Komentáře - Červen 2010

|<  >|

Sleeping Somewhere Cold

Autor: Dark Cyan Star      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP bez HP - tady je to Harrison Malfoy, dvojče Draca Malfoye a - předurčený druh Voldemorta. Ale než se ti dva "dostanou" ;), mají před sebou ještě hodně dlouhou cestu. Kanonicky manipulativní Brumbál a dvojaký SS. Harry je vizionář (což v tomto příběhu znamená víc než jen to, že vidí budoucnost či minulost). A spousta bojování, krve a utrpení. 3, 5 hvězdičky”

Some Strange Race and The Seconds Slim

Autor: sam_storyteller      Jazyk: AJ

Birute:

“Je to jedna z prvních slashových fan fiction, které jsem četla, a viním autora, že mě svedl na scestí. Sam se věnuje fandomům Harry Potter, knihy Terryho Pratchetta a v poslední době Doctor Who a Torchwood. Mám ráda jeho nadhled, vtip a to, že postavy zůstávají věrné předloze. Jeho povídky mají jednoduše šmrnc a dokáží dojmout bez toho, aby tlačil na pilu, tedy na čtenáře.”

Sovogramy

Autor: mouse      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Malfoy, Potter a Weasley pobíhají nazí po parkovišti a pokřikují na sebe obscénnosti! Jedna z nespočtu perliček. Opravdu jsem se zasmála. :)”

A Very Potter Musical

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

whampingwillow:

“Naprosto geniální! Když jsem do toho šla, trošku jsem se bála, že celý ten projekt zklame má očekávání, ale on je víc než naplnil. S dua Voldemort a Quirell dodnes nemůžu (zejména ze sladkého Voldyho), písničky si občas broukám ve sprše a už měsíce marně sháním Ronovu čokoládu :-D”

Dragon Tamer

Autor: charlottesometimes      Jazyk: AJ

Istar Halabába:

“Je tam dojemné místo, je tam i dost hořké místo. Charlieho si takhle ale nepředstavuju, to ani náhodou. Čtyři za to, co se mi líbilo, ne za celou povídku :)”

Sovogramy

Autor: mouse      Jazyk: ČJ

Danae:

“Chechtala jsem se, až jsem se za břicho popadala, a přitom jsem se hluboce obdivovala ioanninu překladatelskému umu.”

A Very Potter Musical

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Tohle jen tak nerozdýchám.... :)”

Cant Break the Silence

Autor: Dark Cyan Star      Jazyk: AJ

Pyriel:

“AU. Harry končí šestý ročník a přede všemi tají, že je mág. Ale někdo to tuší, učitel Obrany Tom Raddle, aka Lord Voldemort. A chce ho využít. A tak začíná pro Harryho cesta odhalování minulosti a dvojakosti. Brumbál není o moc manipulativnější než v kánonu a Voldemort není o moc větší bačkora (The Dark Lord really wasn't so bad if he could look passed the torturing and the killing and the Slytherin manipulations.) Jak se zdá, Černého Petra si vytáhlo ministerstvo. Není to špatné, ale příliš mnoho popisu bojů, což mě nudilo. 3, 5 hvězdičky”

Run that by me again?

Autor: Sarah1281      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Harry Potter and the Deathly Plotholes. :D Hned ta první (Chroptící Chýše) je úplně super. S.L.”

Odd Ideas 001 You Want me to do WHAT?

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Ta prvačka byla roztomilá. :) Ale stejně spíš 2, 5. S.L.”

Odd Ideas 002 Harry Moody?

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Dobrý nápad a milé zpracování. Kdyby se to trochu vybrousilo, mohla z toho klidně být jednorázovka za 4 hvězdičky. S.L.”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Našla jsem tam všechno, co by měla správná povídka mít. Romantiku, napětí, vtip a Harryho s Dracem. :D Překlad od Hajmi byl skvělý. :))”

Run that by me again?

Autor: Sarah1281      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jak by některé události proběhly, kdyby se na okamžik HP a spol zastavili a použili logiku? Jsou to spíše jednotlivé scény než jednorázovky, pár je jich opravdu povedených, další tak v průměru. Lepší tři hvězdičky”

A Stranger in the Promised Land

Autor: serpant-sorcerer      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Pokračování A Stranger in an Unholy Land. Harry se "netrefí" do správného světa, což zjistí v okamžiku, kdy se setká s ředitelem Bradavic, profesorem Raddlem. Ocitl se ve světě, který je zdánlivě vyplněním jeho dávného přání - ve světě, kde není Chlapcem, který přežil, kde jizvu ve tvaru blesku má na čele někdo jiný, někdo, koho byste nečekali (a ne, není to Neville ;))) Obrovská škoda, že to není dokončené a asi nikdy nebude, protože autor se už od r. 2008 nikde neobjevil.”

