si na spasitele Severuse Snapea... Kdybych to měla brát všechno vážně, tak by to hodnocení moc kladné nebylo. Nicméně já se na to dívám spíš jako na parodii, která mě opravdu docela pobavila... :)”

|< 10 11 12 13  >|