Komentáře - Září 2010

Stránky: 

Freezing

Autor: Helen Raven      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc dlouhých dialogů. Ale je to Doyelovi podobné, že si takhle vymyslí, jak si Bodie našel někoho jiného, lepšího.”

Nezapomeň na mě

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Prvá kapitolová poviedka, ktorá ma navnadila na FF. Nádherný preklad.”

Potopa

Autor: nocookiesjustbooks      Jazyk: ČJ

ave:

“Drobná rozverná roztomilůstka.”

Pojednání o kávě a špinavém nádobí

Autor: Rebelka      Jazyk: ČJ

ave:

“Mám slabost pro životy po životě. A právě tenhle život po životě je úžasně napsanej a správně dojemnej. A obsahuje vesmírné slizky :o)”

Tapetáři

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

ave:

“Jak říká autorka, spíše než povídka je to jen scéna bez pointy, ale tak krásně kanonicky doplňuje danou epizodu seriálu, že to vlastně ani nevadí. Aneb jediné vysvětlení, které v Blink chybělo :o)”

Z ulity

Autor: Ebženka      Jazyk: ČJ

ave:

“Milá pozitivní povídka. Jednoduchá a nekomplikovaná. A plná roztomilých drobností včetně zelených a modrých šanonů.”

The Natural Animagus

Autor: wsbenge      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Prvních pár kapitol je pěkných, dobrý nápad, ale pak se z toho pomalu stane nuda. Kde je dokola opakováno např. kdo co učí a podobné "záživné" informace. Nedočetla jsem to, je daleko víc zábavnějších povídek, než abych mařila čas s touto. Ale prvních pár kapitolek stojí za to si přečíst, je to roztomilé. Proto tomu dám lepší jednu hvězdičku.”

Severus a internet

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Zkombinovat náš svět se slashem z HP s tím Severusovým kouzelnickým světěm se musí umět napsat. Jinak to vždycky vyzní dost divně. Nemluvě o tom, že u Malfoyů se dá určitě seznámit s ledasčím, ale sotva s mudlovskými vynálezy. A co vlastně všichni mají proti takovému hezkému českému slovu panství, že všude cpou Manor?”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Poviedka, ktorá je skvelo napísaná a rada pri nej trpím :) Príbehy od Styx nečítam, tie rovno prežívam.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Dark:

“tak ten konec mě rozhodně dostal....i když na non-con moc nejsem tohle se mi líbilo:-)”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle už jsem kdysi četla a znovu opakuji: Ne, ne, ne... Ten konec mě těžce dostává. Ten je tak debilní, až je geniální. Styx - za tohle máš mou hlubokou poklonu. :)”

Severus a internet

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jak řekl jeden známý: Internet - metla lidstva. Poznámky o rodině Weasleyových mě docela rozesmály. :)”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zase jednou nevím, co říct. Fascinovala mě tady ta Luciusova něžnější stránka, která patřila jen Severusovi. A ten sex..... :)”

Severus a internet

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“docela jsem se pobavila”

Lo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Povídka se čte velice dobře a i když je delší, tak velice rychle. U téhle povídky jsem se jak zasmála, tak téměř plakala, zejména tedy u konce.”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Je to už delší dobu, co jsem tuhle povídku četla, ale nikdy nezapomenu a ten první rozhovor mezi Dracem a Luciusem, o tom, co bylo ve škole :D”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Tak tohle je jedna z nejlepších povídek, které jsem kdy četla. A ten konec byl velice zajímavý.”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Moc hezká povídka u které jsem ztratila pojem o času.”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Naprosto skvělá povídka :)”

Karana Magical School of the Warrior

Autor: Lythian-Malfoy      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Pouhé tři kapitoly, byť dlouhé. Četla jsem to spíš ze zvědavosti, jak asi tak vypadá podle autora japonská kouzelnická škola. Je to hodně zhuštěné (podobně jako jejich výuková metoda :-), v první kapitole se Harry seznámí se školou, druhá se zabývá studiem a ve třetí se vrací do Bradavic. Povídku lze adoptovat se souhlasem autora”

Rodinná idylka

Autor: Lawenyd      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Oceňuji, že se tady neodehrává žádný velký neuvěřitelný happyend. :)”

A Sense of Something Sacred

Autor: Shower Bubbles      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Změnit bílé na černé a černé na bílé, to potřebuje pořádné vysvětlení. Ale to autor "odložil na léto" Jenže než jsem se ho mohla dočkat (a muselo by to být sakra vysvětlení, aby neskřípalo), tak Petunie obrátila a začala se chovat k Harrymu mateřsky a co hůř, HP jí začal říkat mami. Fakt absurdní. Zbytečné číst dál”

The Acceptance

Autor: Pan06      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry dostane víc nabídek než jen z Bradavic - a vybere si jinou školu. Setkání s Hermionou ještě před školou ovlivní jeho osobní život (konečně dojde na Dursleyovy) a vůbec celá povídka se nese v duchu, který mi přijde mnohem logičtější. Je to dovedeno do konce prvního ročníku. Není tam mnoho dobrodružství, ale čte se to moc příjemně, takže trošku slabší čtyři hvězdičky. Škoda, že to sotva kdy bude dokončené, ale nelituju, že jsem to četla.”

Jak naštvat Snapea - Deník Merriweather Hapshatové

Autor: Lauren Snape      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“„121. Zeptej se ho, jestli se bojí slunečních paprsků nebo jestli je jeho pleť přirozeně bledá.“ To hovoří za vše. A zmínka o tom, jak Fred parodoval Snapea taky nemá chybu. :) Ale souhlasíms tím, že Severus je tady trochu OOC.”

Poslední z bratří Weasleyů

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zmínka o Fredovi a Georgovi mě pobavila - přesně jejich styl. :)”

Stránky: