Komentáře - Červen 2010

|<  >|

Úplavice v Bradavicích

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já chci taky umět takhle básnit.... :)”

Co si přát

Autor: Snape1      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela sem se zasmála. Jen by mě zajímalo, jak je to s tou McGonagallovou....”

Měsíc v jiném světě

Autor: neznámý génius      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“18:42 - Tak se do toho dám. 19:00 - Asi budu zvracet. 20:03 - Budu plakat. 20:10 - Jdu si nalít panáka - tohle za střízliva nedám. 20:15 - Jeden panák nestačí - chce to minimálně lahev. 20:25 - Je třeba zabít Kristýnku..... 20:28 - Potřeba vraždit ROSTE!!!!!! 20:40 - Ne, ne, NE - tohle se neděje..... 20:45 - Zastřelte mě někdo! Tohle se prostě nedá. To je taková hovadina.... :) Tý trapnosti a debilitě, co je jich v každým slově kopec, se prostě musím smát. :) ”

Jeeves a Robin Hood

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Skutečně skvělá povídka na způsob Saturnina.”

Dekadentní

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Přiznávám, že mě přilákal název a jméno autorky, od které už jsem jednu skvělou povídku četl (Andílku). To, co pro mě - mimo jiné - znamená dekadence (pocit nadřazenosti nad "obyčejnými" lidmi, život ve "věži ze slonoviny"), tam sice chybí, ale i tak je to dobrá, minimalistická povídka s překvapivou pointou.”

Úplavice v Bradavicích

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Ano, tohle je kvalita. :))) Ve světle Děsivé epopeje sice spíš tak na 4.5, ale já jsem se rozhodla zaokrouhlovat nahoru. :) S.L.”

Raději dohola

Autor: Beketamen      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Kdysi dávno jsme, tehdy ještě na harrypotter.cz, uspořádali malou soutěž na námět Lunkvil, že se Harry a Neville vsadí, že Snapea obarví na blond, a tahle povídka to tehdy zcela zaslouženě vyhrála.”

Úplavice v Bradavicích

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Děsivá epopej o sázce ukrutné od stejné autorky je sice o něco lepší, ale i tohle mě pobavilo. Zvlášť sloka: Byl to bacil úplavice. /A jak dlouho putoval / skrz celičké Bradavice, / tak přes skřítky zmutoval.”

Co si přát

Autor: Snape1      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Je to rozhodně velice zábavné, člověk se u toho fakt pobaví. Nicméně představa Severuse, jak tluče hlavou do stolu, jen proto že mu někdo sdělí nějakou pikantnost o jeho kolegyni - no, řekněme že Severus není zrovna IC, ale řekl bych, že o to v téhle povídce vůbec nešlo. Je to především zábava.”

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Skutečně geniální dílo, které napsala Jane kdysi dávno na téma od Lunkvil pro naši malou soutěž tehdy ještě na harrypotter.cz. Nicméně nevyhrála, protože ji tenkrát zaslouženě trumfla kju. Až mě z toho jímá nostalgie.”

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“"Asi umřu smíchy! To prostě nemá chybu (i když mi přijde, že občas skřípe rytmus, ale čert to vem!)."”

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To je geniální.... :)”

Bolestná paralela: K oknu, k posteli, ke stolu

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Čakanie na dopis - excelentné. Trochu ma zmiatol ten prechod k Harrymu. Mne to bolo už trochu navyše. Mohlo to skončiť tam, trebárs aj bez konca.”

Der Wolf in dir (Vlk v tobě)

Autor: Katie221      Jazyk: NJ

biaca:

“romance,”

Follower

Autor: LeCriSilencieux      Jazyk: NJ

biaca:

“ ”

Měsíc v jiném světě

Autor: neznámý génius      Jazyk: ČJ

zmije:

“No blboučký to teda je. Komentáře v textu mě sice pobavily, ale stejně jsem to nedokázala dočíst do konce.”

Ale

Autor: BiBu Experts      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“hm, u mňa je to za bod.”

Měsíc v jiném světě

Autor: neznámý génius      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Ujde to. Bohužel, Mozkomorky nemají ponětí o etiketě sporkingu, takže místy jejich komentáře vyznívají stejně trapně jako původní povídka, což mi neustále kazilo požitek ze čtení. Taky věčné osobní útoky proti autorům, donekonečna omílané stejné vtipy a všudypřítomná samochvála rychle omrzí. 3 body dávám hlavně za snahu.... a za super spork některých jiných povídek (zvláště za Nepřítele :)). S.L.”

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Zápletka celkem obyč, ale v tomhle podání je ještě lepší než Úplavice! A to už je co říct. :) Pro ty, kdo mi nevěří nebo mají odpor k poezii, přikládám krátkou ochutnávku: Harry, prosím, nech si pindy a pojď si dát panáka, vzorní budem‘ zase jindy, dneska se chci zhulákat. :)))) S.L.”

Andílku

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádherné, boľavé. Krásne napísané.”

Zákulisní pletky I.

Autor: Muraki      Jazyk: ČJ

Hiroko_von_Rabersdorf:

“Já z toho mám naopak radost, bylo to bezva čtení!..:)”

No-Limit Stakes

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Fantastické dialogy, výborná akční scéna - a uspokojivě otevřený konec.”

Fait Accompli

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Na jednu stranu je pěkné, jak je Bodie odhodlaný a všechno si s Doylem vyříkají, na druhou stranu mi to připadá takové násilné.”

Výchova dívek v Bradavicích

Autor: grimmy      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“ Hahaha, jo, přesně takhle se dvě patnáctky (jedna z nich úplně nezkušená a druhá GinnySueW) baví o sexu. Autor by si měl uvědomit, že pokud chce psát takovýmto tónem, musí si vybrat postavy, u kterých to bude uvěřitelné (nebo alespoň ne zcela směšné). No jo, jenže s dospělou ženou by to nebylo tak sexy, že? Sloh, který není špatný (ač místy šroubovaný), ani náhodou nedokáže vyvážit nesmyslné chování postav a spousty klišé. A Ginny že by se zastala „šikanovaného“ spolužáka (a zněla přitom jako McGonagallová)? Oh plz. Tahle odbočka od charakteru snad nutná nebyla. S.L. ”

Otcovský cit a déšť

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Další povídka, kterou jsem četl už před pár lety a která na mě tehdy hluboce zapůsobila. Ale téma incestu nedávno rozpracoval ve své originální povídce můj nejoblíbenější autor ještě líp, jde víc do hloubky, je psychologičtější, "opravdovější"... Otcovský cit a déšť už to nepřekoná. Takže čtyřka.”

|<  >|