Komentáře - Srpen 2010

|< 10 11  >|

Bound by Brotherhood, Forged in Fire

Autor: knightblazer85      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Povídka má děsnou gramatiku a spoustu děr a nepřesností. Ale měla jsem radost, když autor nakopal do pr... do zadku některé postavy :-)”

Serpentine

Autor: Zephyr5      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Mauglí Harry Potter :-) Vcelku předvídatelný děj, ale zábavné. Mimochodem, možná první povídka HP/LV, kde dává smysl, že Harry miluje Voldemorta v jeho jen zčásti lidské podobě, proto jsem trochu přidala a dala 4 hvězdičky”

The Darkness Within

Autor: clen3k      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Když někdo napíše darkHarry, tak čekám, že to bude darkHarry. Tohle mi přijde, jako že se za temného chce jen vydávat. Takže jsem skončila v páté kapitole”

The Day Albus Dumbledore Never Remembers

Autor: Silverfawkes      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Taková standardní klišoidní bashing Brumbála povídka. Po Siriově smrti se Harry dozví, co všechno mu Brumbál provedl a spolu s gobliny si na něj došlápne 2, 5”

The Marriage Law Repealed

Autor: Silverfawkes      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začíná to pěkně, všichni dostanou dopisy, kde se jim přikazuje nejen to, že se musí oženit/vdát, ale i koho si vzít. A tak se nasere nejenom Harry a jeho přátelé, ale i Draco a spol a další. Konec je poněkud nezáživný. 2, 5”

The School Years of an Innocent Lad

Autor: Amsuhl      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je to takový doplněk k You're a Wizard, Potter.”

Letters

Autor: Amsuhl      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ano, i takhle by mohly vypadat Harryho dopisy v době, kdy je nasr… naštvaný na celý svět. Zábavné a poněkud cynické.”

You're a Wizard, Potter

Autor: Amsuhl      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP s výraznou poruchou osobosti (MPD). A první se s jeho různými tvářemi seznámí SS, kterého místo Hagrida pošle Brumbál, aby ho uvedl do kouzelnického světa. Kdo čeká, že je to hned sblíží, může si jít najít jinou povídku :-)) Tenhle HP je jasný Zmijozel, který má za cíl ovládnout svět - a proto nečekejte, že se dá zařadit do Zmijozelu (leda proto, aby tím tak krásně lezl na nervy Snapeovi) Škoda, že tu nejsou popsaná školní léta, ale možná je to takhle lepší, mohlo by to zkazit dojem. 4, 5 Pár náznaků je v The School Years of an Innocent Lad”

Miles To Go

Autor: BeeUtifulgirl      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry a Neville ve světě, kde sice zuří válka s Voldemortem, ale neexistuje Chlapec, který přežil. Kapitoly jsou dost krátké, takže se to teprve rozbíhá. Zatím 3”

Merciless

Autor: Master Magus      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ano, i tak by mohla válka skončit, koneckonců stalo se to i po druhé světové. Tenhle Harry se mi líbí, klidně by to mohlo mít i pokračování”

The Winter Knight

Autor: Master Magus      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Crossover s Dresden Files, o kterémžto nic nevím. Ale bylo to docela zajímavé.”

Thou Shalt Not Kill

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Naprosto skvělá dark povídka. Nevím co napsat, abych neprozradila zápletku... snad jenom že jde víc o politiku, než o slash, a že na konci čeká překvapení. :) 4, 5 S.L.”

Subjugation

Autor: Ravenkiss      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Subjugation kdosi kdysi označil za Celebrian HP. Nesouhlasím, ale uznávám, že je hodně blízko. Kdo mě zná, ví, že couvnu před máločím :) a ani tato povídka mě neuráží tématem nebo mírou perverznosti, ale výhradně katastrofálním zpracováním. „He had been brutalized more times then he could remember, used by Malfoy, Voldemort, and the Death Eaters. While still fairly innocent in school, he had been trapped in the Prefect's bathroom and gang raped by Sirius Black, James Potter and Peter Pettigrew.“ I kdyby byl zbytek povídky ze zlata (jako že není), tenhle odstavec ji posílá šupem do odpadu. S.L.”

