Komentáře - Červenec 2010

|< 10 11 12 13  >|

Chtít a mít

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Super poviedka, pissing ignorujem, ale ostatné je vážne perfektne napísané.”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nejsem si moc jistá, jestli je to tak vtipné, nebo tak hrozné. Asi obojí :-)) Dojem bohužel kazí nepřehledné stránky a chyby. Na celku je vidět, že autorka sice nové kapitoly zdatně vychrlí, ale patrně už na nich nijak nepracuje. Což je škoda, bylo by to skvělé. Nicméně pochechtávala jsem se celou dobu... :-)”

Čokoládový hrdina

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Velice pěkně sepsané, působivé. Plný počet bodů nedávám jenom proto, že tam chybí nějaký originální nápad. Ale je to silná čtyřka.”

Určitě

Autor: Alexis      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Melodrama duševně chorého člověka.”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kdysi jsem to četla. Začátek - a hlavně mrkve - byl naprosto úžasný, prostředek si nevybavuju vůbec, ale jasně si vzpomínám na konec, který jsem tak úplně nepochopila. Dala bych 3, ale za ten začátek a za mrkve.... :)”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Začátek skvělý, ke konci jsem se poněkud ztrácela... ale za ten začátek bodík nahoru :-))”

The Polyjuice Party

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Dobrý nápad. ;-)”

Chtít a mít

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Pokud člověk překousne sexuální ujetost, na které je ta povídka postavená - uznávám ale, že nikoli samoúčelně - tak vývoj vztahu je popsaný výtečně. Oba jsou dokonale sví :-)”

Otcovský cit a déšť

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“„Když půjdeš dál, než je nebe,“ začal pozvolna, „najdeš vždycky jenom peklo, Draco,“ Za tú vetu dávam body.”

Why Slytherins are Sexier: Severus' theory

Autor: Textualsphinx      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Příjemně, vtipně napsané. A jako třešnička na dortu, povídka sama odpovídá na titulní otázku - stačí si porovnat vystupování přítomných absolventů Havraspáru, Mrzimoru, Nebelvíru a Zmijozelu a čtenář na první pohled vidí, kdo je tady nejvíc sexy a proč. ;D Ten konec s Hermionou mě ovšem tak otrávil, že jsem strhla celý jeden bod. S.L.”

Why so serious - fanart

Autor: Elvire      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Moc pěkné. Super barvy. S.L.”

Quidditch in Bed

Autor: Angel of the North      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“"Postelový famfrpál" - příručka, radící mladým Nebelvírským čarodějům jak dostat svůj *ehm* camrál do branky - v termínech, které jsou jim blízké. :) Bohužel, příručka není dokončená a asi už ani nebude, navíc se několik kapitol nenávratně ztratilo při zrušení příslušné yahoo!group. :( Ale i tak tahle originální hříčka stojí za přečtení. :))) S.L.”

Barfly, Sweet Dreams, Roll in the Hay - fanart

Autor: venturous      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Jo, ta koza nemá chybu. Ta je vážně dokonalá. :)”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Typický prípad prefíkaného špióna :D Perfektné”

Jalovec

Autor: Vraní Oko      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Potřebovala by doladit. Není to špatné, vlastně by to mohlo být velmi dobré, ale... doladit. :-)”

Návrat domů

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Příliš melodramatické. Navíc ten James tam křenící... :-D”

V hlavní roli Jeeves

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Lepší než originál. :-D :-D”

Paper Dolls

Autor: The Moste Potente      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Snape si hraje s kouzelnýma nůžkama. Vtipná minipovídka v klasickém stylu TMP. (Akorát teda výjimečně bez sexu. :)) "Not anymore, four-eyes!" S.L.”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“O tom, jak si Brumbál vtipně naletěl”

Wrought-Iron

Autor: Delphi      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Ta první věta. Ta byla dokonalá. :) S.L.”

Nádech pampelišky

Autor: Ajja Pensivell      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Příběhově to není špatné, ale na některé (vlastně skoro na všechny) slovní obraty jsem koukala docela vyjeveně a některé jsem viděla dokonce prvně.”

The Conjugal State

Autor: Delphi      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Rozkošné! A skvěle napsané. Prostě perfektní, nemám slov. :) „Poppet“, lol. S.L.”

Beware Backfiring

Autor: ellnyx      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Nejdivnější angličtina za dost dlouhou dobu (a to se občas odvážím i na Quizzillu ;D). Tady si zase nědo hrál s thesaurem. "Příběh" průměr (místy lehce nechutný), ale vůbec se mi nelíbilo jak je to napsané. S.L.”

Beware Backfiring

Autor: ellnyx      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Vtipné. Pěkný moment, když se Bodie snaží aspoň trochu zakrýt peřinou, poněvadž není ráda nahatý, pokud zrovna nesouloží.”

The Conjugal State

Autor: Delphi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Kouzelné. Vynalézavé. Nádherně napsané.”

|< 10 11 12 13  >|