Odd Ideas 003 A more Traditional 'Harry in Azkaban Story'

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Dvě drable na téma Harry v Azkabanu. To první humorné, to druhé vcelku taky. A jedno doplňující Omake, nepříliš veselé”

Odd Ideas 002 Harry Moody?

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Moody sebere malého Harryho z prahu Dursleyových a vychová ho podle svých zásad. Jaký asi bude Harry, který nastoupí do Bradavic? Naprosto bláznivé :-)) Za tímto kouskem je Omake, ale nesouvisí s tímto nápadem a radím vám dobře, nečtěte to, je to jen pro silné žaludky”

Odd Ideas 001 You Want me to do WHAT?

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Brumbál si pozve Harryho a vysvětlí mu, že se musí oženit s DM, aby ho zachránil. Harry, který netuší, že to je Brumbálova a Snapeova představa aprílu, se rozhodne utéct a přátelé mu pomáhají :-)”

Odd Ideas

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je to prostě takové skladiště nápadů, kousků povídek, nahozených kapitol. Postupně je sem budu vkládat každou zvlášť, popř. sdruženě, pokud na sebe navazují. Mimochodem, autor je velkorysý a pokud se vám nějaký nápad líbí, klidně si ho můžete půjčit, jenom napište autorovi link na vaše dílo. Stejně tak má rád různá čtenářská Omake (doplnění či volná pokračování), která ke svým povídkám často připojuje, i tento sklad je jich plný, ale ta už neuvádím, jsou tady příliš "bez ladu a skladu", navíc jsou různě dlouhá, od několikařádkových po celé kapitolky.”

Strengthening Wounds

Autor: Louis IX      Jazyk: AJ

Pyriel:

“V první kapitole přišlo nepravděpodobné přemístění Malfoye s Harrym do Malfoyova sídla, ve druhé jasný náznak páru Harry/Ginny (zčista jasna) a ve třetí jasný náznak, že bude Harry velice mocný bez jasného vysvětlení. Ještě jsem zkusila prolítnout pár kapitol, ale prostě mě to nedokázalo zaujmout. Neříkám, že to je špatná povídka, ale naprosto není pro mě, přestože anotace zněla slibně. Škoda.”

Serpens Arcanem

Autor: Evandar      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Uplynuly dva roky, kdy Harry studoval dálkově v Kruvalu. Jenže Voldemort se vrátil, což mu potvrdila jeho jizva. Brumbál ho chce znovu získat pod svá křídla, ale Harry vzdoruje a sám se vydává na lov horcruxů. A protože už je Harry starší, taky se tu už naznačuje jeho romantický vztah :-)”

Serpens Armarum

Autor: Evandar      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry přežije kousnutí baziliška i bez fénixových slz. Jenže postupně se začíná měnit - objevují se u něj některé hadí prvky. Naštěstí s Dursleyovými uzavře dohodu, spakuje se a odejde od nich. Jenže cestou v sebeobraně zabije baziliščím pohledem člověka a pátrají po něm bystrozorové. Pak se mu podaří najít úkryt mezi nelidmi. A tam najde konečně rodinu, která ho má ráda. Vrací se do Bradavic pod silným maskovacím kouzlem a jeho hadí smysly mu pomohou s mnoha problémy. Docela zajímavé, vzpomněla jsem si přitom na Apokalypsu, kde je Harry taky nečlověk. Tak 3-4 hvězdičky. Má sequel Serpens Arcanem”

Plot Bunny Storage 23 The Running Philosophy

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“V pěti letech byl HP už vynikající atlet - vynikal především ve sprintu. A při jednom útěku před tetou Petúnií a Dudleym se setkal s někým, kdo se v utíkání také vyznal - s Mrakoplašem. Z tohohle by mohla být sakra zajímavá povídka :-))”

Plot Bunny Storage 21 Time Travel

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Albus Brumbál našel v minulosti zdroj všech problémů a HP se vydává na misi s cílem postarat se o tento zdroj - Albuse Brumbála. Možná ano, možná ne, ale ovlivńování minulosti není nikdy jednoduchá věc. - slabší tři hvězdy.”

Plot Bunny Storage 20 Timely Rescue

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Další z příběhů "jak to správně mělo být". Tobias Snape bojuje se svým alkoholismem a uvědomí si, že má syna a nese za něj zodpovědnost. A budoucnost půjde jiným směrem (byť nevíme jakým)”

Plot Bunny Storage 19 Ringing True

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hm, co na to říct? Prsten jako Prsten”

|<  >|