Whatever You Want

Autor: Draycevixen      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Víc věcí mně tam nesedělo, ale u takové nenáročné, příjemně čtivé povídky to asi ani nemá cenu rozebírat. Moje nejoblíbenější věta: "You didn't attempt to kiss me back, didn't even put your hands on my head when I was sucking you off.” Ten hajzl! Ani se nedivím, že je Doyle naštvaný – koho by tohle neurazilo? :p S.L. ”

Die a Little

Autor: Kleio-the-Muse      Jazyk: AJ

Alizbeta:

“3+”

Nanny Mione

Autor: Pathatlon      Jazyk: AJ

Alizbeta:

“Nechapu, proc v posledni dobe narazim jen na povidky s detma. Pathatlon neni spatna autorka - ma dobre napady na zapletku, ale nekdy si veci zbytecne komplikuje a taky je znat, ze je (respektive byla) jeste dost mlada autorka, coz je nekdy u ni dost znat (tezko psat o vaznym vztahu a vychove deti, kdyz je vam 15let, ze.) 3-”

Whatever You Want

Autor: Draycevixen      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkné dialogy, líbí se mi, jak Bodie Doyleovi nabízí, že pro něj zabije, koho bude chtít (kromě Cowleyho). A taky: "huge throbbing cock and superior fucking technique"”

Down to Zero

Autor: Draycevixen      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkné momenty, třeba Bodie, který se rozhodne dát si pivo na kuráž a ze zbabělosti zůstane až do zavíračky.”

Celebrian

Autor: neuveden      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Čím jsou fandomu HP My Immortal a Little Miss Mary, tím je fandomu LOTR Celebrian. Hrůza, děs a badsex – co víc si přát? Čtěte na vlastní nebezpečí. Ačkoliv, tohle by snad ani neměl nikdo číst. :p Vhodné nanejvýš pro ty nejostřílenější a nejotrlejší čtenáře, jinak hrozí poškození mozku. Jasný odpad, ale bez odkazu na legendu jménem Celebrian prostě žádná ff databáze není kompletní. :) S.L.”

Ich miestnosť

Autor: Aleximon      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Bylo to skvělé. Jen od 29. kapitoly moje nadšení trochu opadlo, když Draco začal projevovat neuvěřitelnou starost a péči o Hermionu absolutně nemalfoyovským způsobem. Ale jinak nemám, co bych vytkla. :)”

Furballed love

Autor: Pathatlon      Jazyk: AJ

Alizbeta:

“Pobavila jsem se. Jen ten konec byl horsi. Ale vyšilující McGonagallová stala za to.”

Loveless

Autor: Pathatlon      Jazyk: AJ

Alizbeta:

“Zacatek se sice rozjizdel skvele, ale docetla jsem to jen ze setrvacnosti. Dvojku davam jen za ty prvni kapitoly, jinak by to byla jen jednicka.”

Untitled (Lucius/Draco squickfic)

Autor: nostrademons      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Rhi's Archnemesis uvádí: Nejzvrácenější fan povídku všech dob. Krátká, leč nezapomenutelná i po letech. A must-read. Hodně těžko tohle ohodnotit body. Nakonec dávám tři, přestože povídka je všechno jenom ne průměrná. lol S.L.”

In Cruciatu Veritas

Autor: Kleio-the-Muse      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“OK, už jsem četla hodně zpracování SSI, koneckonců většina snacků se s tím musí nějak vypořádat, ale tahle verze byla asi nejbizarnější. Když některý z Pobertů lituje toho co dělali a „napraví se“, to beru, když se přes to dokážou nějak přenést i bez lítosti, taky dobře, když to celé zlehčí, jako že se v podstatě nic nestalo, proč ne... ale tohle vysvětlení nesežeru. Prostě ne. :) Jinak ale příjemné čtení. PS: S tou kletbou máš pravdu. Že JKR vykrádala kromě klasické literatury a mytologie i fanfiction není nic nového. :) S.L.”

Die a Little

Autor: Kleio-the-Muse      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Tahle povídka s pěkným názvem má do sebe víc, než by se možná zdálo z komentáře od bedrníky. :) Je opravdu hodně dobře napsaná (zvlášť závěr), ale bohužel, i díky svému stáří trpí několika klišé, která se mi už silně zajídají (kruté dětství, Snape Manor, Lucius bez osobnosti, předvídatelný vývoj vztahu etc.). 4 body za skvěle fungující ústřední dvojici, nezvykle sympatického Blacka a hlavně humor – Super Chloride FTW! :D Tohle jsem si ráda přečetla znovu. S.L.”

|< 10 11  >|