Komentáře - Červenec 2010

|< 10 11 12 13  >|

Surreality

Autor: Perse      Jazyk: ČJ

zmije:

“Je to hezká povídka, určitě se dá přečíst víc než jednou.”

Milovat tě je nevděčná věc (ale někdo to dělat musí)

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Severus-Lucius je pre mňa dokonalý pár, v tomto príbehu to nie je láska, ale aj tak ten ich sex bol nádherný. Ale Harry a Severus to mi nejde. Poviedka je ale zaujímavá a pekná. Len som sa musela odosobniť od Harryho. Bože on je tak divný. Trochu ma rušilo, že k Severusovi do súkromných izieb mohli prísť smrťožrúti bez pozvania. Pripadá mi, že v poviedke bolo veľa naivity. Niektoré vety mi tak zneli. Pri Voldemortovom pláne genetického inžinierstva som uvažovala, že prestanem čítať. Bolo mi to strašne smiešne. Áááách to je hovadina až to mraky brzdí, no ale kvôli Severusovi a jeho citom, ktoré sú opísané pekne som dočítala. Taneček Snape-a s Hermionou hmmm... to musel byť zážitok. Hermiona sa mi tu ale zdala tak trochu nasilu taká zbytočná. Poviedka je napísaná veľmi dobre, preklad sa mi páčil. Ďakujem za zábavu :) ”

In Care Of

Autor: FangsFawn      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Další příspěvek do velmi rozsáhlé série s podtitulem "kterak Snape zjistil, že Harry není žádné opečovávané princátko a následně smíření došli". Nelze od toho čekat víc ani míň; překlad je dobrý, povídka je čtivá, najde se pár dobrých pasáží, jeden skutečně vydařený vtip; a bavilo mě ji číst. :-)”

Fool if you think it's over

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Námět dobrý, překlad taky dobrý (i když je tam chvílemi příliš přespratkováno), ale vývoj vztahu Snapea a Potera šel příliš překotně, příliš hladce a příliš přecitlivěle. Též konec byl vzatý dost hopem a bohužel si tu nemohu postěžovat na jeho základní slabiny, aniž by to byl spoiler jak noha :-)) Suma sumárum, když nemám co číst, je tahle povídka docela příjemně strávený kus odpoledne, ale nic zásadního v rámci žánru. A abych nezapomněla... nezapomeňte, nejsem vaše babička, jsem váš bratranec z druhého kolena! ;-)”

Silver Moon

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Aby ministerstvo zabránilo temným stvořením podporovat Voldemorta, pochytá je a umístí do "léčebny". Jasně, že je to všechno zjednodušené, ale popis Lupinových pocitů, váhání jak hluboko až stojí za to klesnout, čekání na to, co asi mezitím dělají jeho přátelé tam venku, to se mi opravdu líbilo. Taky spousta působivých detailů, nejen ze života v táboře. S.L.”

Stydlivý Severus Snape se sbližuje se svalnatým Siriem (Slash se samými S)

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Velmi vydařená vymyšlenost :-D”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ne že by to bylo špatně napsané, jen takové rozvláčné a ze začátku až příliš sladkobolné. K tak starým chlapům už mi to opravdu nesedlo. Též její argumenty byly až příliš... no nevím... možná by si měla adoptovat černouška z Afriky, aby se trochu uklidnily hormony :-D”

Four Hours On, Four Hours Off

Autor: FJBryan      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Zábavné čtení, ovšem alergické reakce na některé z těch „lubrikantů“ bych teda vidět nechtěla. :) S.L.”

Alone and Palely Loitering

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Pěkné. (To naprosto zbytečné trauma z dětství jsem jako neviděla ;)). Akorát nechápu Bodieho potřebu představovat se celým jménem a ještě k tomu pravým. S.L.”

The Price of Courage

Autor: Akin      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Velmi pěkné, velmi kánonické a sakra pravděpodobné”

Back to Reality

Autor: Airelle      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Pěkné, ale s Listerem a Rimmerem to bylo až příliš snadné.”

Angel Face

Autor: Airelle      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Roztomilé”

Každý má jednu

Autor: Hajmi 2003      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Dost děsný pokus o songfic. A navíc nechápu, proč tolik autorů s oblibou nechává strhávat Snapea absurdní množství bodů. Na konci prvního dílu měl Zmijozel vyhrát pohár s nějakými čtyřmi nebo pěti sty body, takže sotva může Snape v povídkách strhávat stovky bodů.”

Can You Keep a Secret?

Autor: Akin      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Začátek pěkný, ta ženská v kurzívě je divná.”

The Price of Courage

Autor: Akin      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkné dialogy, Doyleův pohled je osvěžující.”

Inescapable Consequence

Autor: Airelle      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Napsané pěkně, smysluplné představení následků původní povídky, ale jednoduše nekanonické.”

For the Cause

Autor: Paronomania      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Tohle je povídka jenom pro OPRAVDU silné povahy, a to myslím vážně. Dlouho jsem váhala jestli ji vůbec zadat. Je to svým způsobem unikát, ovšem totálně zvrácený. A taky jediný het (mimo parodií), od kterého jsem se nedokázala odtrhnout. Za zpracování bych dala možná i víc bodů, ale téma mi to nedovolí. Nechutné dokonce i na mé poměry. S.L.”

Back to Reality

Autor: Airelle      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Nabízí se otázka, co člověk musí vypít nebo vykouřit, aby ho napadlo napsat něco takového. :) Neotřelý námět a docela dobré zpracování, ale na mě až moc "optimistické". A konec je useknutý. S.L.”

Back to Reality

Autor: Airelle      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Docela pěkně provedené a vtipné.”

Angel Face

Autor: Airelle      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jak Bodie holí Doylea je nádherná představa.”

Každý má jednu

Autor: Hajmi 2003      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Účinky toho zbabraného lektvaru jsou vážně víc než hrozivé.... :)”

Guerilla Potter

Autor: DisobedienceWriter      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Malá odbojová skupina odhodlaná použít jakékoliv prostředky k dosažení svých cílů - přežít a zničit Voldemorta. A zajatci se neberou. Konec povídky není moc happyend, protože i když na rozdíl od ostatních, co byli poschovávaní, oni bojovali, slávy a uznání se nedočkali.”

Love Story of a Different Kind

Autor: Airelle      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Jedinečná povídka s vtipnou pointou, škoda že není delší.”

Alone and Palely Loitering

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc se mi líbilo, jak Bodie řeší svou touhu usadit se s Doylem, který o nic takového nestojí, ale Bodieho otec atd. mě nenadchnul.”

Master Gardener

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Na můj vkus moc stručné - příliš mnoho zůstává nevyřčeno.”

|< 10 11 12 13  >|