Komentáře - Leden 2011

|< 10 11 12 13  >|

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Musím sdělit, že já parodie moc nemusím. Když už nějakou přečtu, tak musí mít "něco" A tahle sranda v sobě to "něco" má.”

Broken

Autor: inadaze22      Jazyk: SJ

Chantal:

“Broken je úžasná záležitost:) Povídku naplněnou tolika protichůdnými emocemi a tak neuvěřitelně "živou" jsem předtím nečetla a nevím, jestli na něco podobného ještě narazím. Klaním se před autorkou a tleskám Jimmi, její překlad je fenomenální! Vřele doporučuji přečíst, opravdu to stojí za to.”

Extrémní svádění

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kdyby to autorka psala jako parodii, tak bych to i barala. Já se ale obávám, že myslela každé slovo naprosto vážně.... Párkrát jsem se i smála, ale to bylo díky stupiditě povídky, nikoli proto, že bych na tom snad shledávala něco vtipného.”

Revenge

Autor: Siner      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mě se to nelíbí. Nedočetla jsem to. Lucius je OOC víc, než je mi příjemné a celé to na mě působilo dost zmateně (hlavně první kapitola) a skokově a vysloveně mi to celé šlo 'proti srsti'...”

Bílá série

Autor: snottygrrl      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Pohodová poviedka o zo začiatku náhodnom stretnutí bývalých nepriateľov. Ale naozaj len bývalých. Myslím, že stojí za prečítanie.”

Secrets

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc pěkný Doyleův pohled.”

Rain

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doyleův odchod od CI5 je očividně autorčino oblíbené téma.”

Leaving

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Chudák Bodie, má to s Doylem těžký.”

Evasive Manoeuvres

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkná dynamika. Velmi IC, řekla bych.”

Duet

Autor: LinW      Jazyk: ČJ

sirina:

“For finde: Nic jsem si nerozdělila. http://hp.adultfanfiction.net/story.php?no=544208334 Pokud se podíváš, tak uvidíš, že jsem to překládala přesně, jak to bylo.....”

Bílá série

Autor: snottygrrl      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tady mě vždycky strašně mrzelo, že to zůstalo nedokončené... =(”

Záhada francouzského koření

Autor: Aveva, Julie      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Příběh, který rozjasnil každé pondělí. Jaká škoda, že už skončil...”

Modré Vánoce

Autor: Lejdynka      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Vlaštovky a Amazonky jsou moje srdcová záležitost (stejně tako ona podivnost, se kterou je Lejdynka zkřížila). Jsem hrozně ráda, že jsem si o nich mohla přečíst další povedený příběh, který jako by vypadl z Ransomova pera :).”

Zimní pohádka

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Kouzelná věc, která mě nalákala k novému fandomu.”

Thule, the international magical academy

Autor: Arianya      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Dursleyovi se dost stěhujou, takže HP dostane pozvánku na jinou magickou školu rok před Bradavicemi. Navíc se jeho rodiče připravili předem na možnost, že zahynou, tak dostává post mortem dopisy a ví o kouzelnickém světě předem. Trochu rozvlekle psané. Právě nastupuje do školy. Slabší 3”

Není to láska

Autor: Snegurochka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Romantika, erotika, vášeň, smutek, touha a bolest - perfektní mix v úžasné povídce. :)”

Skriňa

Autor: Enahma      Jazyk: SJ

Akkarra:

“No... Příběhově dobré, ale na mě jsou postavy příliš OOC. Já prostě nevěřím tomu, že by se Potter jen tak zřekl svého otce i kmotra jen proto, že jeho mozečku docvaklo, že to opravdu byli bastardi první kategorie. A zrovna tak nevěřím tomu, že by Snape prakticky od základu přehodnotil svůj postoj vůči Potterovi, protože mají pár společných zážitků z dětství. Za to jdou u mě body dolů...”

Horká peprmintová čokoláda

Autor: BewitchetOne      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já nevím, mě to nějak nechytlo... Na mě je to zřejmě až trochu moc AU. Ani jsem to nedočetla do konce, zabalila jsem to po první kapitole. Což mě sice mrzí, ale já se k dalšímu čtení prostě přinutit nedokázala.... =(”

Liars and Saints

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Roztomilé.”

Cold Spell

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hezké vyznání.”

Christmas Wishes

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbí se mi, že Bodie jde rovnou k věci (i když kdo ví, kolik váhání tomu předcházelo).”

Captivated

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nenáročné pwp.”

Rozmarné lístočky

Autor: green-eyed blonde      Jazyk: SJ

finde:

“Harry zaskočen vlastními pocity je k zulíbání”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Aj na druhý pokus je to za plný počet :)”

Rozmarné lístočky

Autor: green-eyed blonde      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Pri tej korešpodencii sa vynikajúco bavím :D a teším sa na druhú časť :)”

|< 10 11 12 13  >|