Komentáře - Září 2010

Stránky: 

Harry Potter and the Marcello School

Autor: Kjkit      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Přečetla jsem prvních 11 kapitol a už tam jsem musela přeskakovat. Ne, že by to bylo špatné, jen prostě jiné, než jsem čekala.”

To Rise From The Ashes

Autor: Lucullus      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Očividně nikdy nebude dokončeno, ale nápad je to zajímavý. HP při výbuchu náhodné magie zabije Dudleyho a je proto vypovězen z Británie. A jde studovat do Kruvalu.”

Bodie&Doyle - 'When you say nothing at all'

Autor: sunshine4537      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Bodie je fakt zlatíčko. :)”

Death Eater Cards - fanart

Autor: madcarrot      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Velmi povedené. Přesně takhle si je představuji. Nejvíc mě nadchnul Evan - jako princ z pohádky... ;)”

Nezapomeň na mě

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tomuhle se dá opravdu věřit. Já jsem jenom byla velmi překvapená, když se pak ukázalo, kdo je hlavní padouch. To jsem opravdu nečekala. :)”

Rediscovered in a Graveyard

Autor: HG      Jazyk: AJ

bedrníka:

“roz.”

Bodie&Doyle - 'When you say nothing at all'

Autor: sunshine4537      Jazyk: fanvid

SinamLlumi:

“Ty vzájemné pohledy mluví za vše. :) Ale písnička nic moc. S.L.”

I like that (A Harry potter perv vid)

Autor: AkiraAkizuki      Jazyk: fanvid

SinamLlumi:

“Suverénně nejvíc mě pobavila McGonagallová. :) Ale chtělo by to zamakat na angličtině. Co věta to chyba, to se jen tak nevidí. ;) S.L.”

Star Trek Meets Monty Python - vid

Autor: T. Jonesy and Killa      Jazyk: fanvid

SinamLlumi:

“lol! S.L.”

Closer - video

Autor: T. Jonesy and Killa      Jazyk: fanvid

SinamLlumi:

“ Už se smiřuju s tím, že Closer se prostě nedočká. Ještě jsem nezažila, aby někdo tuhle písničku opravdu vystihl - samozřejmě kromě tvůrců téměř geniálního původního videoklipu, ovšem i v jejich případě by ještě bylo kam se zlepšovat. Styl mě nijak nedojímá, protože je naprosto viditelně „okopčený“ z originálu. :p A já jsem vždycky dřív pro originalitu než řemeslnou dokonalost. Nicméně... některé části jsou naprosto skvělé. S.L.”

Picture This

Autor: Heliophile      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Romantické a krásně napsané.”

In Case of Emergency, Break Rules

Autor: Heliophile      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc povedené.”

A Colossus

Autor: Heliophile      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkná předstva, že Cowley obdivoval Turinga.”

Bestiální něžnost

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Tohle už jsem četla dřív a chtělo se mi tenkrát třískat hlavou do zdi. Ale varování, že jde o emo!Seva v klíčových slovech je, takže si za to asi můžu sama. Sloh je, řekla bych, lehce nadprůměrný (až na WTF výrazy typu „rusovlásek“ ;)), psychologie postav průměrná, ale to téma, to téma! :( Co tohle má proboha společného s HP?! S.L.”

Death Eater Cards - fanart

Autor: madcarrot      Jazyk: fanart

kami:

“Naozaj veľmi dobré obrázky. Má viditeľne vlastný štýl.”

Bestiální něžnost

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Představa emo Severuse mě dost děsí. Ale zase mě nadchnul ten závěr. Je to spíš tak 2, 5. Ale 5 zaokrouhluje nahoru, takže 3.”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Má to něco do sebe. Líbí se mi postupné rozvíjení vztahů i zápletka a přesto, že to není zrovna nabité akcí, jsem se ani na chvíli nenudila. A za nejlepší postavu tady považuji Brumbála a jeho permanentní nabídky čaje a jiné šílenosti. :)”

Transients

Autor: Helen Raven      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Milá povídka.”

Heat-Trace

Autor: Helen Raven      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ze začátku se mi to líbilo, spousta reálií a je to pěkně napsané, ale Bodie se postupně ukazuje jako čím dál větší magor, takže jsem čtení v deváté kapitole vzdala.”

Thou Shall Weep

Autor: Lupiya Salmar      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Silně AU. Ale zní to zajímavě, Harry Potter coby Temný anděl adoptován Voldemortem, jeho dvojče Světlý anděl zůstalo u rodičů, kteří žijí. A nyní Harry nastupuje do Bradavic. Ale mám obavy, že to nebude dokončeno. Kdo by to byl řekl? Po více než roce další kapitola!”

The Measure of a Man

Autor: The Treacle Tart      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Někdo systematicky vraždí vlkodlaky po celé Evropě... Pokud máte rádi brakové detektivky (nebo seriály typu Life on Mars :p) tohle je povídka pro vás. Pro mě až tak moc ne. Ale počítám, že v rámci žánru je asi napsaná dobře. Nebo špatně? Nějak se v tom nemůžu vyznat. Každopádně ne můj šálek čaje. Uznávám, ty 2 body nejsou fér, ale nemůžu si pomoct... S.L.”

Nezapomeň na mě

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Zřejmě jeden z nejlepších a nejuvěřitelnějších příběhů, jaký jsem zatím četl.”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To je něco... Já prostě nemám slov. Doufám, že to Styx jednou dopíše a že to bude mít aspoň trochu šťastný konec.”

The Ten Doctors

Autor: Rich Morris      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Velmi dlouhý komiks pro dlouhé zimní večery. Místy neuvěřitelně vtipný, místy trochu rozvláčný a nudný. Znalost ér všech Doktorů a všech možných i nemožných společníků a společnic se vyplatí, potom člověk lépe pochopí různé narážky a stereotypní chování jednotlivých Doktorů. Zápletka je poměrně propracovaná, děj je plný nečekaných zvratů a některé vtipy a postřehy jsou prostě kouzelné. A k tomu jednoduchá kresba, která ovšem dobře vystihuje hlavní rysy jednotlivých postav.”

Malfoy-Child

Autor: Vorabiza      Jazyk: AJ

Amidala:

“ja som tú poviedku čítala v angličtine a musím súhlasiť, že to bolo perfektne napísané.. a malý Draco bol jednoducho rozkošný :-)))”

Stránky: